Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Snart en måned har gått siden oppstarten av Stafettbloggen. Vi har fått servert mange fine bidrag, men tar gjerne imot enda flere. Vil du delta, så finner du reglene her.

Forrige ukes tema: #C0MMUN17Y, innebar å skrive en anmeldelse om en film eller serie, eller rett og slett bare slippe alle hemninger løs og skrive en rantblogg om noe, eventuelt noen, du er plaget sterkt av.

SirThomas valgte å gå for sistnevnte og her var spillutvikler Namco Bandai Bandai Namco som fikk gjennomgå. SirThomas etterlyser en oppfølger til spillet Splatterhouse, et spill som tydeligvis er synonymt med blod, nakne damer og macho menn med masker. Vel, hvem gjør ikke det?

Sideswipe er misfornøyd med spillgiganten Gamestop og hvordan de behandler spill som det skulle vært dopapir. Kanskje de bare hater jobben sin, som så mange andre butikkansatte? (Selv om jeg ser for meg at det er artigere å jobbe på Gamestop, enn panterommet på Rema 1000). Sideswipe synes også det er dumt at den lokale Spaceworld-butikken legges ned, men siden de selger spill til blodpris, så er det kanskje ikke så rart?

Worst Username Ever har skrevet litt (eller for så vidt nokså mye) om en animeserie på hele 3 episoder, som hun ble veldig skuffet over. Serien bygger på perioden hvor Nintendo og Sega var litt sinna på hverandre, men ender visst bare opp med en smørje som mangler både egg, mel, gjær og melk. Vel, det er viktig å huske på at japanerne er noen snåle typer.

Undertegnede har skrevet om hvor forjævlig mars-måned kommer til å bli i år. Her får du spill regelrett kastet etter deg. Konsollene jubler kanskje, men bankkontoen, sosiallivet og andre plikter, har allerede begynt å skrive testamentet. Jeg har innsett at dette blir måneden jeg slår meg selv personlig konkurs, men hey, jeg får spilt noen av de mest etterlengtede spillene i 2017, så who the hell cares?

remote er den eneste som har holdt seg unna sinnabloggen. Generelt sett tror jeg nemlig remote er en ganske behersket person. Han har heller skrevet en anbefaling på to serier, henholdsvis: Rick and Morty og Narcos. Kort fortalt virker det å være to vidt forskjellige serier, men skal man ta remote på ordet, er det altså noe som kan være verdt å sjekke ut. Og du bør nok ta han på ordet.

Denne ukens tema er: Kjærlighet.

<bild>

Oh yes, Valentinsdagen nærmer seg med stormskritt. En dag som er kjent for røde roser, konfekt og vått sengetøy. Men kanskje er du en av de som skal møte denne dagen som en helt normal og kjedelig tirsdag. Kanskje er du derfor også litt irritert over at denne dagen blir hypet opp som den skulle vært Guds gave til menneskeheten.

Frykt ikke, for denne bloggen trenger ikke å handle om denne teite dagen i det hele tatt!

Her kan du nemlig gjøre følgende:

1. For å trekke inn det mest naturlige på dette forumet, kan du skrive om spill. Er det en spillserie du har et ekstra nært forhold til? Eller bare et enkeltspill? Utvikler? Spilløyeblikk? Spillkarakter? Her er mulighetene mange, så slipp endorfinene løs og knytt kjærlighet og spill sammen.

2. Hvis du absolutt vil dele din personlige kjærlighet med omverdenen, skal du selvfølgelig få lov til det. Men du kan også skrive om et annet lykkelig tilfelle du har opplevd. Kanskje har du følt på ubeskrivelig glede gjennom f.eks. idrett? Eller kanskje du har fått en annen drøm oppfylt? Her kan alle slags lykkehistorier trekkes frem.

3. Dette er den mest personlige oppgaven og kanskje også oppgaven for den tøffeste sjel. Her skal du enkelt og greit skrive en kjærlig tekst, et dikt, et rim, et essay osv., til en annen bruker på GR. Ikke deg selv, for det ville vært sært. La kjærligheten blomstre. Kanskje #hooker du nettopp drømmebrukeren på kroken. Eller skremmer han/henne vekk. Men det er verdt risikoen, er det ikke?

Skriv i vei! And embrace the løøøøve.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er det lov å skrive til søsteren til den aktuelle GR-brukeren i den siste oppgaven?
Siterer SirThomas:
Er det lov å skrive til søsteren til den aktuelle GR-brukeren i den siste oppgaven?


Nei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
#hook
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Åå, så utrolig hyggelig! Denne vil jeg egentlig være med på, men probably too late for meg å delta nå?
Siterer Quinzel:
Åå, så utrolig hyggelig! Denne vil jeg egentlig være med på, men probably too late for meg å delta nå?

Tror det skal gå fint , står vel ikke noe om når du kan delta så tror det skal gå fint jeg hvis du har lyst å delta
Siterer Quinzel:
Åå, så utrolig hyggelig! Denne vil jeg egentlig være med på, men probably too late for meg å delta nå?


Nei, dette temaet er nytt for denne uken. Vi har vel også sagt at det er fint mulig å delta på tidligere temaer og hvis det skulle være ønskelig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Yaii, så hyggelig. Da får jeg ta meg tid til å blogge om dette, selv om jeg er opptatt denne helgen, men får blogge litt i hverdagen. Når går fristen for å svare ut? På mandag? Tror jeg holder meg til dette temaet for nå.
Kanskje dette er måten for meg å bli litt bedre kjent med Quinzel på. Jævla sterkt wingman-arbeid, Glorfindel.
Emma Watson er skikkelig digg.
Jeg må vel fortsette min streak og skrive om min store kjærlighet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!