Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Under en drikkelek i går kveld ble alle sammen spurt om de hadde onanert på jobb. Det var heldigvis ingen som drakk. I hvert fall ikke hun som jobbet i barnehage.

Det var unektelig ganske sårende å få høre fra min egen far at jeg ofte ble forelsket. Han som brukte 6 år av livet sitt på en kubansk hore, frem til det låste seg inn en 70-åring i leiligheten hennes mens han lå og sov der, da var det for én gangs skyld nok.

Uansett, min offisielle fjerde crush var en arbeidskollega av meg. Hadde ikke følelser for henne på samme måte, men likte utseendet hennes og anså det som en forelskelse, noe du for all del ikke må legge tydelig fokus på gjennom en arbeidsdag. Til slutt vet jeg ikke om jeg fikk et behov for å imponere henne, men det var uansett ganske pinlig når hun ga meg grei beskjed om at jeg måtte spørre hvis jeg trengte hjelp, eller hun ga meg en arbeidsoppgave som hun likevel måtte hjelpe meg med fordi jeg ikke klarte å gjennomføre det alene.

Men det var en annen fyr der, en typisk nerd. Alle liker felles nerder på en arbeidsplass, det gir automatisk noe å snakke om. Så hadde det seg slik at jeg startet samtale med han i sommer for å spørre om noe angående avdelingen, men han jobbet ikke der lenger. Plutselig snakket han om hvor kjekk jeg var, spurte hvilke seksuelle preferanser jeg hadde og tilbydde meg å bli knullekompisen hans.

Litt mentalt sjokkert forklarte jeg at jeg stort sett har fantasert hovedsakelig på jenter, men at Bruce Campbell og Jake Gyllenhaal også hadde vært innom mine innerste tanker. Mine assosiasjoner med jobben stopper riktignok ikke der.

Morgenen etter bursdagen min da humøret var på topp, skrev jeg til min såkalte crush. Bare noen timer i forveien hadde jeg følt meg som en bøtte med dritt etter å ha dratt med tre amerikanere jenter fra byen, til verdens mest utenkelige nach der ingenting gikk som planlagt og vi satt der med moren til en fyr som vi ikke hadde den fjerneste idé om hvem var.

Alt dette oppsummerte jeg til crush'en min, og hun så meldingen med en gang - når klokken var halv 7 om morgenen på en jævla søndag. Som om ikke dette var faretruende nok, tok jeg opp samtalen igjen med henne et par 5-6 måneder senere mens jeg var god og dritings, og luftet alle tankene mine om henne som person i tur og orden. At hun ikke slettet fra face etter det er et eneste stort mysterium, men jeg kan med andre ord aldri ta turen til min tidligere arbeidsplass igjen, og risikere å møte på henne med et eneste blikk.

Ekte kjærlighet, eller hva?

Så hvis du tror at du har det merkelig på jobben, bare tenk på SirThomas.
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Oi dæven. Passe sjokkerende det med han nerdeduden?! Wtf..

Har hatt noe sånt på jobben vi også, en dude som prøvde seg på ALLE. Han ble intim med hun ene, men han var jo gift ffs... Nasty as fuck. Han ble innlagt på psykiatrisk avdeling og har sluttet nå.
Siterer Quinzel:
Oi dæven. Passe sjokkerende det med han nerdeduden?! Wtf..


Ble ganske blown ja, med tanke på at han hadde kjæreste og alt.

Siterer Quinzel:
Har hatt noe sånt på jobben vi også, en dude som prøvde seg på ALLE. Han ble intim med hun ene, men han var jo gift ffs..


Jens August fra Hotel Cæsar?
Oi da. Det burde du nesten ha fortalt henne.

Ja, er nok han Jens August er inspirert av.
Noen ganger har jeg virkelig ikke ord.
Emma Watson er skikkelig digg.
Du har kost deg på jobb opp igjennom årene du SirThomas
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer Glorfindel:
https://s21.postimg.org/s2axcl0pj/wat.png


Dette tror jeg var en bedre oppsummering av bloggen enn den jeg skrev.
Siterer Jeppzki:
Dette tror jeg var en bedre oppsummering av bloggen enn den jeg skrev.


Du var jo den eneste som skjønte bloggen?

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!