Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Lenge siden jeg blogget nå, men tiden har for det meste gått med til jobb, Minecraft og Pokemon Go.

Fredag den 13. ble en ypperlig ulykkelsesdag. Etter å ha ventet over tre timer over tiden jeg hadde legetime grunnet forskinkelser fikk jeg komme inn og vite at jeg hadde sykt høye verdier for innfeksjon i kroppen samt mulig kronisk bihulebetennelse.
Dagen gikk med til full feber, utenkelig smerte i ansikt, helt tette øreganger og i tillegg stikkende tortursmerter i ørene. Som å sitte med hodet i en tønne og kjenne på tannpinesmerter i hele trynet. Deilig? Ikke akkurat.

I natt har smertene vært så intense at nattesøvnen uteble.

Jeg måtte droppe jobb og legge meg paddeflat på sofaen med en hestekur av sterk antibiotika. Toppen av dette var at min samboer har nattvaktshelg så jeg hadde ikke engang henne å stø meg til i de sene nattetimer når smertene rev.

Men jeg hadde Skyrim. Ja, fortsatte på en ny fil der og har brukt det til tidsfordriv hele helga med jamne pauser da jeg er så syk at selv å game blir utmattende.
Har steget fra level 8 til 13 og fått laget meg hus i Heartfire DLC-en via byen Morthal. Akkurat nå prøver jeg å finne en kur for å helbrede meg fra å være vampyr.
Skyrim er toppers!

Men nå skal jeg hvile fra skjermer og slikt og prøve å dempe smerten ved å lukke øynene, så jeg får si takk for nå.

Flere som hadde en typisk Fredag 13. kanskje?
  • 0
Jo nå skal du høre.. Var på fisketur, fikk ikke fisk, motoren falt i sjøen og strømmen dro oss inn mot et berg. Vi ringte kystvakten som aldri kom og vi vurderte på et tidspunkt å svømme i land før tidevannet tok oss. Heldigvis ble vi observert av en Tysk turist som hjalp oss i land. Høres kanskje ut som jeg overdriver her men jeg gjør faktisk ikke det. Gikk ikke opp for meg før jeg leste tittelen at dette faktisk skjedde på Fredag 13. Skulle nesten tro det var en dypere mening bak det
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Jeg hadde bursdag, og en ellers strålende dag. Sorry pals.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!