Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er mulig jeg var litt for streng med poengutdelingen i forrige utgave. Vi får se om jeg føler meg gavmild når vi kommer til dagens poengutdeling.

Siden bare 2 svarte på forrige spørsmål har jeg nok en gang tenkt å legge til enda en premie til førsteplass! Denne gangen legger jeg til et signert bilde av Morten Harket. Jeg bør presisere at det er min signatur på bildet, ikke Morten Harkets.

Uansett her er svarene som kom inn forrige gang:

Glorfindel: "fordi Flat Earth Society sier det." Tja. Det stemmer nok ikke. Jeg har derimot bestemt meg for å tilgi deg og slette alle minuspoengene du har og gi deg 1/2 poeng. Tjoho!

SirThomas: "Fordi Jeppzki er flink med jord i hagen." Det stemmer heller ikke. Du har allerede fått et halvt trøstepoeng, så du kommer ikke til å få noen poeng for dette svaret! Nå har du og Glorfindel like mange poeng, så jeg håper at dere begynner å konkurrere.

Svaret er fordi det gjør det veldig lett å skalere opp eller ned til andre "A-størrelser"

Her er dagens spørsmål:

Hvorfor bør Jeppzki bli en moderator?

Jeg må advare om at jeg kommer til å være svært liberal i poengutdelingen til denne.
  • 0
Jeppzki bør bli moderator fordi GR var finere før alle de der botsene kom. Jeg tror på Jeppzki's løfte om å bygge den beste og største brannmuren internettet noensinne har sett. Pressfire skal betale for den.
<3

Siterer Jeppzki:
Hvorfor bør Jeppzki bli en moderator?


Oi, dette var skikkelig vanskelig. Her tror jeg at jeg må komme med både fordeler og ulemper.

For

- Jeppzki er kjekk. I hvert fall 7.8/10.
- Jeppzki er ganske smart, fordi han driver og jobber med sånne medisiner og sånt.
- Jeppzki er skikkelig god på PC. Spesielt Microsoft Paint og Notepad.
- Jeppzki kan spille gitar! Where dem girls at??
- Jeppzki er kjempeaktiv. I hvert fall mer enn Hole.
- Jeppzki har laget en egen sang om Glrfndl <3
- Jeppzki har vært lenge på GR og er snart sånn veteran og kjenner mange og alle liker han fordi han er kjempemorsom, hehehe.

Imot

- Hvis Jetzki skulle bli moderator, kan han ikke lenger være min bitch.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Bra kviss.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeppzki bør bli moderator, for da kan han endelig bli Suzanne sin bitch.
  • 0
Jeppzki bør bli moderator fordi han har de beste ordene, og vel, vil gjøre GR storslått igjen ved å implementere en brannmur som holder nykommerne unna.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!