Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her finner du reglene hvis du skulle ha lyst til å lage et bidrag og være med http://www.gamereactor.no/blog/remote/89753/

Så da var det min tur denne gangen å ta ansvaret for denne ukens tema. Men, først en oppsummering og gjennomgang av forrige ukens tema #ÐR34M$

Remote drømte om at han hadde fått prøvd Nintendo Switch ... (den drømmen har jeg enda ikke hatt). Og han forklarer det å drømme om noe altså i dette tilfellet Switch må bety at han gleder seg utrolig mye (nå har han jo sikkert fått den). Han nevner også at Zelda er en god forsterker og at han skal snakke om opplevelsene med både Switch og Zelda på forumet, og kanskje som du sier kan Breath of the Wild bli et av verdens beste spill. I tillegg så var det hans 163 blogg på ti år. http://www.gamereactor.no/blog/remote/90433/

Så var det meg selv da. Min blogg var vel både drømmer, men også en gjennomgang av min fotball karriere, ikke all verden å skryte av dog. Jeg gikk innom hvor glad jeg er i Manchester United og fotball generelt, det at en Champions league aften på tirsdag og onsdag er gull for meg å kan redde en hele uke eller motsatt. At en fotball kamp kan avgjøre mye av humøret mitt og kanskje ikke bare for en dag, men et par dager. Jeg snakket om det nærmeste jeg har kommet champions league fotball, drømmer om dra å se Manchester United spille, se de vinne uefa champions league. Drømme om å se andre stor lag, se en vm kamp også videre.

SirThomas nevner at man må være i riktig mental tilstand for å skrive en blogg. Han skriver om alt han drømmer om å gjøre med mange av GR brukerne. Og han går også innom hva han drømmer å gjøre med diverse skuespillere og regissører. At han kan få et problemfritt liv, nevner det å gjenoppleve barndommen, det å få sove (der er ikke du alene), det å være uskyldig osv. Han drømmer om å bli like interessert i spill som han en gang var. Han nevner generelt sett alt det forskjellige han drømmer om. Hvis du vil lese om alt han drømmer om så gå inn på den linken: http://www.gamereactor.no/blog/sirthomas/90333/

Da var det Sideswipe som er i et litt mer kreativ hjørne og skriver en anmeldelse av Batman V Superman Dawn of Justice, om ødelagte drømmer. Han nevner også litt av Man of Steel. Han påpeker at filmen starter som en «politisk thriller» men, at det bare blir kastet rett ut av vindu etter rundt en time.

Sideswipe syns i bunn og grunn at Nolan`s tolkning av Batman er mye bedre. Han liker generelt ikke tolkningen av Lex Luthor, han syns heller ikke at Superman ikke har fått en moderne god film. Nevner også at Wonder Woman enkelig kanskje ikke burde være i filmen i det hele tatt. Tolkingen av Alfred er hvis nok noe av de få lyspunktene i filmen, selv om han bare er med i 10-20 minutter. Han viser til at filmene ikke klarer å finne ut hvilke sjanger den er, og at den bare blir brukt til å bygge opp til andre fremtidige filmer. Alt i alt så virker filmen veldig gjennomsnittlig ut noe karakteren hans også tilsier. Les heler hele anmeldelsen her http://www.gamereactor.no/blog/sideswipe/90423/

Quinzel skrev en blogg om hennes fremtidige drømmer. Hun nevnte hvor mye hun elsket Catherine. Det å kunne cosplay som Xenomorph og Predator eller gender bend Immortan Joe. Hun nevner at hennes største drøm er å dra til USA og spesielt las Vegas. Men, hun nevner også å dra til første base i Mount Everst eller å dra til eksotiske steder som Caibbean og Bora Bora. Når det kommer til spill håper hun mest på at Uncharted 5 å da med Nathan og co skal komme ut. Hun nevner drømmefremtiden hennes og at den alt har startet, men at hun påpeker at hun har lyst på kjæreste og en familie. Hun gir generell sett masse hvis av bra info om hennes drømmer. http://www.gamereactor.no/blog/Quinzel/90473/#comments

Da var det Glorfindel som nevner blant annet diverse etterfølgere han har lyst på dark cloud 3, assassins creed i japan, allerede et nytt zelda, nytt rayman og childs of light, samt også battle of middle earth 3 og the elder scrolls vi. Han drømmer om et open-world pokemon på konsoll. En remaster av rival schools, en remake av Metal Gear Solid (tror jeg svært mange har lyst på) og et nytt green day rock band i tillegg at Switch skal selge til gull.

Nå har jeg sikkert oppsummert lenge nok

Ukens tema er som sagt #5AMARB31D og jeg har bestemt for å gi dere tre alternativer.

1) Den første muligheten er å skrive om noen av dine beste/favoritt opplevelser hvor du må ha samarbeidet med noen enten det er for eksempel er idrett eller om det er å løse et vanskelig eller utfordrende oppgave på skolen eller på jobben din. Eller en gang hvor du og noen du kjenner hadde måtte løst et problem sammen.
2) Andre muligheten er selvsagt spill. Spill du skulle ønske hadde en mulighet å spille i co-op. Eller ideer om co-op basert spill du skulle ønske kunne blitt laget. Beste/favoritt co-op opplevelser i spill. Og nei, det trenger ikke nødvendigvis å være to spillere, men kan for all del være flere.
3) En siste mulighet er hvis du og noen andre på GR slår dere sammen og lager en anmeldelse av en film/spill, tv serie eller alt tenkelig. Hvor dere slår dere sammen og skriver en blogg eller lage en kreativ, ny tråd som kanskje også krever at folk må slå seg sammen for å løse problemer.

Å siden vi snakker om samarbeid( co-op) så tenker jeg veldig ofte på disse to (tre)sangene: https://www.youtube.com/watch?v=B9RIHOnGGsg&t=182s

Jeg vil også takke både Quinzel men også Sideswipe som syns dette var en god ide. Samtidig en takk til SirGalahad for hjelpen og samtalene vi har hatt så langt.
  • 0
Solid oppsummering dette her, Xtord! Det blir stadig mer spennende å se hvem som tar over Stafettbloggen, spesielt når jeg ikke har ansvaret selv. Jeg har allerede en idé til ukens tema, får se litt på humøret når jeg kommer i gang. Alternativ 3 hadde jeg planer om for flere år siden, men det ble aldri noe av.

Vil også rette en takk til Quinzel, som med sin lange kommentar på min forrige blogg, ga oss alle muligheten til å se henne for oss naken.
Dette var litt av et #5AMARB31D! Sånn det var mitt bidrag til uken som kommer!

Helt seriøst her har du samlet alle de beste bidragsyterne i all sin sjarm i en blogg. Vi må heller ikke glemme Xtord som har en fremtid som forfatter!

Genialt tema for denne uken som jeg gleder meg til å "sende" inn et bidrag til.

Du kan dette, og ikke bare det du gjør det med stil også!

Jeg må innrømme at jeg syns det er mer og mer spennende om hvem av meg og SirThomas som kommenterer først(blir mer og mer intenst xD).

Nå har jo SirThomas fått oppfylt barndomsdrømmen sin, så nå kan han endelig senke skuldrene...
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Nå har jo SirThomas fått oppfylt barndomsdrømmen sin, så nå kan han endelig senke skuldrene...


Hah, hvilken da?
Siterer SirThomas:
Solid oppsummering dette her, Xtord! Det blir stadig mer spennende å se hvem som tar over Stafettbloggen, spesielt når jeg ikke har ansvaret selv. Jeg har allerede en idé til ukens tema, får se litt på humøret når jeg kommer i gang. Alternativ 3 hadde jeg planer om for flere år siden, men det ble aldri noe av.

Takk for det Ja, det blir det. Var ikke langt unna å ta over stafettpinnen 4 uker tilbake, men da hadde jeg motivasjons problemer. Du kan jo prøve alternativ 3 nå , nå har du jo en gylden sjanse.

Siterer sideswipe:
Dette var litt av et #5AMARB31D! Sånn det var mitt bidrag til uken som kommer!

haha

Siterer sideswipe:
Helt seriøst her har du samlet alle de beste bidragsyterne i all sin sjarm i en blogg. Vi må heller ikke glemme Xtord som har en fremtid som forfatter!

ja , var jo bare flaks at jeg ikke posted den før 18.00 da hadde jeg jo ikke fått med meg glorfindel , å måtte evnt oppdatere engang til... Men, jo takk for det... lol, var glad i skriver når jeg var ung , er forsåvidt fremdeles glad i å skrive, noe som sikkert blir vist tydelig, men jeg tar det som et fint kompliment ( vet ikke åssen man sier/skriver det) så takk.

Siterer sideswipe:
Genialt tema for denne uken som jeg gleder meg til å "sende" inn et bidrag til.

Blir spennende å se hva du finner på. Jeg har en uferdig blogg som jeg kan fortsette på / eller bare omskrive eller ta ideer fra å gjøre om til coop blogg.

Siterer sideswipe:
Du kan dette, og ikke bare det du gjør det med stil også!

Gjør så godt jeg kan haha

Siterer sideswipe:
Jeg må innrømme at jeg syns det er mer og mer spennende om hvem av meg og SirThomas som kommenterer først(blir mer og mer intenst xD).

Haha, ja jeg har vel vært litt treg på det når det kommer til disse stafett bloggene
Flink du er, Xtord! Og bra tema er det.

Siterer sideswipe:
Vi må heller ikke glemme Xtord som har en fremtid som forfatter!


Høh? Ikke hørt et pip om dette.
Siterer Quinzel:
Flink du er, Xtord! Og bra tema er det.

Jo, tusen takk, alltid hyggelig å høre at noen syns jeg er flink takk for det.
Mycket bra oppsummering. Et interessant tema også. Spørsmålet er hva man skal velge

Siterer SirThomas:
Vil også rette en takk til Quinzel, som med sin lange kommentar på min forrige blogg, ga oss alle muligheten til å se henne for oss naken.


Noe sier meg at noen har fått en ny besettelse.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Xtord:
Du kan jo prøve alternativ 3 nå , nå har du jo en gylden sjanse.


Blir nok ikke noe samarbeid mellom meg og en annen bruker nå. Hadde en idé til noe jeg ville gjøre sammen med en for noen år siden etter at jeg skrev en blogg. Vi snakket om det, men det ble som sagt aldri noe av.
Siterer SirThomas:
Blir nok ikke noe samarbeid mellom meg og en annen bruker nå. Hadde en idé til noe jeg ville gjøre sammen med en for noen år siden etter at jeg skrev en blogg. Vi snakket om det, men det ble som sagt aldri noe av.

Skjønner det. Er vel litt synd det da, at det ikke ble noe av.

Siterer Glorfindel:
Mycket bra oppsummering. Et interessant tema også. Spørsmålet er hva man skal velge

Jo, takk for den. Var litt usikker åssen folk tok både oppsummeringen, men også tema. Ja, det er alltid vrient.
Siterer Glorfindel:
Noe sier meg at noen har fått en ny besettelse.


Hvem skulle trodd at noe sånt kunne skje!?
  • 0
Oh.. What have I done. Show mercy, pleeease.
Coop i 2017? Ikke dårlig.

Fikk meg til å tenke tilbake på lange sessions med broren min da vi spilte Metal Slug, Shrek 2 og Splinter Cell: Double Agent. Så lenge man kunne spille et spill sammen var det et bra spill. Mange gode minner.

Alltid en skuffelse: Når et spill reklamerer med coop, og så er det bare en egen modus, og ikke en del av historien eller campaign.

Siste gode coop-opplevelse i et spill må være Resident Evil 5, Borderlands 2 og Super Mario 3D World. Sistnevnte er fantastisk hvis man er flere.

Gleder meg til å lese alt dere finner på.
''eh'' - Link
Siterer Subject 17:
Fikk meg til å tenke tilbake på lange sessions med broren min da vi spilte Metal Slug, Shrek 2 og Splinter Cell: Double Agent. Så lenge man kunne spille et spill sammen var det et bra spill. Mange gode minner.

Har vel bare spilt splinter cell: double agent av de solid, solid spill. Chaos theory fortrekker jeg nok da.

Siterer Subject 17:
Alltid en skuffelse: Når et spill reklamerer med coop, og så er det bare en egen modus, og ikke en del av historien eller campaign.

Ja, det er kjedelig å spesielt når den egen modusen ikke er spesielt dyp/bra heller.

Siterer Subject 17:
Siste gode coop-opplevelse i et spill må være Resident Evil 5, Borderlands 2 og Super Mario 3D World. Sistnevnte er fantastisk hvis man er flere.

Sant, re 5 er solid med en venn , borderlands 2 er brilliant med 4. har 3d world, men ikke spilt det coop.
Siterer SirThomas:
Hah, hvilken da?


var ikke din barndomsdrøm å se eller forestille deg en jente/kvinne naken? "Jeg syns jeg så det stod som et mål på din presentasjon xD".
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Woah crap, jeg glemte helt av drømmebloggen jeg skulle skrive sist uke... Tenkt å kanskje skrive en forsinka en likevel :3

Denne uka blir det nok første tema jeg må gå for, siden jeg spiller svært lite co-op og jobber helst alene (solo artist yeaaaah)
Take off every zig, for great justice
Siterer Worst Username Ever:
Woah crap, jeg glemte helt av drømmebloggen jeg skulle skrive sist uke... Tenkt å kanskje skrive en forsinka en likevel :3

Bedre sent en aldri... vi kan sikkert gjøre et unntak. Eller så kan du vel bare ikke bruke taggem

Siterer Worst Username Ever:
Denne uka blir det nok første tema jeg må gå for, siden jeg spiller svært lite co-op og jobber helst alene (solo artist yeaaaah)

Ja,hadde vært kult hvis du skrev noe. Liker ogs¨å spille mye solo, men er unntak
(whoops feil emne, pls remove post)
Take off every zig, for great justice

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!