Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Call Of Duty Modern warfare 2 PS3


Heisann folkens
Jeg er nylig blitt leder av Modern Warfare 2 klanen FoXy.
Denne klanen ble grunnlagt av Epic Doc for en del uker siden.
Om du er interesert i å bli med, så er det bare til å sende meg en PM på enten GR eller på PS3 (Epic_Doc), så skal jeg se hva jeg får til

For å kunne være medlem i klanen må du:
1. Ha mic ( Må Ikke)
2. Være tilgjengelig
3. Respektere klanmedlemmer og medspillere
4. HAVE SOME FUN

-Epic Doc
  • 0
Slettet*
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Heisann folkens
Jeg er nylig blitt leder av Modern Warfare 2 klanen FoXy.
Denne klanen ble grunnlagt av Epic Doc for en del uker siden.
Om du er interesert i å bli med, så er det bare til å sende meg en PM på enten GR eller på PS3 (Epic_Doc), så skal jeg se hva jeg får til

For å kunne være medlem i klanen må du:
1. Ha mic ( Må Ikke)
2. Være tilgjengelig
3. Respektere klanmedlemmer og medspillere
4. HAVE SOME FUN

-Epic Doc


Her har du link til hjemmesiden.

http://teamfoxy.webeden.co.uk/#
  • 0
joiner klanen din.
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
Hei jeg er aktiv spiller, jeg har veldig lyst å joine en clan som spiller clan fighter hver dag med gode spillere. Og hvis dette er et core team så elsker jeg det. S&D spiller jeg for det meste. Bare å legge til netsen på playstation. Jeg er helt ledig til å kose meg med ny clan. akkuratt nå er jeg i lv.60 3 prest. Jeg har mic, og er ganske mye tilgjengelig. Jeg skal respektere alle sammen. Og ha det gøy med å ta andre claner.
  • 0
inv. alfiket på PSN så blir jeg med
  • 0
hei er en relativt aktivspiller som for det meste spiller jeg når jeg føler for det alle kaller meg gal på cod for mine spilller stiler som variere etter hva jeg bruker og hvilket humør jeg er i . men så hverst er i level 67 i 1 prestis har en i 7 og som jeg har glemt passorde på joiner klanen vis det er en ledig plass til en synsykt djevel

respektere de som ikke er frekke mot meg og som fortjener det

har mic og snakker en god del

liker og han noen og ha det gøy med

eller er det ikke noe og si
  • 0
Har begynt så smått å spille MW2 nå
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!