Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Xbox Live Gamertag [community]

Skaffa meg nettopp 360 igjen. GT: Grallern
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
GT: M0nz3n, men spiller kun Games for Windows LIVE.
  • 0
GamerTagen min er DoGRoG (lols). Kan godt hende jeg har skrevet det tidligere i tråden, men fuck that.

Add meg <3
  • 0
Gamertagen min er: I99 EivindJ 99I. Har sikker skrevet det før men skriver det igjen

Add meg!
  • 0
Har skiftet fra sveini22 til Le Trollzor
Per aspera ad astra
  • 0
Mitt er: SunWithAGun
Spiller for det meste Modern Warfare 3, og Halo reach, er ikke super god, etter som jeg begynte ganske nylig med FPS, men digger å spille med folk, så bare å legge meg til;)
  • 0
gamer gjerne casual med andre gt: DEAMONdarwf
  • 0
tDe Roem legg meg hjerne til.!!
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Siterer HopeN:
GT: HopeHellfish

Har posta flere ganger før, men who cares?
  • 0
Postet det sist på side 15, så er på tide at jeg skriver det igjen.

Min gamertag: lostfantomena
  • 0
kommer bare til å spille SSX, for resten av mitt liv, men hvis noen vil være med på det kan man alltids legge til lundsaunet
Sjekk gjerne ut (og følg) min nye twitterprofil @pop_chaperone som tar for seg det meste innen populærkultur - TV-serier, film, musikk, og ikke minst spill!
  • 0
Min xbox live gamertag er: Levi gamer

Spiller nå for tiden online:

MW3.
Dead Island.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
I99 EivindJ I99 her Add meg!
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Min gt: the1hoffmeistro
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jaha... Er vist lenge siden noen har skrevet her. Men men.. Har foreløpig ein bruker på Xbox Live.

Immortalhaakon

Spiller heller på PS3
  • 0
GT: Oh a Zombie
The D' is silent.
  • 0
samme som brukernavnet her : apriliant
  • 0
Slenger meg inn her med min GT: EpicElGamer.
Kommer nok snart til å slutte med Xbox Live og gå heller over til PS Network som eg allerede har ein online-bruker på Ellers så hadde eg mange gode minner med Xbox Live.
  • 0
Mitt gamertag er :EldinsGamer
  • 0
AWB StarKiller
AWB Starkiller
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!