Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne gangen er det jeg, the queen of GR, som har tatt over stafettpinnen. Dere som ennå ikke har deltatt må gjerne slenge dere på, bedre sent enn aldri my dear friends! Dere vil bli belønnet med en gooood klem! Reglene for å delta finner du her: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=14&thread=89753&page=1

Forrige ukes tema var skrevet av piratkongen av GR, Jeppzki himself, med et ganske dystert og alvorlig tema, nemlig #hat. Og Jeppzki ber oss legge alle kortene på bordet og skrive om noe vi VIREKLIG hater, om det er andre andre mennesker, politikk, religion, spill, bøker, filmer, ja rett og slett hva som helst så lenge du synes det er helt jævlig. Og dette er hva brukerne valgte å legge sitt hat på:


remote: Slo til som førstemann med ukens tema og valgte å skrive om sitt hat for busskikk (høhø, see what I did there) og folk på bussen. Han klager over folk som står i bussen og konsekvensene av dette, spesielt mtp at det medfører at de blokkere for andre. Men også hvor irriterende det er hvor mye plass de som setter seg siden av han tar. Så koker det over for remote stakkar og han må avslutte bloggen.

SirThomas: Valgte å skrive om sin elsk for Adam Sandler. Og vi vet alle hvordan kjærlighet plutselig kan føre til hat, noe SirT erfarer her, fordi han hater Adam Sandler dypt. Bloggen handler generelt om hvor dårlig skuespiller Adam Sandler er, hvor dårlige filmene han spiller i er, og mtp hvor filminteressert SirT er så vet han hva han snakker om og engasjerer seg som vanlig veldig. Må si meg enig her altså, så en film med han i går, og skuespillerferdighetene er ikke på topp når det kommer til denne fyren. Men SirT får frem sine sterke meninger og aggresjon mot denne mannen han hater så intenst og som ødelegger alle filmer han spiller i, men vi får tro han så en god film etter å ha skrevet bloggen slik at han fikk roet seg ned.

sideswipe: har nok skrevet den lengste bloggen om ukens tema, nemlig hvor mye han hater mikrotransaksjoner. Her skriver han om sitt hat over hvordan spillselskapene forsøker å tjene penger på å ta seg betalt for ekstra goder eller tilleggstjenester i de forskjellige spillene vi som regel allerede har betalt for i utgangspunktet. Alt fra ekstra goder i Call Of Duty til Pokemon Go, og hvordan noen velger å bruke tusenvis av kroner på dette. Men også hvordan folk bare ved å betale ekstra kan få ting andre faktisk jobber hardt for å få i utgangspunktet.

Glorfindel: kongen av moderatorne (i min mening) har valgt å skrive om hvor mye han misliker og irriterer seg over forskjellige faktorer innen spill. Blant annet hvordan dårlig internett ødelegger for onlinespilling, hvor ofte irriterende kids sitter å skriker og hvor frekke de er i språkbruken da de spiller med/mot andre. Han nevner også hvor mye han hater at andre ødelegger spillingen ved å trolle, strømbrudd og han nevner Konami kjapt inne i alt dette. Og forteller til slutt hvor lite samarbeidsvillig ps4-kontrolleren hans er.

A to the H: dukket plutselig opp på forumet igjen, kan ikke huske at vedkommende har postet noe på lenge, men er kjempeglad for at du joinet med ukens tema! #HAT må ha vært noe som virkelig engasjerte han til å delta, fordi han skrev om sitt hat for konspirasjonsteorier. Han legger vekt på konspirasjonsteorier og hvordan Mr Trump prøver å få det til virke som at det ligger en annen skjult agenda og tanke bak ALT som ikke har positiv vinkling på han selv. Spesielt dette med falske nyheter og hvordan mediene mister sin makt pga Trumps uttalelser. Jeg tror Mr Trump hadde glidd rett inn blant brukerne på nyhetsspeilet.no.

Quinzel: Så var det meg selv, jeg som er en så fredfull og søt person, også må jeg skrive om noe så voldsomt som hat. Satt lenge å grublet på hva jeg burde skrive om, og det endte med at jeg skrev om alt fra hvor irriterende det er at folk ikke svarer på meldinger, hvordan noen folk klager og syter 24/7, dårlig prevensjonstilbud og hvor mye jeg irriterer meg over skrivefeil. En liten miks av alt, enkelt og greit. Og ofc ble dette en personlig blogg fra meg.

<bild>


Det er meg en ære å finne på et helt eget tema som dere skal få kose dere med denne uken, søtnosene mine, nemlig er temaet drømmer! #ÐR34M$

Etter alle disse intense bloggene om hvor mye folk hater og irriterer seg over ting, skal vi heller gå over til det gode igjen, for nå skal vi skrive om drømmer. Vi alle drømmer oss litt bort i hverdagen der vi sitter å dagdrømmer for oss selv. Drømmer oss bort i spill, sitter å tenker på drømmekjæresten eller kanskje tenker på en drøm vi ønsker å følge og oppleve i fremtiden. Med andre ord står dere ganske fritt. Dere kan blant annet velge å skrive om:

1: Spill basert på drømmer. Blant annet er jo en av mine favorittspill, Catherine, et spill meget aktuelt for ukens tema, siden gameplayet hovedsaklig foregår i drømmeverden. Du kan også skrive om spill du kanskje har drømt om mens du hadde skjønnhetssøvnen din. Hvordan ditt drømmespill er, kanskje er det en kombinasjon av Uncharted og Until Dawn? Du kan også skrive om spillutstyr eller konsoller du kanskje drømmer om. Eller du kan skrive om spill du drømmer om i fremtiden, kanskje Wolf Among Us sesong 2 og hvordan du tror dette spillet kom til å bli.

2: Dine drømmer. Jeg elsker jo de personlige bloggene, fordi du blir nødt til å gi litt av deg selv til forumet, og alle synes jo det er spennende å få innblikk i de andre brukernes liv og tanker. Her kan du skrive om DIN største drøm! Er det kanskje å dra til verdensrommet? Bli superkjendis, moderator på GR eller kanskje drømmer du om å reise et sted? Vi har alle noe vi drømmer om og nå har du sjansen til å dele det med oss andre på forumet. Du kan også dele en drøm du hadde her en natt, kanskje det handlet om en av de andre brukerne? Høhø. Eller beskriv din drømmekjæreste eller drømmefremtid. Her er det kun fantasien som setter grenser.


Så sett dere ned og skriv om noe passionate about dreams å drøm dere litt bort fra hverdagen, gleder meg til å lese bloggene deres med dette teamet.


OG, siden en bruker føler seg svært utelatt, vil jeg gjerne gi en hilsen til være alles kjære Predator! Vi er alle veldig glade i deg, spesielt det du har bidratt med på forumet i så mange år, og her snakker vi hele 12 år! Du har vel sett mange brukere komme og gå, men du står støtt som fjell og fortsetter den dag i dag å delta på dette unike forumet. Det fortjener en stor klem fra oss alle, keep it up Predz! Og nei, dette er ikke en personlig takk fra meg, men jeg snakker på vegne av oss alle, so don't get your hopes up.
  • 0
Jeg visste at du ville komme på et bra tema når du hadde tid. Du skuffer ikke i det hele tatt.

Bare så det er sagt så er mareritt også drømmer og de pleier å være langt ifra koselige .

Gleder meg til å se hva folk kommer opp med!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Jeg visste at du ville komme på et bra tema når du hadde tid. Du skuffer ikke i det hele tatt.

Bare så det er sagt så er mareritt også drømmer og de pleier å være langt ifra koselige .

Gleder meg til å se hva folk kommer opp med!


Aww, takk snille sideswipe! Ja, tok sin tid dette, men valgte å prioritere dette for forumet da. Og jeg fikk god hjelp.

Det kommer an på hvordan du selv ønsker å tolke det.

Enig, zpennende!
Solid forslag til ukens tema, for se om jeg klarer å finne på noe.
Drømmer om å spille The Wolf Among Us sammen med deg, Quinzel. Vil se valgene dine. Hadde vært litt verre om du skulle mobbet meg for hvor dårlig jeg er i Catherine.
Hashtag game weak.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Flott! Lover å fortsette min winning streak og skrive noe denne uka også.

En ting de fleste har glemt, er å skrive hvem som overtar Stafettbloggen noen dager før det braker løs på ny, i kommentarfeltet her. Så det ikke er noen tvil. Minner på det her.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Flott! Lover å fortsette min winning streak og skrive noe denne uka også.

En ting de fleste har glemt, er å skrive hvem som overtar Stafettbloggen noen dager før det braker løs på ny, i kommentarfeltet her. Så det ikke er noen tvil. Minner på det her.


Så godt å høre, remote! Med din godkjennelse så føler jeg meg fornøyd med ukens tema.

Oi, ja, I didn't know. Men nesten litt spennende å se hvem som plutselig poster ukens tema ut av det blå også, hehe.
Hva med "drømmeversjon" av et spill, som i hvordan et spill var i en drøm selv om det har lite å gjøre med spillets egentlig versjon?
Take off every zig, for great justice
Siterer Worst Username Ever:
Hva med "drømmeversjon" av et spill, som i hvordan et spill var i en drøm selv om det har lite å gjøre med spillets egentlig versjon?


Ofc er det lov å skrive om, kjør på! Det har jo med temaet drømmer å gjøre, derav legit.
Annonserer herved at Xtord kommer til å ta over stafettbloggen neste uke.

Da har jeg vært flink jente, remote. Jeg vil ha premie for dette her altså.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!