Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


På den annen side, jeg har allerede hatt på bildet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Du og den hatten din.
mah boi
  • 0
Tusen takk til Play. Dere andre altså </3
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Venter bare på at Cyanine kommer til å skifte profilbilde til Grinchen...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Venter bare på at Cyanine kommer til å skifte profilbilde til Grinchen...


Beat her to it. Kinda.
:3
  • 0
Siterer Predator:
Tusen takk til Play. Dere andre altså </3


Må si profilbildet ditt ble bra. Egentlig alle sammen sine profilbilder.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Los
  • Los
Slik, da er Waits på plass igjen
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Mekka en ny avatar i Photoshop. Viser ferdighetene mine ganske greit, for å si det slik.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Blei litt vanskeleg å putte på nisselue på Happy-avataren min, så eg fann heller fram Amaterasu frå i fjor.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Noen som tar seg litt tid til å få på en fin lue på avataren min?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Strategist:
På den annen side, jeg har allerede hatt på bildet.


Not approved!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som tar seg litt tid til å få på en fin lue på avataren min?


I can tryyy.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som tar seg litt tid til å få på en fin lue på avataren min?


Spør TK.
  • 0
Ser de nesten ikke siden bildet er så lite, men de har alle luer på! Paint skills max det her
You got me on milk and alcohol
  • 0
Har laget for Taktikkeren, men rasshølet har ikke brukt det enda.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg har fått slengt på meg nisseluen med god hjelp fra Tommy. God Jul!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer A to the H:
Har laget for Taktikkeren, men rasshølet har ikke brukt det enda.


Maan, jeg var avlogget. Takk skal du ha.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Maan, jeg var avlogget. Takk skal du ha.


Var en spøk! Vær så god!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Må kanskje se til å fikse meg en selv. Ikke at jeg kommer til å få det til men
  • 0
Jeg velger hatt fremfor nisselue i år. Bør vel etterhvert få tatt et bilde av meg selv med en nisselue som jeg kan bruke til neste år. Jeg har skjegget som står til lua iallefall. Om ikke hvitt, så iallefall en passelig mengde av det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Om to dager skal luen være på folkens. Dette har vært en tradisjon her i mange år nå, så jeg håper alle tar del i år også. Skal ikke så mye til å hive ei lue på avataren liksom.
  • 0
Da er nisselua på, tradisjon tro
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bruker en gammel avatar, enn så lenge. Så får jeg se om jeg orker å lage en ny en i løpet av Desember.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Christmas Shulk is christmas.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg skal fikse det iløpet av dagen. Tror jeg har avataren på en gammel pc.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!