Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sea Of Bullshit...

Da var dagen kommet. Dagen jeg forutså. Sea Of Thieves er ikke morsomt lengre. Høres ut som en bortskjemt drittunge nå, men det er desverre faktum.

Jeg har fått prydet min pirat med det jeg ønsket. Nå ser jeg lite mening i å fortsette. Jeg gidder ikke spare opp til mer å hverken pynte sjøhulken eller skipet med, og det å stige i oppdragsgradene er bare bortkastet.

Det er nå også blitt kjedelig å bekjempe og joine andre online. Det siste raidet på et Skeleton Fort fikk en bug hvor waves av skjeletter slutter å spawne.
Det hele føles som en repeterende sirkel som har snurret rundt alt for lenge.

Angrer jeg på kjøpet? Både ja og nei. Ja, fordi det nå ikke gir noen engasjement til å fortsette og nei fordi jeg håper spillet vil få mer i oppdateringer (noe jeg frykter det kanskje ikke vil).
Potensialet er der.

Jeg angrer nesten på karakteren jeg ga dette i anmeldelsen min, men dette spillet behøver per i dag ikke få en karakter da det enda føles som en tidlig Beta. Alt for mange bugs, ingen oppgradering som gjør deg sterkere og rett og slett et stort og tomt hav med for like øyer og en ofte lang tid før man møter andre, gjør at jeg nå senker ankeret for en god stund.
Og flere vil nok gjøre det samme. Og ikke kom her og si deg uenig for å forsvare denne floppen. Det er helt greit å ha sine egne meninger, men dette er per dags dato en stor og soleklar flopp i mine øyne. På tide å løpe til skrivebordet, Rare...

Jo, jeg har hatt det morsomt de to ukene jeg har spillt det. Har ledd mye, gamet med min bror og gjort forhåndsvis mange like oppdrag likevel med et slags engasjement. Har også opplevd Kraken.

Nå føles det som "been there, done that...soooo....what's next?"....

Ja? What's next. Per i dag er det ikke noe mer å gjøre. Jeg gikk lei etter mindre enn to ukers spilling, og jeg vil tro mange andre føler på det samme.
Jeg føler jeg har sagt det mange ganger, men utviklerne må få ut finger'n nå, altså. Skipet er i ferd med å synke!

P.s: beklager at bildet i toppen er opp-ned, men slik føles det å gå fra ekstase til å nå den mørke bunnen. Alt blir snudd på hodet. La det være en metafor til å beskrive min kapteins siste ferd for en god stund.

Og jada, du må gjerne si jeg er negativ for tiden, men dette ville rystet meg uansett. Jeg er ikke gretten, bare litt skuffet over resultatet.

Flere som er i samme båt? (He,he)

Ha en fortsatt fin påske. Jeg skal nå finne noe annet å spille...
  • 0
Ryktes om at det skal legges til mikrotransaksjoner ca 3 måneder etter release. Om dette er for de kosmetiske tingene i spillet, er det enda mindre grunn til å faktisk spille.

Går utifra at det ikke kommer noen store gameplay utvidelser før den tid hvertfall. Jeg tror Rare mente folk skulle få mer ut av spillet enn de fleste av oss har gjort.

For meg er SoT i beste fall en demo. Det trenger en betydelig oppgradering for å kalles et fullstendig spill.
Slik det er innholdsmessig nå, skulle man tro det var portet fra iOs eller Android. For det byr ikke på mer underholdning enn et gjennomsnittlig mobilspill.

Tester det nok om et år eller to igjen, hvis det får en skikkelig overhaling. Hvis ikke, vil det nok gå i glemmeboken for de fleste i løpet av kort tid.
  • 0
Siterer TK Art:
Ryktes om at det skal legges til mikrotransaksjoner ca 3 måneder etter release. Om dette er for de kosmetiske tingene i spillet, er det enda mindre grunn til å faktisk spille.

Går utifra at det ikke kommer noen store gameplay utvidelser før den tid hvertfall. Jeg tror Rare mente folk skulle få mer ut av spillet enn de fleste av oss har gjort.

For meg er SoT i beste fall en demo. Det trenger en betydelig oppgradering for å kalles et fullstendig spill.
Slik det er innholdsmessig nå, skulle man tro det var portet fra iOs eller Android. For det byr ikke på mer underholdning enn et gjennomsnittlig mobilspill.

Tester det nok om et år eller to igjen, hvis det får en skikkelig overhaling. Hvis ikke, vil det nok gå i glemmeboken for de fleste i løpet av kort tid.


Enig i hvert ord her ja. Føles bare så uverdig å måtte vente i lange tider etter et spills release før man faktisk kan få noe ut av det, om det i det hele tatt vil skje da. Frykter dette selskapet graver sin egen grav nå.
  • 0
Hørte noen kalle det et "pent kledd early access"-spill. Glad jeg styrte unna, for betaen.. eller alpha eller hva i faen det nå var jeg testet i februar ga virkelig ikke mersmak.
  • 0
Har selv spilt det regelmessig siden det kom ut, og trives med spillet. Det er artig dersom du har en gjeng med venner som tar initiativ på å gjøre hva enn som faller en inn, rett og slett gjør spillet til en opplevelse en som spiller bestemmer retningen til og ikke bare følger det åpenbare innholdet som er voyages og raids. Må derimot innrømme at skulle jeg ha spilt det alene, eller med tilfeldige spillere online hadde jeg nok gitt opp fort. Er veldig glad for at jeg ikke har kjøpt spillet, men kjører det gjennom game pass.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!