Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På 6 dager har Khriipy skrevet 9 blogger, inkludert denne ukens utgave av stafettbloggen. Give that woman some applause! Så joda, hun kan virkelig få skrevet fra seg. I stil med temaet må jeg vel forsøke å gjøre bloggen kort, slik at den ikke går i mot seg selv. Huff, nå begynte jeg å lure på om jeg har motsagt meg selv i noen av bloggene mine før.

Det krever mye av hjernen å ha en mening om noe. Det krever mye å stå på sitt, å ha en skikkelig oppfatning av noe. Mest av alt krever det en god del å være så låst inne i sin egen virkelighetsoppfatning at du nekter å høre på noen andre, eller å bruke hodet ditt til å fullstendig rømme ut av virkeligheten for å leve slik du vil uten forstyrrelser fra omverdenen.

Sistnevnte gjaldt nok all verdens nostalgiske ungdommer ifjor under varmen og kulden fra sommeren 2016. Enkelte fikk seg til og med drept over et spill. Jeg snakker selvfølgelig om Pokémon GO.

<bild>

Nei, det ble aldri med den lille halvtimen du tenkte at du skulle jakte på lommemonstre, for du får ikke så masse XP og rekker å gå opp i Level på den tiden - med mindre du er så heldig at du står midt i en oase av Pokéstops med et par lures, nettopp har klekket et Lucky Egg og det som verre er.

Mine beste minner med spillet var forøvrig da jeg var i sentrum og nettopp hadde fanget en Zubat, og en totalt fremmed kid kom bort og sa Fikk du en? mens han ga meg en high-five. Og når jeg kjørte rundt med noen venner om natten og gikk ganske effektivt opp i level. Eller når meg og min bror løp som noen tullinger på jakt etter en Blastoise i nærheten.

Pokémon GO ble en hårfin liten unnskyldning til å komme seg ut og løfte på beina, og du kunne legge det fra deg når som helst - men straks du er i den faresonen hvor spillet begynner å ta over livet ditt, og du bare ut for å fange en Snorlax innen de neste 10 minuttene, så er det på tide å tenke seg om. Et så lite spill kan fort bli avhengighetsskapende, og du merker det sannsynligvis ikke selv, inne i din helt egne lille verden der tvangstankene om din neste sjeldne Pokémon i samlingen tar fullstendig overhånd.

Spill heller: En episode av The Wolf Among Us - helst etter midnatt.
  • 0
Fin liten blogg. Var gøy med Pokemon GO i nøyaktig 20 minutter, så kræsja det og det ble en forferdelig opplevelse. Makan til fiaskolansering (hvis man ser på det tekniske) skal du lete lenge etter. Total fadese at de bomma så jævlig på serverne og hva man kunne gjøre. Jeg hatet spillet da jeg spilte det, siden jeg ikke fikk spille og det voldtok batteriet til telefonen min. Er sjeleglad for at jeg aldri skal røre det drittspillet igjen. Huffameg. Håper det aldri blir populært igjen, fordi det fortjener ikke Niantic, etter den servicen de leverte.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
Jeg hatet spillet da jeg spilte det, siden jeg ikke fikk spille og det voldtok batteriet til telefonen min. Er sjeleglad for at jeg aldri skal røre det drittspillet igjen. Huffameg. Håper det aldri blir populært igjen, fordi det fortjener ikke Niantic, etter den servicen de leverte.


Merker du skulle kjørt en reboost av #TTRGMG
Word ass. Straks level 30 \oo/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer SirThomas:
Merker du skulle kjørt en reboost av #TTRGMG


Hahah, burde være aktuelt, siden jeg hater ting like mye som før. Alt er piss i en students øyne. I am tired and mad...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
tired and mad...


Da kan den eventuelt bli omdøpt og hete #TAM, så lenge bloggene ikke blir like tamme.
Siterer SirThomas:
Da kan den eventuelt bli omdøpt og hete #TAM, så lenge bloggene ikke blir like tamme.


Det ville ha skapt en curse, så trokke det ass. Skal smelle opp en del blogger i sommer, når jeg ikke har eksamener i hytt og gevær! Da blirre TTRGMG, m8!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Spill heller : Hva som helst som kan spilles fra en sofa.

Skal man ut. så skal man ut å fiske ørret
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Skal man ut. så skal man ut å fiske ørret


Gjedde er mye artigere å fiske, men ørret ekke så ille det heller da.
  • 0
Spilte Pokemon Go før det kom ut, i tiden da vi enda sloss med amerikanerne om serverne. Det var tider det. Da var vi faktisk flere venner som var utendørs innimellom! Men så ble det vanvittig med konkurranse og piss mellom lagene; det ble muldvarper i gruppene på Facebook (noe så teit?), baksnakking og generell total ødelegging. Ikke minst med tanke på at enkelte med aaaaltfor mye fritid begynte med cheats, og da greide vi jo aldri å ta de igjen uansett.
Var vel ikke lang tid etter appen ble lansert at jeg la den på hylla.
Mao så hadde vi det morsomt fra juni-august ca.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!