Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heads up, remote. Hvor blir det av årets kåringer?!

Som vi sier i gamlelandet - her var det mørkt som i graven.

Dette blir en kjapp en, for denne jula har vært travel. Her har vi ventet intenst på Yippee ki-yay, motherfucker!, besøkt galaksen langt, langt borte (wow, jeg så innså akkurat nå at byen i Shrek 2 er en parodi på Star Wars?), vært innom Zahid Ali's Jul i Tøyengata, og prøvd å løse mord i Jul i Blodfjell uten å komme noe nærmere.

Jeg får mange sprø idéer til julegaver - alt fra solkort, til en trippy psykadelisk BH og en kort sagt syk kortstokk, nå i disse juletider hvor alt som heter POLITISK UKORREKT blir bannlyst.

Har du noen gang blitt krenket av en julegave du har fått? Tell us a good one.

Av alle idéene mine, er det riktignok et fåtall som faktisk blir brukt. Nå er vi nemlig endelig med. Det vil si - meg, Marlboro Red og SirGalahad. Cherno prøvde forgjeves å introdusere Letterboxd til GR-samfunnet for noen år siden, men ble ledd i ansiktet, kneblet og latterliggjort, for IMDb som alle bruker er jo sååå mye bedre?!

Men nå som vi endelig har blitt intime med homseklubben hans nettverk av genuint filminteressen, er arenaen for å diskutere film i alle fall høyere enn her på GR.

Men for at vi skal få opp et lite juledrøss av liv her, er det bare å kommentere julefilmen(e) du har sett idag, i kommentarfeltet.

Ikke desto mindre fikk jeg Årets Letterboxd av Marlboro Red i form av Dracula (1992) som min mor mente var ekkel. Ser veldig frem til å se denne klassikeren either way. Apropos klassikere - jeg har alltid vært et lett mobbeoffer på GR fordi jeg ikke har sett filmene som alle andre har sett. Men topp 3 filmer som Marlboro ikke hadde sett, var virkelig en plot-twist i seg selv. Kanskje han kunne satt sammen en full liste med 10 klassikere han har holdt seg mer unna enn det norske folk holder seg unna GR?

Neida, vi må ikke bli så helsikes dystre. På minuttet nå, er det nøyaktig 1 år siden jeg publiserte fjorårets julaften-blogg.

God jul, Gamereactor!
  • 0
Marry Xmas bro. Have a good one
The gavel corrupts
  • 0
Sett The Grinch, Polarekspressen og Reisen til Julestjernen.
The D' is silent.
  • 0
Snekker Andersen. Så den på juleaften. Blir nok tradisjon, her i huset.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!