Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja. I morgen. Sammen med kjæresten min. Først skal vi være tre dager i London, så skal vi ned til Plymouth helt sør i England og besøke min Xbox Live-partner-in-crime - min gamle bror. På veien håper vi på å kjøre innom Stonehenge. Det blir en liten omvei, men jeg håper i alle fall vi rekker det. Det hadde vært crazy.

Jeg har vært i London mange ganger i jobbsammenheng, men jeg har aldri sett byen likvel. Jeg har sett innsiden av barer, restauranter og hotellrom, men ikke mye av selve byen. Sånne jobbturer består som regel av å å ta morgenflyet nedover, taxi til et presentasjonslokale, overvære presentasjonen, teste spillet/spillene, gjøre noen intervjuer, før det bærer avsted til middag og drinker på en restaurant, også er det tilbake på hotellrommet og sove. Taxi ut til flyplassen og morgenflyet hjem neste morgen. 90% av mine turer har vært sånn. Så igjen - jeg har vært i London mange ganger, men aldri på ferie, så jeg har aldri sett byen.

Og det er en rekke ting jeg gjerne skulle sett. Madame Tussauds, London Eye, Big Ben, Tower of London, Westminister Abby, helt vanlige turist-ting. Gå i Oxford street, ta tbanen, drikke øl. Oppleve byen. Det gleder jeg meg til. Jeg blir borte en uke. Bilder og blogg når jeg kommer hjem igjen.

Har du vært i London? Har du noen gode tips?
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Har vært i London, og på Madame Tussauds. Det var veldig bra!
  • 0
Hehe, vi hadde tenkt oss til London for ikke så lenge siden, men min bror begynte på skole i USA og det ble ingen tur
Alt i London er verdt å se, det er jeg sikker på. Håper du får det hyggelig, og møter noen som er like glad i spill(Nintendo) Som deg
Square Enix.
  • 0
i london burde dere stikke innom hamleys, det er en seks etasjer høy lekebutikk adressen er 188-196 Regent Street, nærmeste t-banestasjon er Piccadilly Circus. det er litt dyrt der, men det er gøy bare å se
forbiden planet er en annen morsom butikk, den er litt som outland og avalon, veldig bra tegneserieutvalg i kjelleren. de har også masse kult-greier (sist jeg var der, hadde de f.eks. darth vader hjelmer som var støpt i den orginale darth vader hjelm-formen.

god tur!
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
  • Dave
  • Dave
Mind the gap..
Tu reste avec moi cherie, et je te ferais devènir une Star
  • 0
Vært der ja..Ikke gå inn på Tussauds om du har dårlige nerver elns...Faen jeg begynte å lure der noen ganger "døh, hvorfor i helvete glor han karen på meg?!" og liksom "peke-peke" også peker jeg på en kar, så er det en helt normal kinserer...følte jeg meg lur...
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0
CAMDEN MARKET! du må dra dit xD
masse kule punkere og goth der!
Why care when you have the option not to?
  • 0
  • ES
  • ES
Har vært i London, ok der.
Ha et kart.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Var på White Harte Lane og så Tottenham - Arsenal. Ville heller vært på Highbury, men...

God tur!
If you're going through hell, keep going!
  • 0
Har vært i London én gang, var i Tower, men gikk for det meste rundt i butikker ol.
Men for all del - besøk Tower of London.
  • 0
Har vært i London ja!
Var å så på en hel masse av musicaler! Og den beste av alle var "We Will Rock You", en hærlig musical med musikk fra Queen. Publikum sto, sang og klappet når "Bohemian Rapsody" og frysningene bare rant nedover ryggen!
En av de beste opplevelsene jeg har hatt
  • 0
Jeg har vært i London, og jeg anbefaler Madame Tussauds. De dukkene er så ekte!

Ha en god tur!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
dra til kings road. en laang gate med haugevis av dyre butikker. hugo boss og alt av merke butikker. men det beste er litt over hallveis i gata kan man gå inn i en liten park og bak der er det et italiensk strøk. bare italienske butikker og resturanter der. den store resturanten der har helt sinnsykt god pizza. bør oppleves;)

og dra til harrods det er helt sinnsykt
"Oh, I'm sorry, did I break your concentration?"
  • 0
Madame Tussauds var heftig, itillegg går man ikke glipp av en musical og selvsagt ikke oxford street. Men det beste av alt er fotballen .
Man kan ikke dra til England for å gå glipp av fotballkamper .

Men for øvrig er London "stunning"
Addiction have ruined your life...
  • 0
Hmm....Kjøp noe fint til meg da og fin tur
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Liker du ringenes herre?

det skal vere et museum der,er ikke helt sikker på hvor nøyaktig det ligger.

men du finner det sikkert uansett
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
namco gamestation
hvem bryr seg om bilde når du kan ha tekst?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!