Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Siterer Sithlord:
GOD SVARTE HÆLVETES JUL FOLKENS!!!!!


Øh... takk det samme antar jeg!
  • 0
Da var den på plass, blir mest sansynlig ikke å bytte avatar før i januar igjen da
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Åsåm avatar DSN, hvem er kvinnen?
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Åsåm avatar


Takk det samme du. Kvinnfolket er maskotten til ett Japansk musikkredigerings program, som foresten er awesome.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Liker min avatar jeg
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Holy shit, Pikachu er kick-ass med nisselue.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Se på min!!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
WOHO!
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
oH NOES, RAND0m Bad Company 2 kar!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Surprise from Santa Soap!
  • 0
Slenge sammen en "hvem som har årets juleavatar" konkurranse? Ikke direkte en konkurranse da Får begynne med en nomineringstråd da.
  • 0
Gjerne for meg
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
God jul ...snart people!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Oooh! Konkuranse!
Decyfered!
  • 0
Faunvik vinner lett. Så det er ingen grunn til å holde noen "konkuranse" om hvem som har beste julenisse-avatar.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Vet dette ikke akkurat er den mest imponerende photoshop-jobben dere har sett noen gang, men hey! Det er jul så daaaaa.......... God jul a folkens!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer hamletsss:
Vet dette ikke akkurat er den mest imponerende photoshop-jobben dere har sett noen gang, men hey! Det er jul så daaaaa.......... God jul a folkens!


Helt konge!
Decyfered!
  • 0
jeg tror ikke det er photoshop. er ganske sikker på at det er paint
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
jeg tror ikke det er photoshop. er ganske sikker på at det er paint


Wanna bet?
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
da har jeg fått jule avatar. sonic med nisselue. XD
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Yeah.. Nå må vi må med alle i red. på denne trenden.. Vi begynner med Magnus... Sender han link(Nei, ikke HAN) i gjestebok
Fem-stjerners medlem
  • 0
da ble det Aerosmith med nisselue!
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Syns at min avatar er ganske bra, selv om jeg bare skifta avatar og ikke satte nisselue på
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Så kamikazeKnut ikke brukte bildet, så jeg tok det! Syntes det var tøft, i tilleg til at det var Dice som hadde laget det
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Ok, then. Hendrix med nisselue. Mulig det blir noe annet senere, siden jeg brukte det samme i fjor. Oh well.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!