Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Info om 30 dagers challengen: Trykk her

HEY. LISTEN. HEY HEY HEY LISTEN HEY HSHEHTRHYIREWHOIAHORHGOREHGUOERHGERHGUREHG

Navi fra Ocarina of Time.

Ugh.

I starten så virket det søtt, til og med litt kult, å ha en fe som skulle hjelpe til med råd underveis på eventyret i OOT. Men det ble gammelt, veeeldig kjapt. Og det ble irriterende, og unødvendig. Jeg sammenligner navi med dagens altfor langtrukkede tutorials eller de spillene som absolutt hele tiden skal gi meg råd når jeg bare vil explore litt selv. DET TRENGER IKKE VÆRE DER. Dog, så hadde hun sine brukbare momenter også, og har jo blitt stuck i minnet til gamere verden over.

Hun og ugla kan slå seg sammen for å bli tidenes mest irriterende duo, jeg dreit meg ut med å trykke for mange ganger hver gang jeg snakket med ugla, for så å måtte sitte og trykke meg gjennom hele monologen hans gang på gang. Men noe negativt måtte det jo være i et spill som ellers er så fantastisk.
  • 0
For min del er det CLAP TRAP fra Borderlands.

Jeg blir nær randen av galskap hver gang jeg spiller spillene og må være i nærheten av denne karakteren. Får gnagsår i ørene...Innimellom er han morsom, men stort sett bare effin annoying.

Det samme gjelder forresten Borderlands karakteren Torgue. Han skriker jo bare. Hele tiden.
https://www.youtube.com/watch?v=KM7hLzhAdD8
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jeg utfordrer deg til å gjøre en gjennomspilling av OoT, uten noen gang å trykke når Navi begynner å gnåle >:^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Syns ikke Navi var så ille, jeg. Men jeg har bare spilt 3DS-utgaven, kanskje de tonet henne ned litt der.

Siterer Archana:
For min del er det CLAP TRAP fra Borderlands.


Nei nå må du gi deg, Claptrap er festlig som faen. Kan si meg enig med Torgue da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Selv synes jeg Fi er enda mer irriterende enn Navi.

De idiotiske %-greiene for å få henne til å virke mer robotaktig går meg på nervene. Først og fremst fordi det er teit og for det andre at hun på ingen måte har nok data til å beregne sannsynlighet for over halvparten av hva hun sier.

Fi ville vært den første som hadde blitt brent på bålet men jeg hadde ikke vært lei meg hvis Navi hadde følgt etter.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg utfordrer deg til å gjøre en gjennomspilling av OoT, uten noen gang å trykke når Navi begynner å gnåle >:^)


No, anything but this D:

Siterer Grallen:
Men jeg har bare spilt 3DS-utgaven, kanskje de tonet henne ned litt der.


Haha, kanskje det xD

Siterer Archana:
For min del er det CLAP TRAP fra Borderlands


Aw, did you not like the pizza party? D:

Siterer Lt Mactawish:
Selv synes jeg Fi er enda mer irriterende enn Navi.


Har hørt om flere som mener det, men har dessverre aldri fått spilt skyward sword siden jeg nekta å kjøpe en wii :p Likte aldri de kontrollene, så har bare testa det litt i en halvtimes tid.

Siterer Lt Mactawish:
Fi ville vært den første som hadde blitt brent på bålet men jeg hadde ikke vært lei meg hvis Navi hadde følgt etter.


Vi får lage et stort bål til sankthans og brenne irriterende spillkarakterer.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!