Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Til alle som sliter med å lage nisselue selv. Pain.NET og noen røde og hvite flekker, så har du brukbar nisselue.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Da er jeg klar for julestemning!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Laster opp min as we speak.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Og der var bildet mitt oppe. Forholdsvis fornøyd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Faen, var sikker på at jeg hadde lagt bildet på dropboxen min. Men finner den ikke igjen! Så får vel vente til mandag før jeg tar på meg nisseavataren min.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
<--
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Prøvde å lage en selv, ble helt ok Ble et Evil Santa bilde i år
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Der var min på plass også. Selvgjort er velgjort, tror jeg.

Men jeg digger denne tradisjonen. Det er egentlig èn av tingene som må til for at jeg skal komme i skikkelig julestemning.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Los
  • Los
Da er Waits på plass igjen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Da er min klar!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bruker samme som ifjor, men det er bedre enn ingenting.
  • 0
Siden du er tydelig desperat Predator: http://bildr.no/view/1332036

Som du ser har han tredd nisselua utenpå hatten.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg fikk til å mekke noe jeg også. Er ikke spesielt fin men det er jo en nisselue.
  • 0
Gikk for denne jeg. Gadd ikke lage noe spesielt i år siden min forrige avatar skulle byttes ut uansett. Kan likegreit skifte til en som holder meg ut neste år i januar.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du minner nå veldig om Cladeus sin gamle avatar da han var RDB.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fikk fiksa min tidligere i dag.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Santa Clawed is back. Setter gjerne på nisseluer for folk dersom man ikke har tilgang på et bildebehandlingsprogram, eller bare er lat.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
eller bare er lat.


Jeg kan skrive under på at nisseluepåsetteren Santa Clawed kan være nyttig i en slik situasjon.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg burde nesten ha gjort skjegget til Sun Tzu svart for å øke stemningen i bildet. Og erstattet de kinesiske tegnene på siden med pepperkakefigurer, bjeller eller juletrær. Menmen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Da er min på plass! Synd at forumet ikke ser ut til å støtte gjennomsiktighet. Den ser også ut til å kutte i avataren når jeg skriver innlegg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg burde nesten ha gjort skjegget til Sun Tzu svart for å øke stemningen i bildet. Og erstattet de kinesiske tegnene på siden med pepperkakefigurer, bjeller eller juletrær


Det er da fort gjort...

Siterer Kakashi sensei:
Den ser også ut til å kutte i avataren når jeg skriver innlegg


Det er så enkelt som å bruke et kvadratformet bilde, så kutter det ingenting. Eller endre utsnittet i forhold til hvordan forumet kutter det.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det er da fort gjort...
Tusen takk!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Mine fantastiske Photoshop-skillz slår til igjen!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Da har jeg laget en da ^^
Hva syns dere? xD
  • 0
Min jule avatar er nå lagd. Syntes den var fin jeg.

Hva syntes du?
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!