Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Xbox Live Gamertag [community]


Siterer vossakorv:
Citerer Matscoolio i meg...

Hvordan lager man gamertag?

skam deg gutt.


Har jo ikke vært borti det en eneste gang!

Ikke rart at jeg er litt uvitende da skjønner du
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Du må lage en mail. Så trykker man bare "Join Xbox-Live" inne på 360 Dashbordet.
Så følg instruksjonene derifra
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Du kan jo skifte navn da
Koster bare 800 poeng.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Du begynner med å trykke deg inn på Gamercardet ditt, så trykker du Edit Profile, og deretter Gamertag.
Som Taxta sa, det koster 800 Microsoft Points.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Jeg har et problem her jeg nå!

Angående gamertags da såklart...

Jeg har utrolig lyst til å spille GTA IV online, men e-posten som er registrert på meg beviser at jeg er under 18. Og hvis jeg skriver at jeg er over atten må jeg vell skrive inn kreditkortnummer ikke sant?

Noe som da ikke går, fordi mora mi ikke har lyst til å skrive inn kredittkortnummeret sitt. Altså: KRISE!

May i wish for help!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg har et problem her jeg nå!

Angående gamertags da såklart...

Jeg har utrolig lyst til å spille GTA IV online, men e-posten som er registrert på meg beviser at jeg er under 18. Og hvis jeg skriver at jeg er over atten må jeg vell skrive inn kreditkortnummer ikke sant?

Noe som da ikke går, fordi mora mi ikke har lyst til å skrive inn kredittkortnummeret sitt. Altså: KRISE!

May i wish for help!



Du kan kjoepe Gold-membership i butikker der de selger spill. Der faar man kjoept 1 maaned, 3 maaneder og 12 maaneder med Gold ( Er i Mallorca saa jeg kan ikke skrive noen bokstaver)
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
ok.

Da gjør jeg det en gang istede
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Gamertagen min er zkinny ^^ Har GoW og BFBC, joiner BFBC anytime jeg er online!
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0
Glemte helt å skrive gamertagen min jeg nå!

Men jeg kan si at den er playwin. Dessverre fikk jeg ikke til å lage en Matscoolio-gamercard, men pit shit.

Jeg har GTA IV, Forza Motorsport 2 og Viva Piñata. En ny hage, et løp, eller en real shootout er veldig aktuel for meg^^
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer GTAguy:
mister jeg vennene mine om jeg skifter navn på min nåværende konto ????????


Nei, du bytter bare navn.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
jeg heter F4celess WT, spiller mest Halo 3 men har GTA IV og CoD 4 også, bare å sende invite hvis du vil ta en runde ell 2

(PS, her ganske ustabil linje som kan være ekstremt treg iblant)
  • 0
GhostPredatorrr



spiller mest rainbow six online
  • 0
Heter MrHinna og spiller for det meste Halo, kanskje skate, har ikke prøvd Dark Sector siden jeg har ikke giddet å skifte til Gold på en god stund
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Skiftet gamertag fra GunslingerH75 til Dr Elveblest. Glemte passordet på förstnevnte, så det var like greit å bare lage en ny.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
som sakt så har jeg skrevet mitt GT. men det står også på profilen min. men jeg har halo3,gears of war, r6v2,gta4. bare å spørre om jeg vil spille online.
"Slow is smooth. smooth is fast"
  • 0
Chergaz .... sadface
I'd kill for a Nobel Peace Prize.
  • 0
Elaxer

Tar gjerne en runde COD 4 eller Gears of War når jeg er på
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Muffinspaper



noen som vet om det går å flytte gamerscoren din over på en annen profil?

har en en offline profil som jeg spilte på før jeg hadde nett på boxen som har en del acivements og stuff som hadde vært greit å ha på en profil...
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
GR TarTarus, inv til hvilket som helst spill bare jeg har det.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Mitt gamertag er norwegianmoose
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Nå er har jeg fiksa Live, igjen! =D

Gamertag: ZePPelineren
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
gamertagen min er wrong666

har Gears of war, Halo 3 og Burnout Paradise hvis noen vil spille, men merk at jeg ikke alltid får joina, har problemer med NAT og en dårlig internett linje!
Gleder meg til : GeOW 2, Fable 2 og Diablo III
  • 0
Gamertagen min er Loga91

Men så snart jeg får poeng skal jeg bytte til: pN I TaRdaX
  • 0
har fått ny profil iRON M4N MP
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
GT= stormwalkerx
Spiller mye Halo 3 men bytter mye til COD4, Gears of war, GTAonline
Trying to be reasonable
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!