Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Gears of Norway


Eg eide hele spillet på Insane, (Solo Campaign) Er kommen til lvl 21 på Multi no, men har ikke sett så mye til dere.
  • 0
Legg til GR Twiztid hvis dere vil, er med på Horde og det meste annet Har ikke rukket å spille så mye multi, men er vel lvl 24 eller no... Vurderer også å starte opp et lag i Gamereactor klanen igjen, så kanskje noen av dere får være med der også Men jeg spiller gjerne med dere uten noe mer om og men om klaner, alltid gøy å ha en vennegjeng å spille med... Som sagt bare å legge meg til og sende invites
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Legg til oyvindhg.

Er med på alt på både Gears 1&2.
  • 0
eg joiner gjerne men har ikkje live gold enda, men så fort eg får fiksa nette så skal eg skaffe det! elsker gears spilla, dei mest geniale spilla til 360

trur eg hetter pollemann eller polleman på live (på do i 2min og så klarer den apen av en venn av meg å lage et slikt navn )
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
Kan ikke dere bare gjøre dette til en alrounder 360 klan? Navnet er jo konge fra før, så dere trenger ikke å gjøre noe med det.
:D <3<3<3
  • 0
En ide for å ta det til et seriøst nivå er jo at de som spiller veldig aktivt har GoN før GT på live, representere klanen liksom... Selv om det er en play for fun klan...
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Er det mulighet for en liten gamer å joine??
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Alle som vil er mer en velkommene, men du må ha enten Gears 1 eller Gears 2 på Gamertagen din, pluss at du må ha live.
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Gidder ikke å bruke 800msPoints på å endre taggen...
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Joiner nå jeg ;)
Gamertaggen er AspelundFTW
Har Gears 2.
  • 0
Eg er med...

GamerTag: The Crushader (ja det er mellomrom)
HAr Gears 2 på lista.
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
jeg kan joine og Gamertagen min er Lillefinger
  • 0
Ja, skal si Gears begynner å bli populært igjen. Synes mange her satt og klaget på all lagen før, men nå er det mye bedre!

Kommer nok tilbake på live til Torsdag, fordi jeg ikke orker tidligere og fordi All Fronts kommer ut. Adder de fleste her da, blir gøy å spille online!
  • 0
Plass til meg også? (hans caboose på live) Blir gjerne med i klanen jeg hvis det fortsatt er plass da ;D

Sliter med å finne folk som er villige til å bli med på å komme til lvl. 50 på horde.. Høres midt i blinken ut for meg denne her ^^

Lagt til 2009-09-25 10:43:
Men har ikke Combustible og Snowblind map packs da.. ;S
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!