Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Injection Gaming søker spillere


  • Buer
  • Buer
Injection Gaming er en klan som ble startet i 2006. Den gangen hadde vi lag i BF2, CSS, CS 1.6, Trackmania. Vi hadde som mål å bli gode i det vi drev med, men viktigst var det for oss å ha det moro, også på kryss av de ulike spillene.

I mellomtiden har vi hatt en nedetid men nå er vi tilbake, Denne gangen søker vi spillere til ArmA III, WarZ og kommende DayZ Standalone. og også andre spill om det er interesse for det. Vi er nå 6 spillere i klanen, og har som mål å bygge opp klanen på nytt til slik den var i 2006.

Hva vi krever av deg:
*Mic og Teamspeak
*Du må være relativt aktiv
*Holder avtaler
*God oppførsel
*18år+

Hva du får igjen av oss:
*Hjemmeside, Teamspeak og spillserver
*Organisert spilling
*Morsomme eventer og konkurranser
*Bli kjent med nye venner
*Lite søvn

Vi vil prøve å arrangere flere eventer/konkurranser innad i klanen innenfor flere spill, men også sammen/mot andre klaner også. Så om du spiller flere forskjellige spill så er det bare et pluss. Av og til liker vi å ha noen små avbrekk fra de «faste» spillene, da vi spiller alt fra CS, Age of Empires til Trackmania (Kun fantasien som setter grenser).

Send din søknad her - http://injectiongaming.com/rekruttering

Hilsen
Fredrik Buer
Injection Gaming rekrutterer, www.injectiongaming.com
  • 0
Vi er nå 21 Medlemmer. Vi har også åpnet en junior seksjon for de som er under 18 år.
  • 0
Vet ikke hvor mange vi har som spiller de spillene du har listet opp, men det er rart at ingen melder seg.

Siterer Buer:
*Lite søvn


Jeg foretrekker å spille tidlig om morgenen. Dessverre er jeg den eneste, haha!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Vet ikke hvor mange vi har som spiller de spillene du har listet opp, men det er rart at ingen melder seg.

Citerer Buer:*Lite søvn

Jeg foretrekker å spille tidlig om morgenen. Dessverre er jeg den eneste, haha!


Vi har endel hits fra denne siden og får ca 10 medlemmer hver dag, så det er jo noen da.

Trenger morgenfugler også, hvis du er klanløs. Kommer sikkert flere som deg etterhvert.

Det er heller ikke noe krav til spill, om 10stk spiller et spill vi ikke har listet opp, så tar lager vi arrangementer rundt det spillet
  • 0
Speles da Diablo 3 på IG? (er 14)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!