Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere kan se avlyser jeg årets julekviss grunnet lav deltagelse og manglende motivasjon.

Jeg hadde egentlig ikke noe mer å si.

God jul.

Jeg må legge til mer for å kunne poste en så kort blogg.
  • 0
Lolz!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Haha, ser for meg Gamereactor komme med en slik uttalelse hvis noe lignende skulle skje med dem: "sorry folkens! Altfor lite deltakere, premien er vår! Hahaha.... Haha... Ha!"
Solidus95
  • 0
Du må legge til mer for å kunne poste en så kort blogg.

Spoiler:God jul Jetzki <3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Oppmerksomhetshore.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Du må legge til mer for å kunne poste en så kort blogg.

Spoiler:God jul Jetzki <3



God jul.

Siterer SirThomas:
Oppmerksomhetshore.


Hvorfor?

Siterer Taktikkeren:
Lolz!


Du er lolz

Siterer Solidus95:
Haha, ser for meg Gamereactor komme med en slik uttalelse hvis noe lignende skulle skje med dem: "sorry folkens! Altfor lite deltakere, premien er vår! Hahaha.... Haha... Ha!"


Jeg gidder da ikke å bruke tid og penger på noe ingen bortsett fra onkelcleo blir med på.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg gidder da ikke å bruke tid og penger på noe ingen bortsett fra onkelcleo blir med på.


Hei? Så frekt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!