Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Var inne og scrollet på Face hvor en side brakte med seg nyheter som falt i smak for min del. Måtte skjekke det opp på Microsoft Store for å se om det ikke var fake, men neida. Unravel har nå fått en oppfølger, og der er det også samarbeidsmodus. Jippi!

Med feriepenger og lønn i boks tok jeg meg den frihet å kjøpe det med en gang. Jeg husker det første Unravel som en meget god opplevelse. Vidunderlig grafikk og en god platformer med puzzle-elementer. Det eneste som manglet var en flerspiller-mulighet. Jeg og dama måtte bytte på å spille, men nå kan vi spille samtidlig.
Om en times tid går jeg av vakt. Har jobbet mye siden torsdag nå, så da blir det fri i kveld og i morgen. Må fyre opp spillet i kveld tror jeg. Det gledes. Håper det blir minst like bra som det første spillet. Jeg skriver nok en anmeldelse etter hvert.

For tiden har jeg og dama spilt en del Minecraft. Har ferdet rundt i den nye vannbiome'en med nye fisker, korallrev og Atlantis. Har blitt hekta på Minecraft igjen. Spillet jeg har gamet mest på Xbox One. Om lag 180 timers spilletid har blitt tilegnet Minecraft. Nærmere 15 døgn med andre ord.

Nå har jeg pause fra Bioshock. Rundet det første i forrige uke. Hev meg løs på to-eren men føler at Bioshock Infinite er mer lokkende.

Uansett...ha en fin kveld!
  • 0
Unravel er veldig pent, men spillmessig synes jeg ikke det var all verden. Finner andre 2D-plattformere, som Rayman, mye mer givende.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!