Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Bad Norway (PS3)


God aften alle norske spillere der ute.
Jeg ville informere dere om at en splitter ny klan har kommet!
Klanen bærer navnet Bad Norway. Vi er en norsk Battlefield 1943 klan! Vi er faktisk en av de første norske alliansene som spiller Battlefield 1943. Jeg håper på at mange medlemmer her har lyst til å joine. Foreløpig er vi bare 5 medlemmer. Det er på grunn av at jeg lagte klanen for noen dager siden, og har enda ikke reklamert om klanen så mye enda, før nå.

Link til klanen:
http://bf1943.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=73
(1 er på ferie, og han andre har ikke laget bruker på CG enda, så på listen er det bare 3 brukere)

Jeg håper inderlig at noen her har lyst til å joine alliansen Da blir både jeg og de andre medlemene veldig glade.

I begynnelsen har vi ikke noe krav om at du må ha mic. Men når vi blir mer medlemmer, tror jeg vi skal sette et krav på dette. Vi er som enfamilie. Vi er sosiale, prater sammen til alle døgnets tider, og jobber flott sammen ute på slagmarken.

Da håper jeg på positive responser fra dere

Mvh. Stigi
  • 0
Jeg har headset og blir gjerne med, men bare om jeg får spilt med dere så dere får sett om jeg holder standaren. Men om jeg spiller som jeg pleier gjør jeg HELT sikkert det ;)

Heter Zalan_nor på PSN og consolegaming.eu
"The easiest way to a girls' bed is through her parents, sleep with them and you'r in"
  • 0
Tusen takk Darknutcracker Du holder helt sikkert standaren. Vi kommer også til å spille mange treningskamper, sånn at alle kan få trene seg litt.
  • 0
Jada, det er flott! Da er det bare å legge meg til på PSN når du kan.

EDIT: Og legge meg til som medlem på consolegaming om du føler for det.
"The easiest way to a girls' bed is through her parents, sleep with them and you'r in"
  • 0
Det skal jeg gjøre. Har dessverre ikke muligheten til å gjøre det nå. Og forresten, du må godta invitasjonen på Consolegaming

Noen andre som vil joine?
  • 0
Høyres interessant ut . Må uansett skaffe spelet først XD
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Takk torleif Det koster 99 kr på PS Store, og det er absolutt verdt pengene

Noen andre som vil joine?
  • 0
Jeg fant ingen mulighet for å sette på Clan-tags i spillet, men finnes det?

Selv om det ikke er noe stort problem uten.
"The easiest way to a girls' bed is through her parents, sleep with them and you'r in"
  • 0
Tror dessverre ikke det går, enda... Har ikke sett andre brukere med Clan-tags, og har ikke sett noe på instillingene, etc. Vi får håpe det kommer etterhvert
  • 0
Noen andre som vil joine? Vi er nå 7 - 8 stk. 2- 3 har enda ikke kommet innpå "klaninformasjonen" på ConsoleGaming, ettersom de er på ferie, etc.
  • 0
Jeg likte navnet deres, men har ikke PS3 og jeg kommer ikke til å skaffe meg BF: 1943...Men lykke til uansett ^^
Jeg sparker rompe
  • 0
Har spillet, og dette høres veldig morsomt ut. Det er bare at jeg duger som 2 ting. Skarpskytter og flyver. Har dere bruk for meg stiller jeg gjerne opp
  • 0
Er det noen minimum alder?....
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Hei, jeg blir gjerne med i denne klanen. har ps3,mic,bf 1943.

Ps ID: hoel92
  • 0
Kan jeg bli med i klanen? Jeg er ny på formuet og ønsker å bli en del av deres superkule klan

En LØVLIE hilsen L
  • 0
Tja, kvifor ikkje

tror jeg blir med jeg, hvis det går bra for dere da . Jeg duger som pilot og er grei som rifleman. Liker SMG. og er grei som aggresiv snikskyter. spiller mest i helgene(seff)

PSN-ID:br1908
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!