Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tor Erik har forsvunnet ut, og jeg har sneket meg inn. *surprise*

Hvem skulle tro at 5 år med ubetalt, medium-hardt arbeid skulle lønne seg? Ikke jeg i hvert fall!

Så hvis du har lurt på hvorfor jeg som aldri skriver nyheter, plutselig har begynt å skrive nyheter, vet du nå grunnen.

Nå er det bare å krysse fingrene for at jeg greier å fylle skoa til Tor Erik og hoppe etter Wirkola.

Ikke stressa overhodet, neida!

Hahaha
haha
ha....

  • 0
Hail to the Chief!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
Gratulerer, og lykke til!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lykke til.. Det tror jeg du trenger
The gavel corrupts
Gratulerer Suzanne, den så jeg ikke komme Kan jeg få autografen din nå?
#Kult ass! Lykke til
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Så flott! Gratulerer og lykke til!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Gratulerer Masse lykke til.
Gratulerer
Gratulerer, lykke til
Take off every zig, for great justice
Gratulerer så meget, og lykke til! Jeg så heller ikke denne komme, men liker veldig godt det du har skrevet tidligere, så er sikker på at dette blir bra. =)
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Vi får håpe du ikke blir like forferdelig som Tor-Erik.
Gratulerer!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Gratulerer! Det er derfor jeg ser mere nyheter fra deg nå for tiden r
Solidus95
Gratulerer!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Siterer Marlboro Red:
Lykke til.. Det tror jeg du trenger


Det...tror jeg også. Gud hjelpe!


Siterer SirThomas:
Gratulerer Suzanne, den så jeg ikke komme Kan jeg få autografen din nå?


Det gjorde ikke jeg heller, haha. Så klart skal du få autograf!

Siterer Jeppzki:
Vi får håpe du ikke blir like forferdelig som Tor-Erik.


Jeg satser på mer forferdelig, egentlig.



Men tusen takk for alle gratulasjoner, folkens, dette var superhyggelig!
Siterer Jeppzki:
Vi får håpe du ikke blir like forfengelig som Tor-Erik.


Hehe. Går rykte om at han tilbrakte endeløse økter foran speilet, stadig vekk. Hva er vel tidsfrister når man må fikse på sveisen og rette opp øyeskyggen..
Gratulerer, forresten.
-Kill -Loot -Return.
Grattis!
Gaming is in my DNA
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!