Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg ville anbefale deg å drikke kontrollert, så du slipper å høre på Taio Cruz sin Hangover på repeat i morgen
- sideswipe

SirThomas, eventuelt jeg - er tilbake med Stafettbloggen, denne gangen i samarbeid med sideswipe. Det stemmer, denne uken har sideswipe disket opp med temaet uten at han vet det selv, men han har heldigvis ikke drukket meg under bordet. Reglene finner du her, og hvis det skulle oppstå noen problemer, så kan vannpistolen deres peke mot sideswipe. Du har garantert hatt en drøm om å gjøre noen våt.

Forrige ukes tema var #MOV135 og vi har ikke sett så mye film på GR denne uken, det skal være sikkert og visst. LesMiserable har sett hele tre sesonger med Bojack the Horseman - forhåpentligvis ikke like sterkt som en LSD-trip, så vi får håpe han ennå er vel bevart.

SirGalahad har samvittighet til å sammenligne en Bruce Lee film fra 1972 med The Raid, som kom ut nesten 40 år senere. Hvordan sover du om natta, egentlig?

Marlboro Red har sett en film han ventet lenge på, Hell or High Water - en perle av en western som vil stå igjen som en av favorittene hans. Et kroneksempel på at enkelte ting er det verdt å vente en stund på, selv om han neppe hadde angret dersom han hadde rukket å se den på kino.

stikox93 har opplevd den originale Old Boy fra 2003, en koreansk film som fortjener all den oppmerksomheten den kan få. Han er også halvveis gjennom Marvel's Iron Fist, som han mener er kraftig undervurdert og langt overlegen Luke Cage.

Xtord har sett fjerde sesong av Fringe som han vurderer å skrive en blogg/minianmeldelse av, i tillegg til Klodenes Kamp (som undertegnede kjøpte etter en kveld på fylla for snart 3 år siden) og sist men ikke minst, Escape Plan. Vi får håpe at Xtord ikke har utarbeidet en nøye konstruert fluktplan fra forumet.

TK Art er tilbake, like kritisk som alltid. Seth Rogen klarte ikke å imponere ham med sin pølsefest av en film, Sausage Party. Det klarte heller ikke de sinte fuglene i Angry Birds. Muppet Treasure Island og Cars klarte seg best denne runden, men sistnevntes oppfølger fikk stoppskiltet i døra.

sideswipe har satt en fot innenfor skrekkfilmsjangeren og sett Død Snø 2 - trolig komisk nok til at han ikke ble skremt fullstendig vekk fra sjangeren. Undertegnede elsket den i hvert fall da jeg så den for 3 år siden, men hva vet vel jeg om døde nazister?

Til slutt har Finalfantasyfrelst sett Train to Busan, en film jeg angrer på at jeg ikke fikk sett på kino. Han har også sett oppfølgeren til xXx som jeg FAKTISK så på kino, men selv Vin Diesel og Samuel L. Jackson gjenforent i samme film klarte ikke å imponere denne karen. Likevel sendte jeg ham på et hemmelig oppdrag for å vurdere The Belko Experiment, og det endte opp som en hard skuffelse. Nå er bare spørsmålet om jeg burde begynne å se på The Walking Dead, eller jekke ned forventningene til The Belko Experiment et kraftig hakk.

Åja, du trodde det var oppsummeringen?

Slapp av, meg og sideswipe skal ikke oppholde dere så mye lenger. Han har anmeldt Kong: Skull Island, mens undertegnede har skrevet litt om Greg McLean.

Oppdatert: Glorfindel har skrevet om D-War, en film som ligger trygt og godt bevart i plasten i min egen filmsamling, etter å ha leid den sammen med støttekontakten min da jeg var ca. 12 år. Et brennhett eksempel på hvor stor påvirkning et cover kan ha på kjøpsprosessen. Om du er blodfan av Transformers og Michael Bay (det vet jeg ikke om Glorfindel er) så digger du nok D-War, som allerede kan skryte på seg å være 10 år gammel. Gudene må vite om Glorfindel har sett den igjen for anledningen siden han husket handlingen så nøye og detaljert - eller om han beholdt stoltheten sin da han skrev rett av wikipedia. Som ElGamer pleier å si: "Who knows?"

Til slutt kom Xtord inn på banen med TV serier/sesonger han har fullført, og denne gangen står en rykende fersk sesong 4 av Fringe på menyen. Fringe er neppe like kul som Gus Fring i Breaking Bad, men jeg har ikke sett Fringe og er redd for spoilers - så du får ha meg unnskyldt, Xtord. For noen uker siden fikk jeg nemlig spoilet hvem som var morderen i Twin Peaks fordi jeg gikk litt for langt tilbake i Hvilken film/serie så du sist? - så man kan aldri være for forsiktig, har jeg lært. Det ble en merkelig formulering. Uansett ser det ut til at Xtord har gått i dybden, så om du er fan eller har sett de første tre sesongene av Fringe og er usikker på om du skal se videre, anbefales det varmt at du tar en titt.

Jeg har bare drukket tre øl, en Breezer, delt en Sourz Apple med en kompis, kjøpt meg noen sure føtter, en Screwdriver, og en White Russian. Havnet absolutt ikke i slåsskamp med noen russere, men mot alle odds møtte jeg en gammel crush fra barneskolen på nattbussen hjem. Dere vil ikke tro hva jeg gjorde med henne i 7-8 årsalderen. Uansett, før vi avslutter er jeg pliktig i å sette jordbæret på toppen av kjeksen i isen, eller hva det skulle hete.

TEMAET DENNE UKA: HANGOVER
<bild>

Dette potensielt hårsåre temaet tvinger GR-brukerne ut av sine komfortsoner, og kan derfor trenge noen lett fordøyelige valgmuligheter:

a) Beskriv din trolig mest sinnssyke, eller mest minneverdige natt der du kanskje sannsynligvis fikk i deg litt for mye drikke. Spilte du og hadde en helt usannsynlig god match? Om det være seg vann, saft, brus, energidrikker eller Jeppzki sin beste venn alkoholen, så vil vi vite hvilket flytende middel som tok absolutt kontroll over deg en dag/kveld du virkelig koste deg og tok den helt ut.

b) Ta for deg din aller verste morgen. Du våknet, og du hadde overhodet ingen minner av kvelden i forveien. Kanskje okkuperte du det verste offentlige toalettet i hele Oslo, eller du husket på besøket til svigermor så alt for sent. Skriv om dagen som virkelig ikke var din dag, og gjerne sett opp teksten like forvirrende og schizofren som du følte deg den dagen, hvor du sakte men sikkert prøvde å ta kontroll over situasjonen.

c) Avholds? Ikke noe problem! Snakk ut om din beste drikkeopplevelse, det aller beste du har drukket - noensinne. Dette kan du skrive en blogg om, eller bokføre i
Drikketråden.

d) Ikke alt krever en blogg eller lang tekst. Hold liv i Party-tråden! Del dine villeste festopplevelser og erfaringer, eller vis hvordan du lager stemning på din helt egen måte og gjør GR til et eneste stort party for oss alle. Kanskje planlegge din neste hangover?

Emneknaggen er: #H4NG0V3R

PS! Nå er det virkelig på tide å gå til sengs. Har du noen gang opplevd intens fylleangst?
  • 0
Oh God... Ikke et overraskende tema fra SirT, men skal skrive noe for deg ass. Hvor glad for at jeg aldri har vært hangover og mine "villeste" partyminner, skal du nok få et annet innblikk i festing enn det du har.
Det var da grusomt tidlig!

*Må skynde seg og skrive ferdig bloggen*.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Bravo! *Her sitter jeg og klapper for meg selv*.

Like velskrevet som alltid uansett hvor mye alkohol du har i blodet i dette øyeblikk.

Å bruke et av mine sitater uten å spørre meg først er straffbart. Jeg er vel nødt til å saksøke deg for å få noe ut av det .

Der ser man hva man kan få ut av en PM samtale!

Jeg vet akkurat hva jeg skal ta meg til denne uken.

So stay tuned!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Godt tema, god blogg, jeg ble nevnt - 10/10 blogg, would read again.
#Kjendis
The D' is silent.
Hangover? I smell weakness.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Beklager at jeg ikke har vært mer aktiv med Stafettbloggen, men Switch og andre ting har skjedd. Får se om jeg finner på noe lurt denne gangen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Beklager at jeg ikke har vært mer aktiv med Stafettbloggen, men Switch og andre ting har skjedd. Får se om jeg finner på noe lurt denne gangen.


Det er en godkjent unnskyldning, jeg har ingen tho.
Siterer Quinzel:
Det er en godkjent unnskyldning, jeg har ingen tho.


#latskap.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Quinzel:
Det er en godkjent unnskyldning, jeg har ingen tho.


Takk for anerkjennelsen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
.

Takk for anerkjennelsen.


Bare hyggelig, my friend.

Lagt til 2017-03-20 22:40:
Siterer Glorfindel:
#latskap.


It's all about prioriteringer, skjønner ikke hvordan du får tid til alt ass. Teach me, teacher. Ønsker privattimer, jeg kan tilby meget god betaling.
Siterer Quinzel:
skjønner ikke hvordan du får tid til alt ass


Actually am God Tier Glrfndl.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Actually am God Tier Glrfndl.


Makes sence.

http://i.imgur.com/ZlgW7nb.gif

Lurer på om det gjelder på andre områder også, hmmmm
remote tar over Stafettbloggen. Nå kan alle som har bidratt denne uka bare grue seg.
Siterer SirThomas:
remote tar over Stafettbloggen. Nå kan alle som har bidratt denne uka bare grue seg.


Oh, spennende. Må bli bra det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!