Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

The Queen of GR provided me with a challenge of dreams - but can I pull it off?

Å skrive blogger handler om å være i riktig mental tilstand. Det var jeg i hvert fall når jeg skrev dette diktet en morgen i 2014. Men dronningen godtar vel ikke at man linker til tidligere blogger. Har faktisk krysset av en del på checklista - lurer på om Quinzel hadde hjulpet meg med den ene, om jeg hadde kjøpt et basseng til henne.

So let's get this party started!

Jeg drømmer om å nakenbade med Quinzel. Jeg drømmer om å lese om livet til SirThomas, skrevet av Predator. Jeg drømmer om å drikke med ElGamer. Jeg drømmer om å løfte vekter med The Cookiemonster. Jeg drømmer om å reise til India med Glorfindel. Jeg drømmer om å se TK (Art) lage et portrett av The Neon Demon herself. Jeg drømmer om å se JoEy_Odd skrive nye innlegg. Jeg drømmer om remote som statsminister. Jeg drømmer om å bli helt ute med Duck Song og SirGalahad. Jeg drømmer om å diskutere med The Heretic i virkeligheten. Jeg drømmer om å snappe med bent_a. Jeg drømmer om å være like morsom som Jeppzki. Jeg drømmer om å prate med Marlboro Red om 20 år. Jeg drømmer om å være svær, som A to the H. Jeg drømmer om at Finalfantasyfrelst skal lese om drømmene mine. Jeg drømmer om å snakke med Lt Mactawish på Skype. Jeg drømmer om å være like god i muntlig engelsk som sideswipe. Jeg drømmer om å ta like gode bilder som HaXorZ. Jeg drømmer om å lese flere blogger av Strife_Cloud. Jeg drømmer om å se John Wick: Chapter 2 med onkelcleo. Jeg drømmer om mitt gamle GR-crush, Spillpike.

Jeg drømmer om å møte Nicolas Winding Refn. Jeg drømmer om oppmerksomheten til Stephanie Corneliussen. Jeg drømmer om å skrive til Brad Pitt. Jeg drømmer om å snakke med datteren til Johnny Depp om Fear and Lothing in Las Vegas. Jeg drømmer om den nye filmen til Tom Six. Jeg drømmer om å se Jake Gyllenhaal i Richard Kelly sin oppfølger til Donnie Darko. Jeg drømmer om å se Jeff Bridges spille The Dude på nytt. Jeg drømmer om å se Jason Statham dykke med en Megalodon. Jeg drømmer om å se Bryan Cranston returnere som Walter White. Jeg drømmer om en verden der Hunter S. Thompson ikke hadde begått selvmord.

Jeg drømmer om et liv uten selvmordstanker. Jeg drømmer om et problemfritt liv. Jeg drømmer om å gjenoppleve barndommen. Jeg drømmer om å få sove. Jeg drømmer om å være uskyldig. Jeg drømmer om å nyte livet. Jeg drømmer om å rette opp i mine feil. Jeg drømmer om å være en god venn. Jeg drømmer om å ha en mening. Jeg drømmer om å ønske meg en jobb. Jeg drømmer om å være dedikert. Jeg drømmer om den største innlevelsen. Jeg drømmer om lidenskapen. Jeg drømmer om mitt gamle internettalias.

Jeg drømmer om å være like spillinteressert som jeg en gang var. Jeg drømmer om å lese bøkene skrevet av David Wong. Jeg drømmer om å bli sjokkert. Jeg drømmer om å gjøre noe surrealistisk. Jeg drømmer om avhengigheten. Jeg drømmer om den ultimate rusen. Jeg drømmer om anerkjennelse fra søsteren til bestekompisen min. Jeg drømmer om å være mer komfortabel bak tastaturet. Jeg drømmer om øyeblikket der jeg møter søsteren til en fra GR. Jeg drømmer om å finne identiteten til jenta jeg snakket med fra 2007 til 2015.

Jeg drømmer om alt jeg gjorde rett. Jeg drømmer om det som har vært. Jeg drømmer om gleden ved å gå på konsert. Jeg drømmer om intensiviteten. Jeg drømmer om The Raid 3. Jeg drømmer om det tredje kapittelet om John Wick. Jeg drømmer om neste sesong av Mr. Robot. Jeg drømmer om evnen til å overraske. Jeg drømmer om nye vendinger. Jeg drømmer om det mest sinnssyke scenarioet. Jeg drømmer om den beste penisforlengeren. Jeg drømmer om å overgå forventninger. Jeg drømmer om å leve i øyeblikket. Jeg drømmer om filosofien. Jeg drømmer om en ny sesong av DAG. Jeg drømmer om en kompis som Tyler Durden. Jeg drømmer om å kontrollere tilværelsen. Jeg drømmer om å leve i illusjonene. Jeg drømmer om mine beste år. Jeg drømmer om å være i en drøm.

Jeg drømmer om å skrive denne bloggen i all evighet.
  • 0
Solid Blogg. Bra gjort at du tok utfordringen. Avsnittet hvor du skriver om jeg drømmer om å sove osv meget bra avsnitt.
PS: Du dette er skuffende, nevner mange av Gr brukerne men jeg og kraken blir ikke nevnt engang haha
Her er det mye jeg kunne valgt å kommentere. Men hva i alle verdens land og rike forbinder du meg med India?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer SirThomas:
Jeg drømmer om å være like god i muntlig engelsk som sideswipe.


Så hyggelig, men det tror jeg er fullt mulig. Kunne i så fall lære deg litt .

Veldig bra blogg som alltid og hvis jeg ikke tar feil, så er du den fødte dikter .
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer Xtord:
Solid Blogg. Bra gjort at du tok utfordringen. Avsnittet hvor du skriver om jeg drømmer om å sove osv meget bra avsnitt.


Takker

Siterer Xtord:
PS: Du dette er skuffende, nevner mange av Gr brukerne men jeg og kraken blir ikke nevnt engang haha


Det er bare så mange GR-brukere man kan drømme om.

Siterer Glorfindel:
Her er det mye jeg kunne valgt å kommentere. Men hva i alle verdens land og rike forbinder du meg med India?


Den kommentaren.

Siterer sideswipe:
Kunne i så fall lære deg litt


Går det an? Haha.

Siterer sideswipe:
Veldig bra blogg som alltid og hvis jeg ikke tar feil, så er du den fødte dikter


You got the wrong guy. All I do is dream.
Kom visst ganske billig unna sammenlignet med resten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er bare så mange GR-brukere man kan drømme om.

For all del. Var derfor jeg skrev haha bak.
Siterer The Cookiemonster:
Kom visst ganske billig unna sammenlignet med resten.


Var ikke førstevalget mitt når det gjaldt deg, men det endte der.
Siterer SirThomas:
Var ikke førstevalget mitt når det gjaldt deg, men det endte der.


Grøss.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Her var det mange drømmer. Du får gå inn for én drøm hvert år, så får du det nok til. Ikke start med min, siden jeg ikke har lyst til å bli statsminister. Start heller med nakenbadingen, så får vi ta det derfra.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Heh, dette var heftige saker. Men at least du er ærlig, I Guess.

Men ang nakenbading så har jeg gjort det sånn 2-3 ganger som jeg husker i voksen alder, men så må jeg fortelle om en liten erfaring fra den forrige gangen jeg gjorde det.
Klokken var 23:00 på kvelden en augustkveld i 2014, om jeg ikke husker feil. Jeg skulle vel mest bade i sjøen for å vaske håret og kroppen generelt siden det var sommer og varmt, så why not bare gjøre det i sjøen. Så jeg valgte å ikke ta på badetøy siden jeg tenkte sjansen for at det er noen der er liksom null. Spesielt siden sjøen er like ved huset til foreldra mine og det er ikke så mange hytter akkurat der, og det er enklere å såpe meg inn uten badetøy.

Så jeg går ned, det er ganske tåkete, jeg kler av meg og går uti vannet helt naken, vasker håret osv. Også hører jeg noen prate, og plutselig kommer det en båt med typ 5 dudes roende forbi. De blir helt stille da de ser meg og de så vel det meste, for å si det sånn. Spesielt titsa er jeg sikker på de så, siden jeg sto jo såpass uti vannet. Jeg vasker av meg såpen dritfort, før de faktisk ror tilbake for å se på meg mer og ror så mot meg. Jeg kjappet meg opp, fikk tatt håndkle rundt meg og løpt tilbake til skogen. De var sånn 10-20 meter unna ish da de så meg første gangen. Det var veldig flaut, hah, men de fikk seg nok en heftig overraskelse. Det gjorde i alle fall jeg.
Jeg har oppfylt drømmen din om å lese om drømmene dine. You're welcome.
The D' is silent.
  • gnyg
  • gnyg
Dette må være det dårligste jeg har lest. Noensinne.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Så lenge det ikke er drømmer om voldtekt og drugs så takle jeg å lese de
*MacGyver Theme*
Good Shit, bro !
The gavel corrupts
<3
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!