Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fargen rosa. Hva assosierer det for folk? Det finnes vel ikke rosa ølbokser. Ikke desto mindre er Marlboro Red vår fremste filmplakat-eksepert, så jeg lar det være opp til ham å vurdere denne. For når vi snakker øl er det under en time til ølsalget stenger, og jeg vurderer løpende om jeg skal stikke bort på Kiwi - bare for å ha noe liggende.

Ikke at jeg planlegger å drikke (noe jeg stort sett gjør hver lørdag), så det er noe med idéen av å gå på kino og lukke fristelsen ved å poppe den første ølboksen ute. En god film er jo bedre enn et par øl, eller - blir en god film enda bedre med et par øl?

For nøyaktig 1 år siden idag var jeg på kino og så The Boy, dere vet den skrekkfilmen med hun deilige Lauren Cohan som må passe en dukke, uten at det blir like enkelt som hun hadde forestilt seg. Det er jo stort sett Brahms sine regler, og hva er da poenget med en barnevakt?

Og nøyaktig 2 uker før jeg så The Boy, skrev jeg en tilsvarende blogg om Deathgasm og hvordan hun forførende sjefen på GameStop hadde klart å få meg til å forhåndsbestille alt for mye. Droppet glatt Battleborn, og jeg forstår fortsatt ikke den dagen idag hvorfor jeg kjøpte Collector's Edition av DOOM, gjør du onkelcleo?

Klokken tikker, tiden går.

Det var den gangen idéen ved å forhåndsbestille for nærmere 3000 kr hørtes ut som masse penger. Mens igår var realiten som slo meg i ansiktet en helt annen, da jeg betalte 1400 kr for en times samtale, hvor jeg fikk beskjed om at jeg måtte kjøpe en jævla lyslampe med 10.000 lux til den politisk korrekte prisen av 2000 kr, inkludert sove/nattbriller.

Til det som ifølge denne siden: https://lowbluelights.com/ - koster 80 dollar. For ikke å snakke om oppfølgingstimen om 3 uker. Men i kveld skal jeg ikke fylle hodet med negative tanker om hvor dyrt det kommer til å bli. Jeg kan heller sitere en viss Marc, som idag hadde dette på hjertet i facebook-feeden:

So far i am impressed if you only buy ONE ps4 game this year Horizon Zero Dawn is a must own.

Tror The Cookiemonster er i den sterkeste posisjonen til å si noe om det utsagnet, noen andre?

Idag har jeg for en gangs skyld all på tro på at dette blir en god lørdag sammen med Dr. Madnar Petrovich - Pizzabakeren har nemlig tilbud denne uken og tilbyr en stor pizza + 1,5 liter brus for den behagelige summen av bare 159 kr. Jeg må bare sikre billetter til oss først. Får vi salen alene?

Nei, det gjorde vi absolutt ikke - men det var kun 4 plasser som var kjøpt fra før, og jeg fikk fingen ut da to mystiske seter var kommet på banen rett ved siden av plassene jeg hadde sett meg ut. Her skal vi ikke slått på målbanen.

16 minutter igjen til det stenger. Skal jeg gå? Nå begynner suget.

Plottet vet jeg ikke mye om, men vi befinner oss i Boston i 1978.

FREE FIRE er en overveldende action-thriller som tipper hatten sin til de klassiske krim-filmene fra 70-tallet, samtidig som den er moderne fortalt og utført. Full av action og bekmørk humor, og levert med knivskarp dialog og timing er den trolig et av årets mest originale og underholdende filmer i sjangeren.

Hørtes mer enn godt nok ut for meg.
  • 0
Helt innafor den filmplakaten der. Mangler bare brun og gusje-oransje blomster-vegg-tapet, så er 70 talls stemningen snekkret! Kanskje et blomsterbord med vinrød og gjennomsiktig plast-fontene med en vannpumpe som får mors miksmaster på kjøkkenet til å høres ut som en hviskende bibliotekar, så har vi innertiern.

Anyways, Bergen by... Blir aldri det samme igjen etter norske versjon av Trolls. Vel, byen skal gjøres utrygg.
I don't start trouble.. I finish it!
Her skyter du fritt til alle kanter SirThomas. Likte bloggen som alltid.

Filmen har fått god kritikk, men du får si mer om den er bra SirThomas.

Vurderer virkelig om jeg skal forhåndsbestille billetter til F8... We'll see
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Her skyter du fritt til alle kanter SirThomas. Vurderer virkelig om jeg skal forhåndsbestille billetter til F8... We'll see


Så besatt av den filmen som du er, så må du nesten gjøre det - som en unnskyldning til Vin Diesel for at du ikke var rask nok ute med å se xXx: The Return of Xamder Cage på kino.
Ah, Free Fire. Den nyeste filmen til en av mine yndlingsregissører for tiden, Ben Wheatley. Etter Kill List, Sightseers, A Field in England, og nylig på norske kinoer, Highrise, så gleder jeg meg veldig til å se hans nye stjernespekkede film. Faren min, som har et elsk/hat forhold med regissøren satt det på sin personlige Topp 10 liste over beste filmer.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Faren min, som har et elsk/hat forhold med regissøren satt det på sin personlige Topp 10 liste over beste filmer.


Det kan jeg godt forstå. Ble en personlig favoritt for meg også. Har ikke sett så mange av filmene hans, men jeg så Sightseers på kino i 2013 - med svensk tekst. Som om ikke det var irriterende nok, fant jeg hele filmen i overkant sær. Selv om ingenting slår slutten.
Siterer SirThomas:
Ble en personlig favoritt for meg også.


Interessant. Da blir det vel kinotur på meg snarest.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Vet ikke noe om filmen, men bildet fikk meg til å tenke på Fear and Loathing in Las Vegas, en bok du garantert har lest.

Var en del rosa i Spec Ops: The Line også husker jeg. Annet enn det så er det vel bare en jentefarge.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
en bok du garantert har lest.


Burde virkelig ha lest den. Elsker filmen!
  • 0
bra blåg
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!