Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ideer du har som kan gjør GR bedre!


Det eneste forandringer jeg synes er nødvendig er å se hvor mange poster du har postet på forumet.

Det vil kanskje skape litt konkurranse om å skrive mere poster som fører til mer aktivitet på forumet. Men en følge av det kan være "unødvendige poster".
Men det bruker som regel å gå bra. Har da moderatorer for noe også ;)
"There IS no IRL, only AFK"
  • 0
Du kan finne ut hvor mange poster du har ved å søke på brukernavnet ditt i forumet;) Men det hadde, som du sa, vært fint om det kom opp f.eks i "Mitt krypin". Eller under rankingen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det var under rankingen jeg mente på ja.
Hadde vært veldig greit synes nå jeg.
Tror ikke det kan være utenkelig?

For det sier faktisk litt om kunnskapen og interesse til folk som har enormt mange poster. Da tenker jeg på personer som spør om råd til noe de skal kjøpe til eksempel.
"There IS no IRL, only AFK"
  • 0
Siterer Turecc:
2. Mulighet til bilde I signaturen


Nei, huff, det er utrolig irriterende...
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Siterer TommyK:
jeg er for den månedens bruker saken

men jeg er fullstendig imot bilde i signaturen...
det hadde bare blitt rot


Støtter deg der TommyK.. Ellers skulle jeg ønske at GR kunne bli litt mer aktivt.. Spesielt på kveldene og nettene
Spesielt nå. Utrolig kjipt her uten andre brukere på.. ^^
Type here.
  • 0
Siterer LeZimen:
Citerer TommyK:jeg er for den månedens bruker saken

men jeg er fullstendig imot bilde i signaturen...
det hadde bare blitt rot

Støtter deg der TommyK.. Ellers skulle jeg ønske at GR kunne bli litt mer aktivt.. Spesielt på kveldene og nettene
Spesielt nå. Utrolig kjipt her uten andre brukere på.. ^^


Ja, GR er veldig lite aktivt innimellom. Er dritkjipt å sitte og skrive poster uten å få svar på lang tid. Vi brukere er de eneste som kan gjøre noe med det da!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer LeZimen:
Citerer TommyK:jeg er for den månedens bruker saken

men jeg er fullstendig imot bilde i signaturen...
det hadde bare blitt rot

Støtter deg der TommyK.. Ellers skulle jeg ønske at GR kunne bli litt mer aktivt.. Spesielt på kveldene og nettene
Spesielt nå. Utrolig kjipt her uten andre brukere på.. ^^


Ja, GR er veldig lite aktivt innimellom. Er dritkjipt å sitte og skrive poster uten å få svar på lang tid. Vi brukere er de eneste som kan gjøre noe med det da!


Bra noen støtter meg xD
Type here.
  • 0
Jeg er blitt litt mindre aktiv nå om dagen...
Xbox'en var litt fornærma fordi jeg bruker så lite tid med den
Også holder jeg daglig på med serien min.
Har laget 37 sider nå

Men jeg kommer aldri til å forsvinne helt
  • 0
seksjon for leser anmeldelser, utrolig dårlig system for det nå...
Buuuuuuurn!
  • 0
Den er ikke så gale Sjekk her: http://www-1.gamereactor.no/anmeldelser/110233/Bioshock/ der nede til venstre kommer alle omtalene som vi lesere har skrevet og synes det ser bra ut jeg

Men vi ser litt på systemet med tanke på forbedringer, så får vi med tiden se noen forandringer etter hvert
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tenkte det kunne bli en link sammen med forum blogg osv. eller kansje en undertittel på annmeldelser? egen forum fane som med tekstkommentarer?
Buuuuuuurn!
  • 0
Kommentarer på blogger skulle blitt vist i forumet og telt med i antall poster
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Bedre cs servere Også mer oversiktlig forum, litt mer diskusjon.no style..
Fabelaktig!
  • 0
En liten endring som ville gjort livet enklere: Norsk datoformat istedenfor europeisk standard.

Eksempel: 02-10-2007 ikke 2007-10-02

The best way to predict your future is to create it.
  • 0
Vet ikke om dette er foreslått før, men:
I forbindelse med "kampen mot hobbymods" så hadde det vært greit å til en hver tid, lett kunne finne ut hvilke mods som er på og hvilke som ikke er det.
Jeg har to forslag:
1. På siden der alle forumene står oppført, så er det jo også alle navnene til modsene til høyre m/linker til krypinnet deres. Hvis vi, ved siden av navnene deres, hadde fått en slik firkant, som er i forumpostene våre, som er rød om de er avlogget og grønn når de er pålogget. Da vet vi øyeblikkelig hvem vi skal sende PM.

2. Alle modsene kunne si ja til alle som spør dem om å bli "venner", slik at alle får modsene i vennelista si. Da har vi også lett oversikt over når modsene er tilgjengelige for hint om spammere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Mange anmeldelser jeg gjerne vil se Litt morsomt med simpsons game anmeldelse.
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
MINDRE REKLAME PÅ SIDENE!!!!
Please
my name is no one and no one is perfect
  • 0
Det er jeg uenig i. Den kan bli bedre plassert, men den er verdt det når det er den som betaler for bladet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
HVa med sånne som live gamertag for wii og ps3? Hadde ikke vært dumt
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Skal undersøke om det går an

In Sweden you are able to have .gif avatar.

Siterer Master_bandit:
- egen side der man kan se andres anmeldelser.

We also got "bruger anmeldelser" on an own page.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Siterer Strategist:
Det er jeg uenig i. Den kan bli bedre plassert, men den er verdt det når det er den som betaler for bladet.


Den bør ikke stå midt i en tråd eller midt i forumforsiden! Det er greit at den står rundt sida da!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Vet ikke om det er blittt foresøått før, men tenke jeg ihvertfall skulle ha et svar på denne tråden.
Tenkte vi kunne ha en Karakter-giver på bloggene. SLik at når noen lager en blogg, kan alle sammen trykke alt fra 1.0 til 10.0 og gi en karater de mener stemmer overens med bloggen?
Det kunne vises på en egen link hvem som har gitt hva, eller man kan velge å sette på "Anonym" knappen.
Square Enix.
  • 0
Siterer Strategist:
Vet ikke om dette er foreslått før, men:
I forbindelse med "kampen mot hobbymods" så hadde det vært greit å til en hver tid, lett kunne finne ut hvilke mods som er på og hvilke som ikke er det.
Jeg har to forslag:
1. På siden der alle forumene står oppført, så er det jo også alle navnene til modsene til høyre m/linker til krypinnet deres. Hvis vi, ved siden av navnene deres, hadde fått en slik firkant, som er i forumpostene våre, som er rød om de er avlogget og grønn når de er pålogget. Da vet vi øyeblikkelig hvem vi skal sende PM.

2. Alle modsene kunne si ja til alle som spør dem om å bli "venner", slik at alle får modsene i vennelista si. Da har vi også lett oversikt over når modsene er tilgjengelige for hint om spammere.


Eneste ulempe med ideen din er at spammerne og ser om vi mods er her, det gjør det lettere for de og slå til når vi ikke er her

Siterer WES:
HVa med sånne som live gamertag for wii og ps3? Hadde ikke vært dumt


Jeg tror ikke det er mulig, MS støtter slikt på nettet men jeg tror ikke Sony og Nintendo gjør det
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer Das Erdbeerkuchen:
We also got "bruger anmeldelser" on an own page.

det har vi også , men du trenger ikke å bable "english"
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Siterer Das Erdbeerkuchen:
We also got "bruger anmeldelser" on an own page.

det har vi også , men du trenger ikke å bable "english"
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!