Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Søker klan - XBOX One


Jeg spiller følgende spill so jeg helst ønsker å joine en klan innenfor:

XBOX One:
- Forza 5
- Battleield 4
- Watch Dogs (om mulig for klan spilling i dette spillet)
- CoD: Advanced warfare

Desto flere DLC tilleggs pakker man har til spillene som er nevnt ovenfor, desto bedre er det ;)


Ser for meg å joine en klan som helt holder seg til noen få spill. Je ønsker også at klanen skal være aktiv, seriøs, trofaste (DVs ikke så mye bytting av spillere, kommunikasjon/chat, og at det er folk som er taktisk flinke i det de holder på med. Jeg tror at man nødvendigvis ikke må være en alfa spiller for å vinne. Men at taktikk og strategier kan være nøkkelen til en vinner sjanse.. Selvfølgelig må man kunne spille også, men er mer en kombo av de tingene som gjør ett lag til en bra klan

Min gamertagg på Xbox live er: Stavanger Ghost

Jeg har Xbox One & Xbox 360 (Men jeg ønsker allerhelst at klanen skal forholde seg til Xbox One). For nærmere info ang pill eg har til min 360, er det bare å sende meg en meldig. Send meg gjerne mail på [email protected] om du/dere ønske at jeg evt skal joine tryout e.l

Ps: Er online hver eneste dag, så langt det lar seg gjør hvertfall.... Spesielt kvelder og hlger er jeg stort sett online... Pådagtid repareres det mobiler/netrett og pc ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!