Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

The Hyrule Soldiers!


Siterer zonyy:
Kan du sikkert, du må bare vente på de trege lederne...


*>"Nintedo-Brigaden>*!¤The Hyrule Solders"!¤
  • 0
Ja! Det kan du! Velkommen!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Welcome aboard!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Thanks!
*>"Nintedo-Brigaden>*!¤The Hyrule Solders"!¤
  • 0
Noen som blir med på MK?
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Noen som blir med på Brawl?
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Noen som blir med på brawl nå? bare plass til en!

Lagt til 2010-01-09 18:47:
Kan ikke vente mere!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeezus, Super Smash har det gøy ser jeg. Vi får ha Brawl Kveld på fredag SS. Kan kanskje kompinere det med litt MW: R spilling i tilegg. Eventuelt MK.
  • 0
Amen.
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
må si at det er beklagelig at jeg har vært veldig lite aktiv spill messig, men etter å ha begynt på vidergående har jeg rett og slett ikke tid, med unntak av helgene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er mulig for meg ihvertfall.. Bare driter i lekser og så sitter jeg på Wii'en og datamaskinen osv... Klarer meg til et greit snitt (4,

Det er også mulig å benytte seg av spillekveldene, og om du ikke kan på tirsdagene(sånn som meg) så har man ihvertfall tid på søndagene.
  • 0
men jeg er også medlemm i NB.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Who cares lizmm?

Neida. Da skjønner jeg.
  • 0
Har dere samme dager som oss?
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
vi har MK på søndager kl 19.00
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sol! vi kan spille nå!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
beklager, venn på besøk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har litt dårlig tid fortiden ....lekser i store mengder vet du.
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
SS prøver å få til litt mer spilling i klanen og det er bra ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Takker Roy
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Ja du får joine ;)
We have to nuke our imagination!
  • 0
maa jeg bli med paa nytt igjen..? virker som klanen ble splitta eller noe? hva skjedde? uansett saa joiner jeg hvis jeg for lov
Mother! Time to GO!
  • 0
Såklart får du joine! Bare lag deg en bruker på forumet vårt http://thsforum.forumnn.com/forum.htm (hvis du ikke har gjordt det) Så er du med igjen.

Klanen ble splittet men nå "jobber" jeg for å få den samlet igjen
We have to nuke our imagination!
  • 0
Har laget bruker paa forumet.. er ths siden en ny en? for jeg maatte lage ny bruker.. uansett er jeg med naa
Mother! Time to GO!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!