Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er han sur igjen, tenker vel dere. Nå er hissigproppen i gang. Grinebiteren. Men nei, jeg er ikke sur. Jeg er drita lei av å vente, og da blir jeg ikke sur, men forbannet. Er nok av det utolmodige slaget. Men i dette tilfellet er jeg nok ikke alene.

Klokken 16.30 kjøpte jeg GTA V og satte det klar til nedlasting. Kjøpte det digitalt, men har også sett dette ved disk-versjonen, og det gjelder absolutt ikke bare GTA V, men de fleste spill på Xbox One som er godt over 20GB.
Nå er klokken 20.30 og det er totalt 68% som er lastet inn, hvilket betyr at; NEI!!! DU FÅR IKKE STARTE Å SPILLE ENDA! DU MÅ VENTEEEEEEE!!!!
Jeg får fnatt. Jeg får lymfeknuter med salmonella og liktorner! Det er akkutt! Jeg får sammenbrudd. Noen; hent hjertestarteren!

Neida. Men faktum er at når jeg kjøper et spill så ønsker jeg gjerne å spille det ganske kjapt. Jeg ønsker ikke å måtte vente i 8-9 timer med innstallasjons-skjerm. Nå er jeg godt kjent med dette fra før, så det kom ikke som noen overaskelse. Det er klart man må vente når spillet er godt oppe i 50GB. Det er like trofast som Hovmesteren på lille julaften.
Det som slår meg er et stort HVORFOR? Hvorfor må dette ta så lang tid. Ja, jeg vet vi preiker Gigabyte her, og det samme gjelder disk-versjonene. Jeg vet det må innstalleres, men må det ta så mange timer.
Nå er ikke jeg noen PC-gamer så jeg vet ikke hvordan de har det, men dette blir noen ganger litt drøyt. Særlig ved spill-release-er da, tenker jeg.
Nå skal jeg innrømme at jeg er sen til å kjøpe GTA V da, he, he.

Husker godt jeg kjøpte Gears Of War 4 som er over 100GB. Husker jeg var nybarbert på haken da jeg startet nedlastingen og at jeg hadde langt bukkeskjegg da det var ferdig.

Flere som er lile utålmodige som meg. Og neida, jeg er ikke sur, jeg er bare drita lei av å vente :)
  • 0
Du er ikke den eneste som er lei av å vente.
Har ventet på en verdig Terminator oppfølger siden 1991
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Forstår at du er frustrert, men du er også utålmodig. På min Xbox One S så ligger GTA V på gjerne 75 GB, som er normalt etter alle oppdateringene. At du venter 4 timer på spillet til å være ferdig innstallert men er bare på 68%? Kanskje det fungerer bedre på disk?

Hos meg tok det veldig liten tid, det kommer an på om du har andre ting gående på konsollen som f.eks apper, andre spill eller video av en eller annen type, som kan forstyrre og sinke innstalleringstiden. Hadde du god internett tilkobling?

Xbox One har det også slik at du kan begynne å spille spillet etter en viss tid med nedlastning, men spilletiden er begrenset tildes spillet er ferdig innstallert.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Du er ikke den eneste som er lei av å vente.
Har ventet på en verdig Terminator oppfølger siden 1991


Hehe

Lagt til 2018-04-01 20:48:
Siterer Akres:
Forstår at du er frustrert, men du er også utålmodig. På min Xbox One S så ligger GTA V på gjerne 75 GB, som er normalt etter alle oppdateringene. At du venter 4 timer på spillet til å være ferdig innstallert men er bare på 68%? Kanskje det fungerer bedre på disk?

Hos meg tok det veldig liten tid, det kommer an på om du har andre ting gående på konsollen som f.eks apper, andre spill eller video av en eller annen type, som kan forstyrre og sinke innstalleringstiden. Hadde du god internett tilkobling?


Er nok utålmodig ja. Har godt nettverk ja men det hjalp jo lite
Xbox One har det også slik at du kan begynne å spille spillet etter en viss tid med nedlastning, men spilletiden er begrenset tildes spillet er ferdig innstallert.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!