Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

The Hyrule Soldiers!


Er klanen framdeles oppe og går?
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Ja, noe du lurer på?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Trenger noen å spille Brawl med, og var medlem av klanen i Gamereactors glansdager. Lurte derfor på om dere tok imot nye medlemmer.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Ønsker deg hjertelig velkommen, er ikke så mange som er aktiv lenger, så flere medlemmer takker vi nok ikke nei til.

Anbefaler deg å lage en bruker på hjemmesiden, der har vi også en chattekanal, som ofte brukes når vi spiller: http://thsforum.forumnn.com/
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Oppretta bruker. Hold meg informert om det vil bli spilt noen kamper online.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Bare til å sende melding til meg om du vil spille noen kamper, så kan vi nok avtale noe. Ellers er det Lørdag klokken 19.00 som er spillkvelden, dog jeg kan ikke delta Lørdag neste uke.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Om det er noen som vil spille til helgen er det bare å si i fra, jeg har de fleste Wii spill som har online (MK, SSBB, MH3, C2 osv). Ellers kommer jeg som vanlig til å stikke innom chatte kanalen på den offisielle siden, Lørdag 19:00.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noen som vil spille noe online på Wii U? Har ikke stort med online-titler enda, men kan være med på Mass Effect 3, Assassin's Creed 3 eller Sonic-kart Transformed.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Jeg har dessverre ikke noen av de spillene, samt at jeg kun har Wii-en på hybelen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Haha, så rart det er å lese gamle forumposter av seg selv! Holder dere klanen fortsatt gående eller er det bare dere SoL og KS som er aktiv enda?
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Er hovedsaklig bare meg som stikker innom hjemmesiden. Hadde vært gøy med litt aktivitet igjen, har ingen å spille online på Wii-en med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Er bare vi som henger rundt enda.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
xbox one ?
  • 0
Hva med å vekke denne klanen fra de døde? Hadde vært kult, siden Wii U har fått flere spill, og Smash kommer snart.

Siterer Stavanger Ghost:
xbox one ?

Nei.
  • 0
^ Enig, perfekt tidspunkt med Smash (snart) og Mario Kart ute!
  • 0
Jeg er alltids med på noe smash 4. MK8 kan jeg ikke spille før juleferien. Ellers er jo MHU3 et ypperlig spill for samarbeid.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har ikke giddet å kjøpe Monster Hunter, er det bra?
  • 0
Siterer Linebeck:
Har ikke giddet å kjøpe Monster Hunter, er det bra?


Tar litt tid å komme inn i, men kan være riktig så avhengighetskapende. Anbefaler selvfølgelig WiiU versjonen fremfor 3DS versjonen (siden 3DS versjonen ikke har online).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fikk det gratis med MK8, og likte det godt. Har ikke spilt det så mye, though, men kan jo alltids være morsomt å prøve!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!