Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva skjer med verden? Amerikanerne stemmer på en semi-fascist, Ghost Recon suger i 3-person og det er slutt mellom Isabell Raad og Pierre.

Intet nytt under solen, altså.

Jeg tenkte i dag at jeg burde få et, for min del, glemt spillsamfunn til å bry seg mer. Om meg. Ingen jeg kjenner er interessert i å høre om mine store bragder i diverse virtuelle verdener. Kjæresten kan fortelle meg om sminke i en time (ikke løgn), men i det hun endelig trekker pusten, og jeg øyner sjansen til å fortelle om at den nye saven min i Warhammer: Total War, blir ikke mine lytteferdigheter gjengjeldt for å si det sånn!!!!!! hehe neida hun er flott asså (send hjelp)
Vennene mine bryr seg bare om ting jeg ikke vet om, for jeg ikke har orket å høre etter. Hehe neida de eksisterer ikke.

Joda de gjør det asså, men for eksempel nå har jeg flyttet med en kompis som jeg trodde var into gaming, men for han innebærer det stort sett bare å se hver eneste trailer som kommer ut av Mass Effect: Andromeda, og naturligvis de følgende 37 breakdownene av traileren, satt sammen av tvilsomme karakterer på videostrømmenettsiden Youtube. Hvis det så er litt tid til neste trailer kommer, bruker han den på å spille Dragon Age for å ifølge han "lade opp". Lade opp til hva??? At alle ansikter ser ut som porselen med 3 forskjellige ansiktsuttrykk?

Neida skal ikke kødde med Biofans. De sliter nok fra før av. Med trynet sitt.

Jeg er egentlig mest bitter fordi jeg og roomien min spilte Total War over det lokale nettverket hver dag de to første ukene vi bodde sammen. HVER DAG!!!! Nå har det gått noen måneder og han bryr seg ikke lenger. Jeg har begynt å tro at han spiller Total War med andre over internettet når jeg er bortreist.

Så jeg lurer på: er det noe mer koz igjen på dette forumet?? Jeg trenger det.

På bildet kan du se selskapet mitt på sofan i det jeg skriver dette, på leiting etter ny Mass Effect video. Mens dama på armen bare "uuuh kjære speil på veggen der, hvem er den mest harry tatoveringen i landet her"
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Jeg har ikke ord, min favorittbruker er tilbake <3
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg har ikke ord, min favorittbruker er tilbake <3


Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Wow. Den tatoveringen sprenger virkelig skalaen for alt som kan kalles harry.

Jeg går aldri i t-skjorte.

Jeg hater weebs.

Jeg spiller fifa og drikker øl.

Jeg er med i skyteklubb.

Jeg bruker bukser, men det skal være joggebukse. Og den skal være grå.

Jeg har skjegg.

Jeg rydder ikke bort pizzaeskene før uka etterpå.

Og viktigst av alt.
Jeg bruker ikke brikke under glasset.

Lagt til 2017-03-14 21:25:
Nå ser jeg at han spiser sushi og drikker fun light.

Well played.


Well...
played...
''eh'' - Link
Siterer Subject 17:
Well...
played...


Alt du fikk ut av et bilde.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!