Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Xbox Live Gamertag [community]


Gamertaget er BioPathetic! Legg meg gjerne til, hvis du ser dette.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
GT: Per Leif
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å ha flere norske på vennelisten, så om du har plass og lyst, legg meg til. GT: HansBanzii
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
OilyWalnut
The D' is silent.
  • 0
Ampha
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
GT: Sveitt Kvitost
Let the voice of love take you higher
  • 0
F0xHuntr, singel og på leting ;)
Nejda, men har i alle fall fått meg 1 år gull, så legg meg til så blir det RDR og litt annet...

Lagt til 2011-02-08 22:31:
Husk, uten e-en!
  • 0
Heter Benny50000. Bare å adde meg. Har ikke fått headsettet mitt pga en dum kinesisk høytid som folka på DealExtreme feirer da


Har ikke spilt så mye i det siste, men skal snart spille litt BFBC2 og Halo Reach tenker jeg!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Sgt EpicFail aka Truth Devil
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Har nættop skaffa mæ 3månedres xbox live så det bli litt Naughty Bear og skate3
  • 0
GR: Nuclear Norway
Bare å adde meg
  • 0
GT: HopeHellfish


Har posta flere ganger før, men who cares?
  • 0
The1hoffmeistro
-Kill -Loot -Return.
  • 0
F0xHuntr. Uten E-en
  • 0
Har skiftet navn til: AlmostPlay
Hvis du adder meg, så si i fra hvem du er på GR
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
ReBorn Rin Bare å adde meg, trenger flere venner på xbox live
What is dead may never die
  • 0
Benny50000

Spiller ikke så veldig ofte, og når jeg gjør det, spiller jeg Halo Reach eller Forza 3.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg har nå nylig, på fredag, også fått skaffet meg en Xbox 360 Slim (blank, med 250 Gb harddisk). Så mitt gamertag er mreagleboy. Så kunne noen her inne få lagt meg til på Xbox Live, så hadde det vært kult, så vi kunne få til noen runder online etterhvert =D
The eagles fly's high up in the sky. And follows from far abow, on the things far below. Before they finaly strikes on their final target, in the very speed of light.
  • 0
  • kake
  • kake
ThaMobYess
  • 0
"Forsberg KEF" bare og legge meg til, men har allered lagt til 65 av dere
GT: Forsberg KEF
  • 0
Jeg har xbox360 slim Gamertag, 199 EivindJ 199, du må gjerne legge meg til
  • 0
Jeg er Aleksanderh på xbox live msg meg hvis du vill spille reach eller super street fighter.
  • 0
Hvis det er noen som føler for å spille Bad Company 2 med meg, så legg meg gjerne til: AcH Clawed. Vær så snill å send med en melding hvor du sier hva du heter på GR, også om GTen og navnet her er det samme.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kommer til å spille endel FIFA 11/12 UT fremover, kanskje noe SR: The Third og maybeh WWE12 om folk er interesserte. Har ikke mic men feel free å legg meg til bare si ifra hvem du er først..

GT: ArtooHD (Vil endres snart, men sier ifra her først..)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
SuddenJonatan...skal skaffe meg den nye xboxen og en bunke me spill, da blir de gaming
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!