Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


syntes den var et bra påfunn.Akkurat lik de andre "gjette" trådene
  • 0
Det forandrer jo fremdeles ikke det faktum at:
Siterer Kengro i regel-tråden:
Alle forumleker skal heretter sjekkes med en mod på PM eller på [email protected]

Er ikke forumleken sjekket med en mod vil den bli fjernet uansett... Her er det ingen nåde...

Kilde: Gamereactor Forum FAQ
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hva skjedde med kneipen777? Jeg vet at han var spammer på GR.no men han lovet å forbedre seg på GR.dk. OG gjorde det. Jeg spør på vegne av ham (kjenner ham).
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer nintendofreak:
Hva skjedde med kneipen777?

Bannet pga spam og ekstremt tilfelle av multibruker. Het før pokemonfreak, og laget kontoene zeldasheik og Mii sports. PF var en sockpuppet igjen av "i like pie", og han har antageligvis en del andre brukere.

I like pie har også laget "bæsjtisspromp" og en del andre spammere.

Så ja. Det ble ban der, og det forblir det vel sikkert også
  • 0
Vent nå litt.. Forsvant mr. 47?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Vent nå litt.. Forsvant mr. 47?

aka Rampage Jackson.
Tror jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
ok... Mye folk som forvinner
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer nintendofreak:
Hva skjedde med kneipen777? Jeg vet at han var spammer på GR.no men han lovet å forbedre seg på GR.dk. OG gjorde det. Jeg spør på vegne av ham (kjenner ham).


Den jævelen har bøffa navnet mitt. Jeg har selv bøffa det og det er rett og slett urimelig å bøfe det av meg..
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
OT innlegg slettet. Stay on topic.
  • 0
Siterer Kalashnikov:
ok... Mye folk som forvinner


Hvis du tenker på de som blir banna, så vil du vel heller det enn at de er her og spammer?

Folk må oppføre seg ordentlig vet du
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg er glad for at de som ikke har noe her og gjøre forsvinner!
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Hehe, ja, det er best det. Vi må holde forumet rent hvis vi skal ha en viss kvalitet her. Det nytter ikke å se mellom fingrene med spam og andre ulumskheter ^^
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Mobil123 ble nettop bannet.

Han ble utestengt etter trakkasering av bruker og uttalelser som ikke passer her på Gamereactors forum. Tidsrommet han vil være utestengt er 6 måneder, dvs at han får komme inn igjen i månedsskiftet mellom Oktober og November.

Uttalelsene finnes her.

Selve ban'et kan debatteres, men dette vil ikke ha noen innvirkning på moderatorenes avgjørelser denne gangen, siden dette er en meget spesiell sak. Her setter vi et eksempel; Du er også ansvarlig for det du skriver på PM's!
  • 0

Hadde det vært opp til meg hadde han ikke fått komme tilbake.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nice at den homofobe raringen ble kastet ut.

noen mennesker skjønner seg virkelig ikke på enkle konsepter på legning, og kan heller ikke tenke utenfor boksen videre en at de viser et fravær av evner til å sette seg i andres sted.

"hvis de ikke er som meg, så er de dumme"
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Siterer LuXe:
Mobil123 ble nettop bannet.

Han ble utestengt etter trakkasering av bruker og uttalelser som ikke passer her på Gamereactors forum. Tidsrommet han vil være utestengt er 6 måneder, dvs at han får komme inn igjen i månedsskiftet mellom Oktober og November.

.

Uttalelsene finnes her.

Selve ban'et kan debatteres, men dette vil ikke ha noen innvirkning på moderatorenes avgjørelser denne gangen, siden dette er en meget spesiell sak. Her setter vi et eksempel; Du er også ansvarlig for det du skriver på PM's!


Bra, han var en grei gutt til å starte med, men etter en stund merket jeg og sikkert andre at han kom med "Vitser" som kan virke provoserende.

Og etter å ha lest bloggen til AleksanderN, mistet jeg all respekt jeg hadde for den gutten, tragisk at folk kan oppføre seg på den måten
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jaha, det var jo et godt utsagn... Godt å bli kvitt han hvis han skal oppføre seg sånn...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer LuXe:
Mobil123 ble nettop bannet.

Han ble utestengt etter trakkasering av bruker og uttalelser som ikke passer her på Gamereactors forum. Tidsrommet han vil være utestengt er 6 måneder, dvs at han får komme inn igjen i månedsskiftet mellom Oktober og November.

Uttalelsene finnes her.

Selve ban'et kan debatteres, men dette vil ikke ha noen innvirkning på moderatorenes avgjørelser denne gangen, siden dette er en meget spesiell sak. Her setter vi et eksempel; Du er også ansvarlig for det du skriver på PM's!

Bra jobbet LuXe, det er flott at du stenger ute folk som ikke respekterer andres legning og deretter begynner å flame folk.
:D <3<3<3
  • 0
Jepp Luxe! Godt jobbet med å holde forumet oppe på akseptable standarder!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hæææ? Ble mobil123 Bannet? ...I didn't see that one coming...
Jeg skjønner jo godt at han ble bannet, med slike uttalelser som bildene viser. Uakseptabelt, enkelt og greit, men mobil123 har da vært en medgjørelig bruker tidligere? Jeg har aldri opplevd at han har oppført seg slik før...
Jaja, èn mindre å CHatte med på Mario Kart Wii...
Square Enix.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Følgende mail er sendt til mobil123, med forhåpninger om at han forbedrer seg til utestengelsen er ferdig;

Brukeren din ble nettop avstengt fra gamereactor.no grunnet homofobiske uttalelser og persontrakkasering. Tidsrommet du blir utestengt er 6 måneder, dvs at du slipper inn igjen i slutten av Oktober.

La meg si at uttalelsene du kom med var såpass grove og lite gjennomtenkt at vi ikke kunne la noe slikt gå ustraffet. Det å snakke om homofile som om de var idioter og skitne dyr er noe som bare tosker og gamle kristne mener. Det finnes mange homofile menn med mye mer visdom og evne til selvrefleksjon enn du noengang kommer til å ha. Mannen som spillte Gandalf i Ringenes Herre er blant annet homofil, og JK rowling har selv gått ut og sagt at karakteren i Harry Potter kalt "Humlesnurr", en dypt intelektuell mann, også var homofil.

Jeg håper du klarer å innse at du har tatt feil, og tenke over denne meningen grundigere. Jeg håper at denne opplevelsen vil gi deg den selvrefleksjonen og ydmykheten som gjør en person til en god bruker, og at når du kommer inn igjen om 6 måneder så har du en annen mening om saker og ting.

Dette kan høres strengt ut, men slik er det. Du kan ikke klage på denne avgjørelsen, siden den ble tatt etter en debatt mellom moderatorene. Du må selv nå møte konsekvensene av handlingene dine.

mvh,
LuXe
  • 0
Bra LuXe, en god forklaring på utestengelsen og også noe som kanskje kan få ham til å innse at homofile er likestilt med alle andre.
Square Enix.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer RDB:
Altså. Er det ikke sånn policy-thingy-greie at PM-samtaler ikke skal bli offentliggjort?

Siterer eget svar;

Siterer LuXe:
Jeg var klar over det, og overveide om jeg faktisk skulle bruke den. Men fant til slutt ut at den er av interesse, og dermed kan postes offentlig, selv om den var personlig. Dessuten var den AleksanderN's valg å publisere meldingene, og han er ansvarlig for egne meldinger, dvs at det mobil123 sender til han kan han publisere siden det er hans eget private.

Ta feks en nyhet. VG kan ikke publisere fyllebilder av deg RDB, siden det ikke har nyhetsverdi. Men om det var i forbindelse med en kriminell handling der du er funnet skyldig, man de publisere det under din identitet. Og siden mobil123 er bak et nick, så holdes hans identitet skjult og beskyttet. Jeg vil ikke oppgi noen av hans personopplysninger da dette er dorbudt for meg å gjøre, samt utrolig dårlig gjort. Jeg bare publiserer et "sladdet" bildet av den som gjorde handlingen.

Det er mer eller mindre min logikk i saken.
  • 0
Ble han IP banet?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer dark samus nemesis:
Ble han IP banet?

Ja. Det låses automatisk opp om 6 måneder. Brukeren er også stengt, og låses manuellt opp av oss om 6 måneder.

OT innlegg slettet. Beholder mitt svar der siden jeg føler at svaret på det viktige spørsmålet må også ligge her.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist