Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Siterer Electabuzz:
Takk dere! Hehe. Måtte bare si det!


Velkommen til forumet. Selv er jeg ikke noe glad i verken Electivire eller Elekid, men Electabuzz har jeg ingenting å utsette på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hallo!

Har vært innom Gamereactor i flere år men har aldri fått laget meg en bruker. Det var inntil i dag! Spill er noe som jeg har vært lidenskapelig glad i siden jeg var liten guttunge. La ut min aller første anmeldelse istad her inne, gøy om dere hadde sjekket den ut. Kom gjerne med kritikk eller forslag til hva som kunne vært gjort bedre! Gleder meg til å bli bedre kjent her på forumet.
  • 0
Velkommen til forumet!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Velkommen velkommen.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Velkommen skal du være Arctic_Oni!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skrev en liten bloggsak som intro, men kan vel slenge inn noe her også - nå som jeg fant tråden, hehe.

Hei folk!

Nytt trønder-gamer-troll her. Må si at jeg er veldig positivt overrasket over hvor hyggelige og åpne folka her virker så langt. Sånt liker man.
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Hallo!


<hei og velkommen!

Siterer IvyDeville:
Hei folk!

Nytt trønder-gamer-troll her. Må si at jeg er veldig positivt overrasket over hvor hyggelige og åpne folka her virker så langt. Sånt liker man.


Velkommen. Håper du finner deg til rette her på GR. Jeg tenkte det samme da jeg laget meg bruker her på forumet, og det er vel grunnen til at jeg fortsatt er her. Folka her er utrolig hyggelig.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Hei Jeg er vel ikke akkurat ny her, men fikk den gamle brukeren min fjernet i fjor vår, men har i det siste savnet GR litt, så lagde meg en ny profil i dag Den gamle brukeren min var MusicOgGameiac.
  • 0
Velkommen tilbake, Lazykins89! Det er alltid godt når kjente fjes vender hjem.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg er ny på forumet! Ér en Jente fra Tromsø som elsker spill og da generelt pokémon og Fire emblem Håper å få en fin tid her!
  • 0
Hei GR! Jeg er en femten år gammel gutt som liker å diskutere spill, så jeg tenkte at jeg kunne introdusere meg.

Først og fremst, jeg elsker å lese og skrive. Jeg har mye erfaring i reporteryrket som frilansjournalist, og jeg har levert saker til store aviser som Nettavisen og Nordlys, i tillegg til små spillsider. Aller mest leverer jeg artikler til lokalavisen min.

Jeg leser mye. Først og fremst leser jeg om ting jeg interesserer meg i, for eksempel samfunn, internasjonal politikk, religion, næringsliv og journalistikk. Men; jeg kan også kose meg med en roman eller en spenningsbok en gang i blant.

Musikk kunne jeg ikke levd uten - musikk er alltid i bakgrunnen når jeg gjør noe, i tillegg til at jeg ofte bare sitter ned og lytter til mesterverk. Jeg hører mest på rock, og på min liste over favorittartister finner du blant annet Jimi Hendrix, The Strokes, The Vines, The Wombats, Muse, Pink Floyd, The Red Hot Chillipeppers og Green Day.

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg kan masse om spill. Jeg spiller aldri i ukedagene, og i helgen blir det maks noen timer. Likevel spilte jeg mye før, og har masse gode opplevelser innenfor spillverden. Favorittspillet mitt er nok Uncharted 2, selv om de spillene jeg har klokket inn mest timer på er Football Manager, Garrys Mod og Terraria.

Selv ser jeg på meg selv som en hyggelig person, så ikke nøl med å ta kontakt.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
Siterer Magmar:
Jeg er ny på forumet! Ér en Jente fra Tromsø som elsker spill og da generelt pokémon og Fire emblem Håper å få en fin tid her!


Håper du finner deg til rette.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
God morgen, gutter og jenter og østlendinger!
Heter da Bob-Ingolf, bor i Bergen, tilhører det mannlige kjønn og er i min verste alder. Ble nylig vervet og representert av en eksisterende bruker her inne som jeg liker å referere til som "Vaular"
Han alene er den eneste grunnen til at jeg registrerte denne brukeren.

Skulle det være noe ytterligere du lurer på står alt som er verdt å vite i SirThomas sitt siste innlegg. Cheers
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
God morgen, gutter og jenter og østlendinger!


Velkommen skal du være! Håper du blir et fast innslag, siden vi har hørt så mye om deg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Da har jeg og Sideswipe prøvd å få restartet den tråden og fått en ny velkommen tråd til nye folk.
Link:http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=89803&page=1#2965663

Så , kan vel jeg selv om jeg har vært her i litt over 1 og et halv år si at jeg veldig glad i spill, filmer, tv-serier, fotball, generell sport, anmeldelser, kanskje og blogg. Samt jeg har hund og er selvsagt glad i venner og familie.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!