Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Endte visst opp med en ny en likevel. Sackboy ftw!
  • 0
Jule Edd er tilbake for sitt andre år!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Da er en eller annen lilla figur tilbake med nisselue på. Ingen skikkelig jul uten denne tradisjonen!

EDIT: Ja, vet det ser UTROLIG (YEEEAH) bra ut, men jeg lagde faktisk nisselua i Paint, tro det eller ei.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Nekter.
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Siterer YouHaveAProblem:
YouHaveAProblem
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Da har jeg skaffet meg Nisselue-avatar! Kudos til dem som klarer å gjette hvem det er.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Er det julenissen?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nei, langt ifra.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jaja, de fleste kjenner meg for planeter og tegninger, så da ble det en planet da
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Har gjort et noe halvhjertet forsøk, føler det ble bra nok
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Kennda J:
Jaja, de fleste kjenner meg for planeter og tegninger, så da ble det en planet da
Siterer Gamingisforlife:
Har gjort et noe halvhjertet forsøk, føler det ble bra nok


kreativt!

Siterer RockFuzzEleven:
Da har jeg skaffet meg Nisselue-avatar! Kudos til dem som klarer å gjette hvem det er.

gandalf?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Nope, det er James Prescott Joule. Du skjønner vel selv hvorfor?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
ah, jeg hadde han på tungen!

fordi han har et nydelig skjegg?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Nope, det er James Prescott Joule. Du skjønner vel selv hvorfor?


Fordi Joule er måleenheten for energi og nissen trenger mye enrgi for å skaffe gaver til alle barna?

Eller fordi det er god plass til en lue på hodet hans?
  • 0
Siterer simidude:
fordi han har et nydelig skjegg?
Siterer Duckislate:
Eller fordi det er god plass til en lue på hodet hans?


Dette, pluss at Joule uttales nesten som jul.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
It's time.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Føler jeg traff rett på spikeren.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Christmas Duck!
mah boi
  • 0
Kos og klem til de som kan lage en nisselue til avataren min. På forhånd takk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Kos og klem til de som kan lage en nisselue til avataren min. På forhånd takk.


Din er så vanskelig å gjøre det på. Skaff deg et annet bilde av henne, så gidder jeg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Play
  • Play
Orker ikke redigere ny en, så hentet tilbake en av mine gamle.

Lagt til 2013-11-30 20:41:
Lettgjort påsmelling av lue te ava'en din Pred dersom ingen andre gidd å gjøre noe mer gjennomført: http://i.imgur.com/twJwP1R.png
  • 0
Juleavatar <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Predator:
Kos og klem til de som kan lage en nisselue til avataren min. På forhånd takk.


Siterer A to the H:
Din er så vanskelig å gjøre det på. Skaff deg et annet bilde av henne, så gidder jeg.


Jeg kom deg nok i forkjøpet. Det er ikke spesielt vanskelig, med mindre du bruker paint.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vurderer å bare gå tilbake til min gamle avatar der jeg alt har festet en nisselue tidlgiere frem til Desember er over.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tok den samme avataren som i fjor.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!