Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Red Dead Clan! - Mad Men from America


Heisann, kult at du stakk innom!
Jeg er i full gang med å lage en Red Dead Redemption clan/posse for galninger med skills. Det forklarer også navnet på klanen, Mad Men from America (MMA). Vi trenger mange outlaws som ikke er redd for å skyte lovens lange arm, og som kan møte opp på shootouts og team games. *du må være i minst level 20 for å delta*
Les mer om klanen her: http://reddead.wikia.com/wiki/Posse:Mad_Men_from_America#Lea
ders
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Må være minst level 20 for å delta? Er dette bare et tilfeldig krav du tok for at klanen skulle høres mer eksklusiv ut?
Synes også du burde lage denne tråden under "Grupper" og lage en egen gruppe med dette navnet og mye heller få folk til å bli med via RDR forumet.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Må være minst level 20 for å delta? Er dette bare et tilfeldig krav du tok for at klanen skulle høres mer eksklusiv ut?
Synes også du burde lage denne tråden under "Grupper" og lage en egen gruppe med dette navnet og mye heller få folk til å bli med via RDR forumet.

Nei, det er ikke et tilfeldig krav du, men noe jeg tok der fordi jeg har hatt flere opplevelser med folk i mindre levler som ikke gjør annet enn å campe og være drittsekker. Derfor, level 20. Jeg har også rettet det til å bli at ihvertfall de fem første ikke trenger å fylle noen av kravene jeg har listet opp på siden, og i første omgang er jeg egentlig mest fokusert på bare å få medlemmer.
Og helt til slutt: hva er problemet med at jeg poster recruitment til en Red Dead klan, på hva som faktisk er et KLAN-FORUM. Gjør ikke folk akkurat det samme med Battlefield og COD da? Ber folk de om å skrive trådene sine på forumet til spillet sitt eller? Likestilling, mann.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Du kom meg et godt nok argument for at man skulle være level 20 så da er det nok om det
Beklager om du følte at jeg gikk til et personangrep på deg, trodde bare at du ikke hadde komt på at man kunne lage Grupper når du tenkte å lage klan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!