Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Halo: Reach "klan"


Har fått tak i Reach nå, men problemet er at jeg ikke har noen andre venner som holder på med det. Så basically nå så spør jeg om noen har lyst til å ta noen matcher i Reach, Firefight og lignende.

Hvis noen har lyst til å lage en Reach klan så si ifra, men i skrivende stund så vil jeg bare finne noen for å sosialisere med og forhåpentligvis også spille Reach med og


Send PM hvis dere har noen spørsmål
  • 0
Du har spilt tre matcher i det eneste spillet du har på Xboxen din, med en K/D på 1.0 , og har allerede lyst til å lage en klan? Tror du burde komme litt bedre i gang får du tar det steget.

Men jeg kan gjerne spille med deg. Kommer ikke til å være så mye online de neste to ukene, men legg meg gjerne til på Xbox Live
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ja, ok. Jeg kan godt adde deg jeg. Trenger flere folk som jeg kan spille reach med uansett.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Blir vel da jeg selv har kjøpt Reach!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Du har spilt tre matcher i det eneste spillet du har på Xboxen din, med en K/D på 1.0 , og har allerede lyst til å lage en klan? Tror du burde komme litt bedre i gang får du tar det steget.

Men jeg kan gjerne spille med deg. Kommer ikke til å være så mye online de neste to ukene, men legg meg gjerne til på Xbox Live


Haha, ja, jeg har ikke spilt så mye, men som du kan se så bare antyder jeg en klan litt lenger nede i veien, hvis det skulle bli noen interesse for det

Anyway, jeg har hatt 360 før (damn RROD!) og spilte ganske mye Halo 3, så jeg liker å tro at jeg ikke er en n00b

Adder dere idag, skal bare til legen først
  • 0
Siterer Sk8erboy:
Anyway, jeg har hatt 360 før (damn RROD!) og spilte ganske mye Halo 3, så jeg liker å tro at jeg ikke er en n00b


Hvis du har spilt en del Halo 3, hvorfor lagde du en ny Gamertag?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg likte ikke det forrige, og når jeg kjøpte meg en ny Slim så tenkte jeg at jeg bare skulle få en fresh start
  • 0
Skjønner.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er bare å spille med meg!

Gi beskjed hvis friend listen er full.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!