Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Velkommen nok en gang, Cyanine.

Siterer Archana:
(Jeg burde forresten få anerkjennelse for å trekke folk inn på GR...!) ^^


Du kan få to is av remote.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hurra!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Hurra!


Du skulle bare visst..
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Citerer Archana:Hurra!

Du skulle bare visst..
Nå ble jeg fryktelig bekymret. Og nysgjerrig.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Nå ble jeg fryktelig bekymret. Og nysgjerrig.


Det skal du få fortsette å være.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Citerer Archana:Nå ble jeg fryktelig bekymret. Og nysgjerrig.

Det skal du få fortsette å være.


Minnie.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Minnie.


Please, no!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Citerer Archana:Minnie.

Please, no!


Jernhånd du liksom... :p Men akai, nok off topic. Velkommen igjen, Cyanine ^^ (nå gidder jeg ikke være velkomsthyggelig med deg mer)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Trickiac:
Hei


Det var et storslått innlegg...
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Trickiac:
Hei

Hei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ny og ny, jeg har sneket meg rundt i skyggene her en stund, men har blitt litt sånn småaktiv for å ha noe å gjøre mens jeg egentlig burde øve til eksamen. Hovedinteressen ligger i RPG, men spiller litt i de fleste sjangrer.

Er en attenåring som snart er ferdig med skolen og har hatt det gøy med spill nesten helt fra barnehagestadiet. Går forresten i samme klasse som Akres, som i likhet med meg må kjempe seg gjennom en utrolig kjedelig eksamensperiode.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Velkommen. Har du tenkt til å slå Akres på aktivitet eller?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Velkommen. Har du tenkt til å slå Akres på aktivitet eller?


Takk for det, tror nok ikke jeg slår Akres med det første, er nok altfor lat. Men vi får se, GR er et av de bedre forumene jeg har vært en del av så jeg kommer nok til å kommentere mer i fremtiden.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
GR er et av de bedre forumene jeg har vært en del av


Så flott at du synes det.

Siterer Lt Mactawish:
Takk for det, tror nok ikke jeg slår Akres med det første, er nok altfor lat.


Kvalitet over kvantitet, amirite?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Kvalitet over kvantitet, amirite?

Noe sånt
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har du tenkt til å slå Akres på aktivitet eller?


Ingen slår meg på aktivitet, utenom Ole-Christian.
  • 0
Velkommen Lt Mactawish.

Siterer xXAkresSXx94:
Ingen slår meg på aktivitet, utenom Ole-Christian.


Vell, de aktivitetspoengene sier ingenting. Ett par aktive netter i Nattråden og du er på toppen. Kvalitet over kvantiet .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Ny og ny, jeg har sneket meg rundt i skyggene her en stund, men har blitt litt sånn småaktiv for å ha noe å gjøre mens jeg egentlig burde øve til eksamen.


Det er bra. For oss, ikke for deg... (eller, for resultatet, kanskje?) Velkommen ;)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Takk for velkomsten.

Siterer Archana:
Det er bra. For oss, ikke for deg... (eller, for resultatet, kanskje?)

Hvis det er noe som ødelegger for resultatet må det være at jeg fikk Fire Emblem Awakning i posten rett før min første eksamen. Er dog rimelig sikker på at jeg klarte å skrape sammen to 5ere og en 4er, så det er ikke helt hoppende gale.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Vell, de aktivitetspoengene sier ingenting. Ett par aktive netter i Nattråden og du er på toppen. Kvalitet over kvantiet .


Poengene sier ein del... Må være aktiv i andre tråder også, kan ikkje spamme Nattråden veit du.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Poengene sier ein del... Må være aktiv i andre tråder også, kan ikkje spamme Nattråden veit du.


Klar over det. Poenget mitt er at det er veldig enkelt å samle poeng, i forhold til å skrive noen ganske gode innlegg her og der. Vil si at en bruker som skriver noen knallgode inlegg i ny og ne, er bedre enn de som skriver ok+ innlegg i hver tråd . Bare så det ikke blir missforstått mente jeg ikke det til deg. Tenker på poengene genrelt. Men nå tror jeg vi gikk litt off-topic.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Klar over det. Poenget mitt er at det er veldig enkelt å samle poeng, i forhold til å skrive noen ganske gode innlegg her og der. Vil si at en bruker som skriver noen knallgode inlegg i ny og ne, er bedre enn de som skriver ok+ innlegg i hver tråd . Bare så det ikke blir missforstått mente jeg ikke det til deg. Tenker på poengene genrelt. Men nå tror jeg vi gikk litt off-topic.


Ja, det ga litt meining det. Må være derfor fleire brukere har mange aktivitetspoeng.
  • 0
Velkommen, Lt Mactawish. Liker avataren din. Motherfuckin' November 11 ass.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Velkommen, Lt Mactawish. Liker avataren din. Motherfuckin' November 11 ass.

Takker. Ja N11 er en av favoritt animekarakterene mine og en av de få tilfellene der jeg foretrekker engelsk dub over sub.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!