LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg sitter på toget, driving me home for christmas, og det er faktisk ganske... Behagelig. Jeg nyter at katten min har sovnet i buret sitt, at jeg har to ledige seter å boltre meg i og en kopp kaffe spandert på meg av hun som sitter i nabostolen.

      I fjor, og årene før, har vi kjørt hjem i bil. Bil er langt mer bråkete, stressende og ikke særlig mye raskere enn tog. Det er i hvert fall det jeg innbiller meg her jeg sitter.

      Kanskje er det kontrasten til eksamensstresset som gjør at akkurat denne togturen føles så behagelig. Eller kanskje det er det at jeg stadig humrer av humoren i Good Omens som jeg begynte å lese i morges? Eller kanskje er det fordi Thomas spanderte Doom VFR på meg tidligere i dag fordi jeg vant julekonkurransen hans. At jeg ble fornøyd med konkurransebidraget mitt i GRs adventskalender hadde kanskje også noe å si?

      Det er sikkert en kombinasjon av alt sammen. Uansett har dette vært en over par togtur, og det føles godt. Det er ikke hver gang det er sånn.

      Det gjenstår en time av togturen. Snart er jeg hjemme, katten min skal igjen få hilse på gammelpusen til mamma og pappa, julegodteri skal mekkes fra grunnen av, og tradisjon tro blir jeg sikkert satt til å vaske toppen av kjøkkenskapene i løpet av de neste par dagene.

      Jeg ønsker alle sammen en behagelig, terapeutisk, og for de som måtte ønske det, nøktern julefeiring.

      God jul.
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      God jul til deg og dine.
      Takk for boktips.
      Ps; dama som ga deg kaffe, hadde hun noen skitne baktanker?
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Ha en riktig god jul, Alexander, og som bent_a på en måte sier: enten bør du være forberedt på at det var noe i den kaffen, eller så kan du minne dama på at du bør behandles godt siden andre er ute etter deg;) (Kan også være at hun bare synes du var hyggelig, og dermed var hyggelig selv, men det er litt for kjedelig når jeg tenker på kreativiteten jeg har sett fra deg gjennom årene).
      • 0
      Hun var en rundt 60 år gammel musikklærer som hadde undervist på den videregåendeskolen jeg gikk på da jeg gikk på videregåendeskole. Så etter en halvtimes smalltalk fordi vi hadde plasser ved siden av hverandre spanderte hun kaffen, vi slutta å prate så mye, og hun flytta seg til naboseterekka, siden den var ledig et stykke. Det var ikke fordi hun ikke ville sitte sammen med meg, sa hun, men vi ville jo få mye bedre benplass. Jeg var enig. Perfekt medpassasjer.
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!