Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Minecraft custom map makers søkes


Hei sann!
Jeg søker etter folk til å lage custom map i minecraft med, en adventure map av noe slag. Jeg har ingen historie eller setting jeg vil ha dette i, jeg vil at historien skal bli formet ettersom ting blir bygd, noe slikt Jesse Cox gjør med RPG Makers (søk det opp på youtube om du ikke skjønner hva jeg mener) Jeg ønsker også at mappen skal være gjennomførbar uten mods fordi det kan bli kranglete pga updates. Å uten å høre innbilsk ut, så vil jeg ikke at folk skal tenke på meg som en sjef eller noe for dette, om noen vil ha noe inn på mappen så skal flertallet synes det er greit, ikke kjøres igjennom meg :p Bare slikt det er sagt.

Jeg vil ha folk som er erfarne til å bygge ting, har fantasi, humor (fordi jeg vil vi skal ha det gøy mens vi bygger også, ikke kun arbeid), har ikke noe i mot om du kan noe om redstone heller, men dette er ikke noe nødvendig. Jeg vil også si at jeg ikke har mulighet til å hoste server pga crappy nett... Så trenger en som kan gjøre dette :p

Jeg håper virkelig på at det er noen som vil hjelpe meg med å gjennomføre dette!
Ta kontakt på PM eller på skype: jimrunek
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!