Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Heisann hoppsann.
jeg er en medeium core gamer.
gamer alt av sjangre. ofc glad i diskutere med fanboys.
Life is wonderful... but why?
  • 0
Hey! Er en gutt på 15 år som digger gaming! Har egentlig hatt bruker en (liten) stund, men så ikke tråden før nå.
Jeg gamer på Xbox 360 og PC.

Spill jeg spiller: Halo Reach, Fallout New Vegas, Minecraft og NFS Hot Pursuit

Favorittmusikk: Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath. (Egentlig liker jeg all musikk med gitar i, bortsett fra boyband og sånt)


Gamertag: Benny50000
Steam: Klomp
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hei! Jeg er ei jente på 17 år, snart 18. Mine favorittsjangrer innen spill er horror og eventyr. Bil- og skytespill kan være greie, men er grådig lei av dem, særlig bilspill. Før spilte jeg ganske mye, men litt mindre nå for tiden, skolen tar jo sin tid eller så er jeg trett etter skolen. Har vært innom GR ofte, men det var først for litt siden at jeg fikk min egen "bruker" her.
  • 0
Velkommen til forumet quiet hill 20!

Og velkommen også til Lovesinpain og RockFuzzEleven.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen Lovesinpain, RockFuzzEleven og quiet hill 20, Håper dere kommer til å trives med oppholdet på denne fantastiske nettsiden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hei

Jeg er ny her... Er bror til Ole-Christian.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Velkommen Sansidar!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hei mitt navn er håvard men her på hpåforumet er jeg paras46

Lagt til 2010-12-15 17:45:
Hei mitt navn er håvard men her på hpåforumet er jeg paras46
  • 0
Hei hei! Jente på 25 her.. Ser på meg selv som en hardcore gamer, men det spørs vell egentlig hvem jeg sammenligner meg med

Har spillt spill siden jeg var liten jente, og når jenter liksom ikke skulle interessere seg for slike ting..o.O
Spiller egentlig det meste, har en forkjærlighet for RPG, ja.. men det eneste jeg ikke spiller er sport- og bilspill fordi jeg mener at det ikke er noe poeng i å sitte inne foran en tv (eller data) og gjøre noe som du faktisk kan gå ut å gjøre irl.
Jeg elsker også Anime, og film generellt og er vell kanskje en liten geek ja.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum
  • 0
Velkommen LillePwnie og paras 046. Håper dere begge vil trives her. Vi har et flott community og vi håper på at mange flere brukere skal ta del i det. God jul
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen til dere begge!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
kar på 24 år her og ny på forum-delen værtfall, har lest og brukt nettsidene til GR i en evighet, men først nå velger jeg å bli en aktiv bruker...
  • 0
Velkommen slowmoflow!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Wow! Jeg visste ikke at jeg måtte introdusere meg -_- Aaaanyways.... Jeg er en gamer/nerd som liker å spille spill på min kjære PS3(2. F***INGS generasjon) som dessverre ikke kan spille PS2 spill På fritiden driver jeg med mye sport og henger litt med venner. Jeg har merket at nå den siste tiden har jeg fokusert veldig mye på å få alle trophiene i ett spill på PS3, så hvis noen vil konkurere er det bare å legge meg til: The_Animal_31
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Velkommen!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Takk
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Velkommen til alle nye medlemmer.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hei, helt ny på forumet her på Gamereactor Heter Bendik, jeg digger å game og sykkle Det var egentlig en kamerat av meg som fikk meg til å lage bruker. Takk warwigan1 !
  • 0
Hei Bolern. Velkommen skal du være.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Bolern95:
Takk warwigan1 !


Hehe, no problem. Håper du koser deg ;)
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hallo, jeg er en gutt på 12 år som elsker Xboxen min!
Spilen jeg spiller mest er Super street fighter IV og Kingdom hearts til PS2.
På fritiden henger jeg på Rimin med gode venner.
NOBS 4 LYF!
  • 0
Velkommen skal du være
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer TheAdrian:
Hallo, jeg er en gutt på 12 år som elsker Xboxen min!
Spilen jeg spiller mest er Super street fighter IV og Kingdom hearts til PS2.
På fritiden henger jeg på Rimin med gode venner.


Velkommen skal du være. Bare for at du skal ha det klart så kommer det neppe noen flere Kingdom Hearts spill til Playstation 2. Det kommer evt. til Playstation 3, men jeg blir ikke overasket om de dryger det til neste generasjon .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hei, jeg er en 13 år gammel gutt som spiller på PS3 og er ganske fotball interesert
mer om meg kan du lese her:http://www.gamereactor.no/profil/pedro97/
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
Wilkommen!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!