Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

God morgen. Ville bare ønske dere alle en riktig god påske. Om jeg kommer til å blogge i påska, vet jeg ikke. Derfor må jeg nå benytte sjansen. Vi går inne i den stille uke, og selv om jeg har jobb så har jeg ikke noe å gjøre. Hvorfor? Jo, jeg må jo ha kunder/passasjerer i drosjen for å få penger i kassa, men her er det uvanlig stille, og vet dere hva? Det er faktisk godt. Godt å få hvile ut litt selv om det ryner på lønna.

Jeg spanderte en Xbox One-spake på dama i går slik at vi kan spille på delt skjerm. Vi spilte i timesvis på Minecraft. Hverken hun eller jeg kunne stoppe. Aller minst henne he, he. Vi bygde oss hvert vår hus, og jeg hjalp henne fordi hun ikke er like erfaren med spillet som meg. Deretter dro vi ned i en hule og fant jern mens vi døde utallige ganger. Så bygde vi en hytte langt oppe i fjellene. Hun kom opp med å bygge et utvendig glasshus. Det ble tøft. Deretter dro vi til våre hus hvor hun bygde seg en toppetasje. Mitt hus gikk i lufta av en Creeper, men dama hjalp meg å bygge opp. Vi bygde også en liten farm for dyr like ved. Dama mi koste seg virkelig. Vi spilte til vi begge holdt på å sovne. Ved midnatt måtte vi gi oss.

Jeg venter på Halo Master Chief edition som kommer snart i posten. Noen Halo-gamere der ute? Jeg savner fortsatt norske å game med. Spiller for tiden Halo Reach. I kveld blir det vel Halo-gaming da dama er på senvakt. Tiden flyr fortere med en hobby, og gaming er en fin hobby. Så gjerne add meg. Jeg spiller også Gears Of War 3 da jeg kjøpte det i helga.
Helga ble forresten kjempefin da jeg og dama dro til et hotell som minnet om The Shining. Vi våknet opp til å spise frokost helt alene i en stor spisesal. Litt creepy he, he. Alt i alt gjorde turen godt på oss begge.

Ha en fin dag ;)
  • 0
Glad påsk.
God påske, Solmyr!!!
''eh'' - Link

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!