Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sup mafakkas? Klar til å bli fornærmet?

Jeg skrev i chatten at jeg skulle skrive en blogg om dette. Her er bloggen om dette:

Hvorfor er Khriip- sorry, mente Arch- FAAN!!! Hvorfor er Quinzel så populær? Er det fordi hun ble født med funksjonshemningen XX i kjønnskromosomer? Eller kanskje er hun så populær fordi hun ganske enkelt er det kuleste mennesket på GR?

Jeg vil nok tro at det å tilhøre det dummere kjønn (damekjønnet) på et spillforum er en interessant opplevelse. Jeg ser på brukerprofilen til Quinzel at hun allerede har fått en del kommenterer der inne. Jeg har til og med skrevet noe der inne! Og hvis du ikke har den utholdenheten og kløktigheten som jeg har til å gå gjennom alt det som har blitt skrevet, er du heldig. Jeg har nemlig gjort det for deg. Og jeg synes virkelig synd på Quinzel som får så mange like meldinger, og må svare på det samme på nytt og på nytt igjen. "WANT SOME DICK?" er nemlig den eneste meldingen Khrii- Quinzel har fått. Selvfølgelig ikke ordrett den meldingen, men det meget subtile budskapet til hver eneste kommentar er "WANT SOME DICK?"

La meg bevise mitt poeng. Her er noen av kommentarene jeg fant. (De har blitt anonymisert selv om alle kan se de selv ved å se på brukerprofilen hennes, men jeg antar ingen gidder å søke opp kommentarene.)

GRISKAILL NR 1. :
"Velkommen til GR, Dr.Harley Quinzel"

GRISGUTTEN FRA BERGEN:
"Hei og velkommen til GR, Quinzel!
Håper du blir aktiv på forumet, alltid kjekt med nye fjes, og forhåpentligvis nudes ;) "

25 ÅR GAMMEL GRIS:
"Hei! DU er snill, DU også :) Nudes er du snill? "

GRIIIISGUUUUT SOM Æ TRUR E I MILITÆRET AKKURAT NO:
"Ntaaaw<3
Har du snap eller? Slik at jeg kan få nudes? :)"

LÆRERGRISGUTT SOM OGSÅ E MODDERATOR
"Heisann sveisann, cotton candy.
Et hinsides vanskelig spørsmål, men det står nok mellom Xenoblade Chronicles og Final Fantasy VII/IX. Kan jeg få nudes nå som jeg har svart på dette latterlige spørsmålet?"

THE HERETIC
"Daaaaaaamn guuuurl, u gots dat fine booty, wants some dick?"

HÆSLI GRIS SOM E 23 ÅR GAMMEL
"Så flott da, jeg setter pris på klemmer! Men jeg setter større pris på nudes."

MODERATORGRISKAILL
"Haha, bra gjort! Du kan få en is en gang. Må vel se SW-filmen når det kommer, men har ikke satt meg så nøye inn i saken. Enn der, når får jeg nudes?"

LÆRERGRISGUTTEN er uten tvil den det oser desperat av mest av de få meldingene jeg viste dere. Jeg håper uansett at dette lille innblikket i hvordan det er å være dame her inne er en øyeåpner for flere av dere nøff-nøffer.

Men hvorfor er det slik? Det synes jeg er et usedvanlig lett spørsmål for å være ærlig. Quinzel er ei dame, og vi vet alle at GR-forumet er mannsdominert. Selvfølgelig får hun mye oppmerksomhet. Dere andre er jo så desperate at dere tror dere kan sjarmere noen på et forum på Internett. Og jeg mener dere tror dere klarer å gjøre det fordi deres foreldre var alt for snille mot dere mens dere vokste opp. Ingen har noensinne fortalt deg at du i realiteten er en taper som har ingenting han skulle ha sagt om noe. Men slik er det dessverre. Og folkens? Quinzel er 25 år gammel, ikke 14, så halvparten av dere som har prøvd dere er til og med for ung!

Men man kan jo også stille seg spørsmålet om hvorvidt ikke Quinzel har bedt om denne oppmerksomheten selv. Dessverre har jeg ikke tid til å gå gjennom hver eneste kommentar Quinzel har skrevet for å sjekke om hvorvidt dette stemmer. Så la oss anta for enkelthetens skyld at ja, hun har bedt litt om det. Så la oss bli enig i fellesskap om at vi er alle litt skyldige, okei?

Jeg har uansett tenkt å identifisere meg som kvinne her inne på forumet i et ukjent antall dager, slik at jeg kan kjenne selv på hvordan det er å være dame her inne.

Dere får en rapport når jeg føler meg ferdig som kvinne.

Det tror jeg går fort. Det er jo uten tvil det verste kjønnet.
  • 0
Kontroversiell blogg.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jetzki da, ikke vær så sjalu <3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Kontroversiell blogg.


Synes du virkelig det?

Siterer Glorfindel:
Jetzki da, ikke vær så sjalu <3


Jeg er vel ikke sjalu jeg? Kanskje på kjæresten din, som er så heldig å ha en så flott mann.
Dette er så jævlig gull. 10/10 wud read again. Glorfindel EXPOSED confirmed
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
Glorfindel EXPOSED confirmed


¯\_(ツ)_/¯
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jeppzki:
Synes du virkelig det?


Kjønnsskifte for oppmerksomhet? Transseksuelle blir sikkert krenket.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Kjønnsskifte for oppmerksomhet? Transseksuelle blir sikkert krenket.


Hva snakker du om? Jeg har da alltid vært kvinne.
  • 0
Hadde en kompis på ungdomsskolen som ble kvinne. Skrev en blogg om det her inne også. Glorfindel likte den.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hva snakker du om? Jeg har da alltid vært kvinne.


Det har jeg aldri merket.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
"Jeg fikk rett og slett nok" - Khriipy
''eh'' - Link
  • 0
Siterer SirThomas:
Hadde en kompis på ungdomsskolen som ble kvinne. Skrev en blogg om det her inne også. Glorfindel likte den.


Ehh.....hææææ?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Oi oi, mr Jeppzki (or should I say Miss Jeppzki).

Ganske kvinnehatende greier dette du, og du har et forvridd syn på noe av dette. Eller kanskje det er en åpenbaring? Noe jeg selv ikke ser? Her kommer jeg til et forum hvor alle er så søte og snille. And bam, her sier du at det er en baktanke fra alle? Og at jeg er kinda gammel?! Nei nå altså.

Og jeg som likte deg Jeppzki, liksom really liked u.

Må sove på dette.
  • 0
Siterer Quinzel:
Oi oi, mr Jeppzki (or should I say Miss Jeppzki).

And bam, her sier du at det er en baktanke fra alle? Og at jeg er kinda gammel?! Nei nå altså.

Og jeg som likte deg Jeppzki, liksom really liked u.

Må sove på dette.


Du vet, vi jenter må passe på hverandre ;)
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg har uansett tenkt å identifisere meg som kvinne her inne på forumet i et ukjent antall dager, slik at jeg kan kjenne selv på hvordan det er å være dame her inne.


Så... Kan jeg få nudes?
Siterer Quinzel:
Og at jeg er kinda gammel?!

Er muligens bedre enn en av mine kompiser som beskrev en på 27 som "gått ut på dato".
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Jeppzki:
Du vet, vi jenter må passe på hverandre ;)


Sorry ass, men stoler ikke på andre jenter på nettet, gutta passer på meg der. Og jeg savner jeppzki as a man allerede!
Men hallo,

Siterer Jeppzki:
Eller kanskje er hun så populær fordi hun ganske enkelt er det kuleste mennesket på GR?


DEN likte jeg og jeg vil ha tilbake dat Jeppzki.

Lagt til 2017-03-14 16:20:
Siterer Lt Mactawish:
Er muligens bedre enn en av mine kompiser som beskrev en på 27 som "gått ut på dato".


Hah, det er litt trist.
  • 0
Får helt orgasme når Quinzel sier Men hallo, herregud

Formen er helt jævlig idag fy faen. Tung i kroppen, ingen tanker, tenker ikke sammenhengende og går rundt som en zombie.

Går bare fra tabletter til tabletter og ingenting fungerer. Tror kroppen legitimt har glemt hvordan i helvete den skal sove.
Dette er årets blogg, så langt i dette unge året. En vakker og subtil beskrivelse av et fenomen som lett kunne vært beskrevet i mye ærligere og kvasse ordlag.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Dette er årets blogg, så langt i dette unge året. En vakker og subtil beskrivelse av et fenomen som lett kunne vært beskrevet i mye ærligere og kvasse ordlag.


Er så farlig enig... Hahah
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!