Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

GTA V Heist


Heisann! Søker folk som jeg kan gjøre Heist med. Har en til som jeg spiller mye ilag med. Men han er ikke den beste i engelsk. Så håper derfor å finne noen flere norske. Er til ps4 i mitt tilfelle.

psn drept_av_deg

Dersom flere ønsker seg folk å gjøre heist med. Så kan denne tråden fint brukes som en samlta tråd hvor man bare legger til folk.
  • 0
sel-sakt

Skal naturligvis plukke opp igjen GTA O når heist kommer ut. Heter PEDER97 på PSN.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Flyttet tråden til Klaner-subforumet.

Jeg kan godt være med på noen runder med heists en gang.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Er grei den. Ja var litt i tvil på om dette gikk som klan eller ikke. Men regna med den kom til å bli flytta dersom den falt mer under det. Hadde vært greit med en psn Ole-Christian så jeg eventuelt får lagt deg til Kakemonsteret er blitt lagt til nå ihvertfall
  • 0
Navnet på klaner-subforumet kan muligens være litt misvisende. Du la nok ikke merke til den, men den korte beskrivelsen under navnet på subforumet presiserer at det er plassen også når man bare letter etter noen å spille med. Ikke at det gjør så veldig mye.

Du finner PSN-IDen min på krypinnet mitt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Den er grei. Har ikke vært så særlig aktiv på noen forum for tiden. Så er litt rusten i alt dette :p
  • 0
Det er helt forståelig. Du er mer enn velkommen til å prøve deg frem. Bare å spørre hvis du lurer på noe. Vi får dog la være å overta tråden din med så mange off topic-innlegg.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Noen flere?
  • 0
Et spørsmål : hvorfor ser karakteren min anderledes ut?
You are being watched_
  • 0
Siterer TheHacker:
Et spørsmål : hvorfor ser karakteren min anderledes ut?


Det kan jeg nok ikke svare på. Kan være det skjedde noe rart med savefilen på cloud til rockstar.
  • 0
Takk !
You are being watched_
  • 0
Siterer Avstand:
Så. Noen som vil spille når serverne kommer opp igjen imorgen en gang? :p


Har mulighet jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Avstand å. Noen som vil spille når serverne kommer opp igjen imorgen en gang? :p

Har mulighet jeg.
Ble artig det. Bare synd du slet med nettet såpass mye :/ Men klarte i siste liten og dra med en til en inn. Så vi fikk gjort ferdig prison break
  • 0
Siterer Avstand:
Bare synd du slet med nettet såpass mye :/


Yeah. Har vært skikkelig kranglete i hele dag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Avstand:Bare synd du slet med nettet såpass mye :/

Yeah. Har vært skikkelig kranglete i hele dag.


Du får si ifra om det blir bedre vet du

Trenger flere folk btw. Så alle som vil. Legg meg til. Jo flere vi er jo enklere er det og få med folk. Random folk er som regel helt på tryne..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!