Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Hyggelig Snyltaren 1337! Jeg har vært her i et halvt år. Har ikke skrevet noen presentasjon her heller, men det er bare å sjekke krypinnet mitt!
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Supert å høre Snyltaren 1337 og gleder meg til å lese det du skriver her inne på nettsiden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Heisann!
Jeg er Theresa Michelle Ridgway som du hører er jeg opprinnelig Engelsk!
Men har slått meg til ro på Sandnes fineste plass!
Jeg har vært en gamer i mange mange år tør jeg si hvor mange det er?
eier alt fra, Nes, Sega Genesis, Game boy bameboy advanced sp, Xbox, Xbox 360 Sega Dream Cast, Nintendo 64, Game Cube, Wii DS 3ds Atari 2600 og ikke minst PC

Liker alt hva som har med spill å gjør!
Koselig å bli medlem i GR
You name it, i game it!
  • 0
Welcome folkens!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer krystal:
Heisann!
Jeg er Theresa Michelle Ridgway som du hører er jeg opprinnelig Engelsk!
Men har slått meg til ro på Sandnes fineste plass!
Jeg har vært en gamer i mange mange år tør jeg si hvor mange det er?
eier alt fra, Nes, Sega Genesis, Game boy bameboy advanced sp, Xbox, Xbox 360 Sega Dream Cast, Nintendo 64, Game Cube, Wii DS 3ds Atari 2600 og ikke minst PC

Liker alt hva som har med spill å gjør!
Koselig å bli medlem i GR


Velkommen! Det er koselig at en jente er blitt medlem. Ikke hverdag det dukker opp kvinnelige medlemmer. Ser at du har hatt omtrent alt av de mest kjente konsollene. Det bringer tilbake gode minner. Som blant annet Playstation, Gameboy og NES.

Velkommen til GR og håper du trives her med den flotte gjengen av gamers.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Velkommen til GR!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer krystal:
Heisann!
Jeg er Theresa Michelle Ridgway som du hører er jeg opprinnelig Engelsk!


Velkommen skal det være til Gamereactor!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
hei
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Det er kommet mange nye brukere til forumet som ikke har introdusert seg her enda. Gjør det gjerne så vi ser deg og blir kjent med deg. Og velkommen skal du være.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Det er kommet mange nye brukere til forumet som ikke har introdusert seg her enda. Gjør det gjerne så vi ser deg og blir kjent med deg. Og velkommen skal du være.


Hei!
Het opprinnelig "MrTheSmartestMonkey" på forumet, men jeg lagde meg en ny bruker fordi navnet var litt upraktisk.
Jeg skal prøve å vær her så ofte jeg kan, for nå har det vært en periode jeg ikke har vært her.
  • 0
Hei.
Velkommen tilbake. Og kult brukernavn forresten.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hei folkens!

Har vært medlem på forumet i nesten 2 år men jeg har nesten aldri vært aktiv, men det skal jeg være i tiden fremover! Jeg liker jo selvsagt spill og media. Er ingen PC gamer, spiller bare Xbox 360.

Mvh Kristian
  • 0
Velkommen. Flott å se at du er blitt aktiv.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hallo folkens! Jeg er XDLugia og kommer fra Spill.no community'et. Jeg spiller stort sett Xbox 360 og Wii, men jeg er den stolte eier av alle Nintendo konsoller til dags dato + nesten alle de håndholdte.

Må si at foreløpig så føles ting litt rotete (spesielt profilsiden), men det er sikkert bare pga det er uvandt.
"Better technology is good, but technology's not enough" - Satoru Iwata
  • 0
Siterer XDLugia:
Hallo folkens! Jeg er XDLugia og kommer fra Spill.no community'et. Jeg spiller stort sett Xbox 360 og Wii, men jeg er den stolte eier av alle Nintendo konsoller til dags dato + nesten alle de håndholdte.

Må si at foreløpig så føles ting litt rotete (spesielt profilsiden), men det er sikkert bare pga det er uvandt.

Velkommen til Gamereactor XDLugia! Jeg kjenner faktisk til deg fra Spill.no da.
Jeg håper du får en fin tid her!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen til forumet, Kristiano og XDLugia.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Velkommen til forumet XDLugia.

________
Jeg vil oppfordre alle nye brukere til å presentere seg her, så vi kan hilse på dere og man kan bli litt kjent.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen, XDLugia.
  • 0
Velkommen til verdens beste nettsted XDLugia.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen til Gamereactor, XDLugia.
  • 0
Siterer XDLugia:
Hallo folkens! Jeg er XDLugia og kommer fra Spill.no community'et. Jeg spiller stort sett Xbox 360 og Wii, men jeg er den stolte eier av alle Nintendo konsoller til dags dato + nesten alle de håndholdte.

Må si at foreløpig så føles ting litt rotete (spesielt profilsiden), men det er sikkert bare pga det er uvandt.


Velkommen til GR. Godt å se deg her også XDLugia! Jeg er Famious1 fra Spill.no vis du måtte lure.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Velkommen til Gamereactor!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer XDLugia:
Må si at foreløpig så føles ting litt rotete (spesielt profilsiden), men det er sikkert bare pga det er uvandt.


Jeg følte det samme om Spill.no profilene når jeg registrerte meg der, så det har sikkert noe med det å gjøre, ja

Men ellers ønsker jeg deg velkommen, håper du liker deg her på Gamereactor
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hei,
Jeg er en gutt på 15 år og spiller på PS3 og PC. Jeg blir nok ikke den mest aktive siden jeg også bryr meg om karakterer, men håper jeg kan møtte hyggelige folk .
Har hatt Gamereactor appen lenge, men aldri lagd en profil så jeg kjenner kanskje noen folk fra kommentarlisten ;).
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!