Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


For tredje gang prøver jeg meg her på forumet.

Heter Chris, er 21 år og kommer fra kalde nord. Har vært gamer siden jeg var 4 år og trives godt med det.

Utenom all spillingen jobber jeg for Signal Bredbånd som kundebehandler. Utrolig fin jobb og kul gjeng å jobbe sammen med. De er litt utenom det vanlige ;)

Kan vel slenge til at jeg er furry og brony, så de som deler samme interesse som meg må bare ta kontakt om de vil

- Splaat
  • 0
Velkommen (tilbake), Splaat. Håper du forblir her denne gangen da
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hei hei Splaat, så morsomt å se deg her også ^^,
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Velkommen Splaat! Du kommer garantert til å trives.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen Splaat, får håpe du trives.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen Splaat! Håper alle gode ting blir tre, at du trives og blir værende her denne gangen
  • 0
Velkommen til Splaat og alle andre nye siden sist jeg skrev noe her.
  • 0
Velkommen Splaat! Håper du får en fin tid her sammen med oss på Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Velkommen Splaat!
  • 0
Hei!

Har vært aktiv bruker på spill.no i ca. 3 år, men jeg syntes nettsiden sitt forum har dabbet veldig ned siste året, så derfor er jeg her nå (-:

Gleder meg til å bli mer kjent med Gamereactor sitt forum.
  • 0
Siterer Camiija:
Gleder meg til å bli mer kjent med Gamereactor sitt forum.


Velkommen til Gamereactor Camiija. Vi garanterer at du vil trives her på Gamereactor. Flott å se deg finne veien hit.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Velkømmen tell gards. Håper du vil trives godt her. Du kommer også på rett tidspunkt med denne aktivitetsboosten som er her.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Velkommen, Camiija!
  • 0
Siterer Camiija:
Gleder meg til å bli mer kjent med Gamereactor sitt forum.


Velkommen til Gamereactor!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Camiija:
Gleder meg til å bli mer kjent med Gamereactor sitt forum.


Velkommen.
  • 0
Siterer Camiija:
Gleder meg til å bli mer kjent med Gamereactor sitt forum.

Velkommen skal det være
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Camiija:
Gleder meg til å bli mer kjent med Gamereactor sitt forum.
Velkommen til Gamereactor! Vi håper du vil trives her, og kan være et aktivt og godt medlem.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen til Gamereactor, Camiija!
  • 0
Tusen takk! (:
  • 0
Velkommen
mah boi
  • 0
Jeg får bare offisielt melde at aktiviteten min på dette forumet angående videospill begynner her.

Forresten, bruker dere skript for å hilse de nye når de legger fra seg innlegg?

Spoiler poiler:dubs
  • 0
Velkommen til forumet, manfelt!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hallå!

Jeg heter Stine, er 23 år og bor i Trønderlag sammen med samboer og to kattepuser (ja jeg er litt crazy catlady til tider hehe). Jeg spiller som regel på PC, digger co-op multiplayer-spill og mye av tiden går til Left 4 Dead 2. Når jeg ikke gamer så er jeg en flittig student på Spill og opplevelse teknologi-linjen på HiNT.

Jeg havnet her etter at ei venninne (Archana) har snakket en del om gamereactor. Jeg har et stort interesse for spill som ikke alle mine venner deler, så å ha en community her er jo ganske så bra, for da kan jeg ventilere "nerde-ting" til folk som skjønner hva jeg snakker om
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Velkommen til oss Cyanine!
  • 0
Wee, velkommen Cyanine =)
(Jeg burde forresten få anerkjennelse for å trekke folk inn på GR...!) ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!