Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Det er fremdeles noen dager til desember. Men jeg har min avatar klar. Jeg har hatt avataren min i et par år nå, så det er bare å finne frem nisseluen fra i fjor.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vurderte å lage en ny i år, men jeg kjører på med santa Muttley for femte år på rad.
Skal en følge en tradisjon, så får en gjøre det riktig.

Bare å vente på 1 des nå.
  • 0
Heder å ære til den som kan mekke en enkel nisselue til min avatar.

Send meg enten her eller på PM.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hm. Jeg har vel avataren min liggende begravd dypt i en eller annen harddisk. Får sjekke når Desember nærmer seg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg pleier å klare å få på min rundt midnatt natt til første desember, så jeg må se til at jeg har den tilgjengelig i god tid.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tror faktisk jeg skippet nisselue i fjor, selv om det muligens var i 2010. Er ikke helt sikker. Men i år blir det nok nisselue på meg også. Gjort et par klare slik at jeg kan ta det på når vi kommer in i Desember.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg kommer nok til å bruke det samme bildet som jeg har brukt de 2 siste årene, lastes opp 1 desember.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Legger min nisselueavatar opp den 1. desember og det nærmer seg med stormskritt Bra vi har noen som minner oss på denne flotte tradisjonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ingen som er keene på å lage til meg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Los
  • Los
Tom Waits ligger på vent i år igjen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Får ta frem mine paint-ferdigheter siden jeg ikke har photoshop lenger.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer albaga:
Bruk bildet du har nå!


Jupps, virker som det blir slik, med mindre jeg finner igjen bildet jeg brukte i fjor.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hmmm, ja jeg kan vell kanskje mekke en nisselue til Attila.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Play
  • Play
Nisselue-avateren e nok godt gjemt imellom alt søppelet eg har på gamle-pc'en. Må nok sette sammen noe nytt i år.
  • 0
Jeg får vel bruke min årlige Donald Duck Avater...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Predator:
Ingen som er keene på å lage til meg?


Kan noen lage en til meg også? Er helt elendig på slikt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
COME ON A show some love til meg og albaga
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Må prøve å mekke noe jeg også da. Går nok for en annen avatar før jeg går løs med paint.
  • 0
Ingen som vil? Skuffende....

Siterer Predator:
COME ON A show some love til meg og albaga
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ingen som vil? Skuffende....


Jeg har ikke skillsen til å lage ting til folk. Spør igjen du, si vær så snill så får du nok svar.
  • 0
Min er ferdig. Middels fornøyd med resultatet. Hadde ikke Adobe Photoshop vært så kronglete hadde det gått litt fortere. Uansett passet bildet bra i krypinn-rammen, og lua satt greit på.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kan noen værsåsnill showe some love til meg og albaga?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Kristiano:
Citerer albaga:Ingen som vil? Skuffende....

Jeg har ikke skillsen til å lage ting til folk. Spør igjen du, si vær så snill så får du nok svar.




Vær så snill?
Siterer Predator:
Kan noen værsåsnill showe some love til meg og albaga?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har ikke Photoshop-ferdighetene til å lage et ordentlig bilde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da har jeg min liggende klar.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!