Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Vi har langt over 150 000 unike brukere hver måned, så noen er det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har enda ikke introdusert meg selv, selv om jeg har vært her en stund.
Jeg er en gutt fra Førde og digger spill, trur jeg begynte å spille da jeg var.... 3...og sia det har jeg forgudet spill, men mange mener det er veldig usosialt men det er det virkelig ikke. Jeg pleier ofte å sitte med en hel vennegjeng og spille, og jeg mener spilling ikke er det samme uten venner...
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
er vel egentlig ny jeg og. hadde en gammel bruker her før..
så da kan jeg vel si Back in Black elr noe sånt?
Bygones
  • 0
jeg er en sjenert gutt fra hønefoss, som er bosatt i molde.
har røst spillkonsoller siden jeg kunne gå, og snes var den første konsollen min med donkey kong!! det værste er at donkey kong forstatt ser ganske bra ut!! 19 år, snart 20.
og jeg liker og være sammen med fruen
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
Siterer Fusion_monkey:
jeg er en sjenert gutt fra hønefoss, som er bosatt i molde.
har røst spillkonsoller siden jeg kunne gå, og snes var den første konsollen min med donkey kong!! det værste er at donkey kong forstatt ser ganske bra ut!! 19 år, snart 20.
og jeg liker og være sammen med fruen


Liker deg allerede
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Du liker floyd så
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
hei jeg var niki på det gamle forumet. nå er jeg snikpels bytta nick name fordi jeg hadde fått en ny email.
  • 0
Hei!
Navn Knut og er på Nintendo Forum som Knut MC.DS
Registrerte meg i dag og håper på å være her.
Game reactor er uansett favoritt bladet mitt når det gjelder spillmagasin.
  • 0
Har alt skrevet noen poster på forumet og tenkte kanskje det var på tide å presantere meg selv

Jeg er en gutt på 22år, studerer Psykologi ved UiB og bruker så og si all fritid på spill og dama

Når det kommer til konsoller har jeg Nintendo 8Bit, Nintendo 64, PS1 og PS2.
Spiller mest PS2 for tiden og der går det i Final Fantasy og fotballspill.

På PCen spiller jeg så og si alt. Nå for tiden holder jeg på med NWN2 og Flight Sim X ;)

Skal skaffe meg en PS3 med MGS4 og FFXIII når den tid kommer! Gleder meg som en liten unge! Har veldig lyst på en Wii også

Nettopp blitt medlem av siden og trives veldig godt )

Gleder meg til å tilbringe mange flere dager på forumet og her på siden! Ønsker alle her en riktig god jul!
  • 0
Hej allihopa!

Jag är då legenden The_Neppset från svenska GR som tragiskt bannades för absolut ingenting. Nu ska jag söka lyckan här bland mina norska vänner.

Om ni vill veta något, fråga bara... Mig eller vem som helst på svenska GR. Jag var bara medlem i 3 månader men gjorde 5000 inlägg, så de flesta känner nog till mig.
  • 0
er så og si ny da hadde en på det gamle forumet men glemte den helt ut

jeg er 13år går på ungdommsskole og sitter en HEL del med dataen eller xboxen ikke den skarpeste kniven i skuffa men en syk syk person
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Heisann

Jeg kan vel kategoriseres som "ny" her, har enda ikke tatt meg en tur innom forumet her, men har kommentert litt nyheter ol. Så, la oss ta en kjapp introduksjon av meg.
Jeg heter Anders Holtet, er 14 år og går for tiden på skole (9-ende klasse). Jeg "jobber" til daglig med webjournalistikk, design og spill.. Dette opptar mye av min fritid, men alikevel har jeg tid til det jeg liker aller best, nemlig skateboard. Har skatet i 4 år, og har ingen planer om å gi meg før jeg er over 30. Jeg er glad i å skrive, og tar gjerne opp diskusjoner, når faktum er at jeg iblandt blir litt for ivring, og folk kan bli irriterte. Diskusjonene er nok noe av det jeg liker ved fora, og derfor jeg har blitt mer og mer interessert i det. Dessverre har jeg også en stor uvane med å snakke alt for mye, noe som kan både være positivt og negativt, som oftest hjelper dette meg, da jeg har lett for å komme i kontakt med folk, og er ikke redd for å spørre/ta opp en diskusjon med dem.

Jeg spiller (dessverre) også World of Warcraft, og er i skrivende stund level 55 med en Night Elf female rogue, som jeg har planer om å levle opp til 60.. @ Xyriel på Aszune EU. Om du ønsker å sjekke ut mer om meg, kan du ta en tur innom www.spillsjappa.no. Så håper jeg at vi snakkes mer her på forumet, og at dere tar imot meg med varme, myke og store hender.

Vennlig hilsen Anders Holtet
  • 0
halla baller
yO-MANN
  • 0
Velkommen til dere alle nye ...

Moro å se at siden vokser gjevnt og trutt for hver dag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Neppy:
Hej allihopa!


Hejsan Neppset, välkommen tillbaka!
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
Hei heter Vegar uten D vell å merke.
eg kommer fra Bergen er 16 år og går på elektrolinje,
eg liker veldig godt rollespill men eg liker også online spill bla bf2.
eg e selvfølgelig brann suporter!!!!!!!!!!
eg synes at frode ruler han e bergensar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Lume
Hei!, Jeg heter Kristine, er 15 år, og elsker spill<3
Har vært en del på siden, men ikke lenge siden jeg registrerte meg her da
  • 0
Vælkømmen! Fint med flere jenter!
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
/agree

Finnes alt for lite spille(gale?)jenter
Children of Bodom <3
  • 0
Ja alt for få av dem..

.. Ønsker også alle nye brukere velkommen til Gamereactor, håper dere for det hyggelig her
  • 0
Siterer pink floyd:
Hejsan Neppset, välkommen tillbaka!

Pinkzor!

Och fy vad inaktivt de norksa forumet är. Suck, man längtar efter den gamla goda tiden på svenska forumet...
  • 0
Velkommen skal alle nye brukere være. Alle reiser seg og klapper for de som er nye.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hallo jeg signet up i dag så jeg regnes deffinitivt som ny!! jeg kan begynne med at jeg er ei 14 år gammel jente fra nord norge, som går i 9 klasse på ungdomsskole! På fritiden går jeg på drama, spiller, er med venner og leser bøker(faktisk tro det eller ei.. hehe)!! fikk min første konsoll som 4 åring å ble helt betatt av spill, hihi.. spillte Final Fantasy VII som 7 åring å nesten forelsket meg i spille for å si det på den måten. Min drøm med livet er å fortsette å jobbe med spill når jeg blir voksen!! Bare spør meg om ting og tang bare koselig å prate med folk, og vist dere har tid besøk profilen min.. Klems meg
Apollonaria:D
  • 0
Hai! Jeg er ny her ^^ SAmmen med Oda
Jeg skal prøve å få oda til å bli wow-menneske med mg xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!