Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yo niggaz, her kommer en usedvanlig personlig blogg, men det er bare fordi jeg drukket noen øl. Og det blir vel slutt på øldrikking så tidlig på dagen i den nærmeste fremtid.

Jeg har nylig møtt ei fantastisk jente som jeg har blitt ganske godt kjent med. Vi har holdt på i omtrent 6 måneder nå, og man kan vel si at vi er "kjærester". Vi har ikke flyttet inn med hverandre ennå, men vi har pratet en del om det i det siste så det skjer nok snart.

Uansett!

For 4 uker siden fikk jeg høre noe jeg tidligere har hatt mareritt om. Jeg skal bli far! Og når jeg sier mareritt så spøker jeg ikke. Fordi det er noe jeg har hatt virkelige mareritt om. Jeg har hele tiden tenkt som så at jeg er litt for ung og umoden til å få noe barn, og at det bare vil være noe som hindrer meg fra å gjøre det jeg vil. Men nå når jeg først står midt i situasjonen som jeg tidligere fryktet, må jeg si at jeg føler meg overraskende rolig og glad.

Jeg har egentlig i ganske lang tid nå kjedet meg med tingenes tilstand, og jeg har vurdert sterkt å skifte yrke helt og begynne på en ny utdanning. Men etter å ha møtt denne andre fantastiske personen og fått vite at vi skal bli foreldre har jeg kanskje fått et litt annet perspektiv. Jeg er jo selvfølgelig veldig spent og nervøs over hvordan den nye tilværelsen min skal bli, men jeg ser på det mer som en utfordring enn en hindring, og jeg gleder meg utrolig masse til jeg får min egen lille familie!

Jeg har vel egentlig ikke mer å si, beklager for kort blogg.

EDIT: Jeg tenkte ikke over datoen i dag. Det er ikke en aprilsnarr.
Trodde du var jente jeg, dette skiftet fort.

Men awwwwww, søte deg da! Not sure om dette er aprilsnarr selv om du sier det ikke er det, men uansett gratulerer så mye!!! Her har ikke du fortalt et pipp om din nye dame... Men så koselig! Glad på dine vegne, ønske jeg var deg atm cause it sounds amaaazing.

Vet du setter pris på gode klemmer, så da skal du få en av meg <3

Forventet at du blogger om dette i fremtiden.
Siterer Quinzel:
Trodde du var jente jeg, dette skiftet fort.

Men awwwwww, søte deg da! Not sure om dette er aprilsnarr selv om du sier det ikke er det, men uansett gratulerer så mye!!! Her har ikke du fortalt et pipp om din nye dame... Men så koselig! Glad på dine vegne, ønske jeg var deg atm cause it sounds amaaazing.

Vet du setter pris på gode klemmer, så da skal du få en av meg <3

Forventet at du blogger om dette i fremtiden.


Tusen takk! Jeg lover deg at det ikke er en spøk.
Gratulerer Utrolig koselig. Nå kan du og bent_a ha på dere stramme dongeribukser og trille vogner sammen etter jobb.
''eh'' - Link
Jeg sier gratulerer så aller meget!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Sweet child o`mine !
The gavel corrupts
Stort steg dette her. Gratulerer gamlefar!
Vær forsiktig med oppdragelse og sånt, siste du vil er at ungen din ender opp med hard trønderdialekt
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Siterer Jeppzki:
Jeg har nylig møtt ei fantastisk jente som jeg har blitt ganske godt kjent med. Vi har holdt på i omtrent 6 måneder nå, og man kan vel si at vi er "kjærester". Vi har ikke flyttet inn med hverandre ennå, men vi har pratet en del om det i det siste så det skjer nok snart.


Tihihi, fin måte å "skjule" hemmeligheten vår på <3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Lol, jeg glemte å skrive "Aprilsnarr!" klokken 23.59 den første april.

Livet mitt har aldri vært verre.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Lol, jeg glemte å skrive "Aprilsnarr!" klokken 23.59 den første april.

Livet mitt har aldri vært verre.


Dust. Nå har jeg gått rundt å vært såååå glad på dine vegne hver eneste dag, og du sa "jeg lover deg at det ikke er en spøk" til meg. You promised me, Jeppzki, you promised.. Trust -100.

Og det tok deg 11 dager å si ifra, 11! Now hva slags prioritet er GR for deg, gå rundt å bære på sannheten så lenge.... Makan... No Jeppzki junior after all.

https://i.memecaptain.com/gend_images/x_xcOg.gif
  • 0
Siterer Quinzel:
Siterer Jeppzki:Lol, jeg glemte å skrive "Aprilsnarr!" klokken 23.59 den første april.

Livet mitt har aldri vært verre.

Dust. Nå har jeg gått rundt å vært såååå glad på dine vegne hver eneste dag, og du sa "jeg lover deg at det ikke er en spøk" til meg. You promised me, Jeppzki, you promised.. Trust -100.

Og det tok deg 11 dager å si ifra, 11! Now hva slags prioritet er GR for deg, gå rundt å bære på sannheten så lenge.... Makan... No Jeppzki junior after all.

https://i.memecaptain.com/gend_images/x_xcOg.gif


Voff!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!